بهرام افشاری یکی از بازیگران خوب ایرانی است. بهرام افشاری هم اکنون مجرد است. بهرام افشاری هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از بهرام افشاری را ملاحظه می‌کنید.

بهرام افشاری

بیوگرافی بهرام افشاری

بهرام افشاری در 6 خرداد سال 1366 در همدان متولد شد ؛ او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

از سال 1382 کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود و به گفته خود بازیگری در تئاتر را بخاطر دور شدن از روزمرگی انتخاب کرد.

اما کم کم به این حرفه علاقه مند شد و در سال 1388 بزرگترین تصمیم زندگی خود یعنی هجرت از همدان به پایتخت - تهران و شرکت در کلاسهای بازیگری حمید سمندریان را گرفت.

با این مهاجرت و تغییر رویه خود را توانست خود را به سطح حرفه ای بازیگری نزدیک کرده و فعالیت خود را در زمینه تئاتر بیشتر کند.

بهرام افشاری در میدان آزادی + عکس

فیزیک خاص و مشکلات او در ایفای نقش

بهرام افشاری حدود 2 متر (198 سانتی متر ) قد داردو از اینرو در ابتدای ورود به عرصه بازیگری به خاطر قد بلند خود دچار عدم اعتماد به نفس شده بود و بخاطر همین حالت بازدارندگی از سوی خودش برایش ایجاد شده بود.

از طرفی اطرافیان و اهل سینما و تئاتر همیشه این مشکل بلندی قد او را مانعی برای پیشرفت وی میدیدند و روی این موضوع تاکید داشتند.

اما جالب است بدانید که برخی از کارگردانها از جمله منوچهر هادی که در ابتدا نظر مثبتی بر فعالیت بهرام افشاری در سینما را نداشتند بعد ها از وی در آثار خود در سینما استفاده کردند.

بهرام افشاری با لباس زندانی در سریال دل | عکس

فیلم های سینمایی بهرام افشاری

۱۳۹۸ چشم و گوش بسته

۱۳۹۷ رحمان ١۴٠٠

۱۳۹۶ آقای سانسور

۱۳۹۴ لانتوری

۱۳۹۴ کارگر ساده نیازمندیم

۱۳۹۳ ایران برگر

۱۳۹۲ عصبانی نیستم!

خوشحالی «بهرام افشاری» برای 5 میلیاردی شدن «رحمان 1400»