همیشه در مباحث خبری و مواردی که سعی دارند اطلاعات را به کاربر منتقل کنند چندین موضوع را بصورت اتفاقی مورد بحث قرار می دهند و این موضوع گرچه در شناسایی و کمک به طرفداران برای دانلود سریال خارجی خوب می تواند خوب باشد اما گاهی اوقات کاربران به دنبال سریال در ژانرهای متفاوت هستند.

ژانرها همیشه در دیدن یک محتوای تصویری خوب و جذاب هستند و معمولا علاقه ها و سلیقه های متفاوت بینندگان را ایجاد میکنند. برای مثالاگر به دنبال ژانر تخیلی باشید که ابرقهرمان های خاصی در آن وجود داشته باشند به دنبال سریال های دنیای مارول و دی سی می روید.

و یا اگر به دنبال سریال هایی در سبک وحشت هستید می توانید موضوعات و داستان های ترسناک را مشاهده کنید. این موارد خود می تواند محدوده جست و جو و انتخاب کاربران را تعیین کند. چندین ژانر همیشه مورد حمایت طرفداران فیلم و سریال بوده است: علمی-تخیلی، ترسناک، انیمیشن، اکشن، ترسناک و مهیج.

موارد ذکر شده همه ژانرهای مورد علاقه بیننده ها و جست و جوگران بوده است که در این موضوع ها 4 سریال محبوب و دوست داشتنی و مورد انتظار 2022 را برای شما آماده کرده ایم تا دید بهتری در خصوص ژانر سریال داشته باشید.

 

ژانرهای محبوب سریال

 

در مطالب فوق بیان شد که چندین ژانر در تماشای یک سریال خوب مورد اهمیت واقع شده است. این ژانرهای سریال عبارت اند از :

 

دانلود سریال ترسناک

 

معمولا محتواهای ترسناک را بینندگان بصورت سینمایی و تک قسمتی مشاهده می کنند اما این ژانر سریال هایی را نیز دارا می باشد. برخی از این سریال ها نیز در ابتدا بصورت یک سینمایی با مدت زمانی مشخص به انتشار رسیده اند. اما به دلیل بالا بودن محبوبیت آن ها بعدها توسط سازندگان هر مجموعه تبدیل به یک سریال جذاب شده اند. یکی از این موارد سریال چاکی Chucky است.

 

  • دانلود سریال چاکی Chucky

xklklx

 

سریال چاکی فصل اول خود را در سال 2021 به انتشار رساند. این سریال بر اساس داستان ساخته شده یک عروسک و کاراکتر ترسناک عروسکی است که دست به قتل و غارت می زند. اما داستان سریال این کاراکتر ممکن است متفاوت باشد و شما بینندگان را کمی غافلگیر کند. خلاصه : پس از حضور یک عروسک قدیمی Chucky در یک فروش حیاط حومه ، یک شهر بت پرست آمریکایی به آشوب کشیده می شود زیرا مجموعه ای از قتل های هولناک شروع به افشای ریاکاری و اسرار این شهر می کند…

 

دانلود سریال انیمیشن و اکشن

 

گرچه این دو ژانر می توانند از یکدیگر جدا باشند و هریک محتوای بخصوص خود را دارند. اما در این مطلب سعی داریم یکی از محبوب ترین محتواهای منتشر شده در سال 2021 را که برای سال 2022 نیز تمدید شده معرفی کنیم. یک سریال انیمیشنی زیبا ساخته شده از داستان بازی کامپیوتری که فوق العاده محبوب واقع شد که در وبگاه imdb نیز امتیاز 9.2 را دریافت کرد. سریال انیمیشنی محرمانه: لیگ افسانه ها.

 

  • دانلود سریال محرمانه: لیگ افسانه ها Arcane: League of Legends

lmml

 

یک انیمیشن زیبا با داستانی فوق العاده دراماتیک که با صحنه های اکشن دیدنی تشکیل شده است. یک خانواده از دنیای زیرزمینی، خطری برای دنیای حقیقی که در رفاه و آرامش زندگی میکنند و حالا نبرد این دنیاهای کاملا متفاوت با یکدیگر داستان را دیدنی تر کرده است. خلاصه: داستان در پیلتوور آرمان‌شهری و زیرزمینی مظلوم زائون اتفاق می‌افتد، داستان منشا دو قهرمان نماد لیگ و قدرتی است که آنها را از هم خواهد پاشید…

 

دانلود سریال علمی تخیلی

 

سریال های علمی تخیلی محتواهای دیدنی و جذابی را دارا می باشند. معمولا این ژانر داستان های غیر قابل باور بسیاری را در خود جای داده که باعث جذابیت دو چندان فیلم و سریال های این چنینی شده است. اما اگر بخواهیم یک سریال تخیلی خوب که در سال 2021 به انتشار رسید و فصل 2 آن در سال 2022 تمدید شد، می توانیم از سریال دیدنی و زیبای هجوم با بازی گلشیفته فراهانی یاد کنیم.

 

  • دانلود سریال هجوم Invasion

lkkk

اینبار باز هم قرار است به تماشای هجوم بیگانگان به زمین بپردازیم اما در داستانی قوی و دیدنی که سبب محبوبیت دو چندان این سریال شده است. گلشیفه فراهانی در این سریال نقش مادری را بازی می کند که در این دنیای پر تکاپو سعی دارد از فرزندانش دفاع کند. خلاصه: زمین توسط گونه ای بیگانه مورد هجوم قرار می گیرد که وجود بشریت را تهدید می کند. رویدادها در چشمان پنج نفر از مردم عادی در سراسر جهان در زمان واقعی رخ می دهد و آنها تلاش می کنند تا هرج و مرج در اطراف خود را درک کنند. …

 

دانلود سریال درام

 

سریال های درام در کل محبوب هستند و نیاز به معرفی ندارند. جامعه امروزی در کل نیازمند داستان هایی واقعی با اتفاق هایی حقیقی در فیلم و سریال ها می باشد. اگر یک سریال خوب درام معرفی شود بینندگان و کاربران قطعا به تماشار آن می پردازند. در مراسم گلدن گلوب سال 2022 به که نقد و انتقاد فیلم و سریال های سال 2021 می پردازد سریال درام خدمتکار توانست نامزد این دسته از ژانرهای انتخابی باشد اما جایزه ای در این زمینه دریافت نکرد.

 

  • دانلود سریال خدمتکار Maid

n_nnm

 

سریال خدمتکار ممکن است یکی از داستان های حقیقی این روزهای هرکشوری باشد و افرادی با این داستان وجود داشته باشند که نیاز به شنیدن داستان هایشان توسط مردم دارند. این سریال سعی بر به نمایش گذاشتن یک حقیقت تلخ را دارد. خلاصه :  مادر جوانی پس از فرار از یک رابطه خشونت آمیز، شغلی پیدا می کند که خانه ها را تمیز می کند و برای تامین زندگی فرزندش و ساختن آینده ای بهتر برای آنها مبارزه می کند…

 

کاران مووی مرجع دانلود سریال خارجی و فیلم خارجی

 

تمامی مطالب فوق در رسانه کاران مووی بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال بوده که شما کاربران و علاقه مندان می توانید هر یک از محتواهای مورد نظر را در سریعترین راه و با حجم و کیفیتی مناسب دانلود کنید. در سایت کاران می توانید فیلم و سریال را به صورت فیلم دوبله فارسی و همچنین زیرنویس چسبیده دانلود کنید.