برای یک فرد داشتن نظم در زندگی موجب می شود تا سریعتر و کامل تر به اهداف خود نائل شود. این نکته در مجموعه های بزرگ نیز مشاهده می شود به این صورت که یک نظم و راهکار کلی به موفقیت مجموعه و سازمان کمک بسیار بزرگی می کند. منظور از نظم یک آرامش ذهنی و افکار طبقه بندی شده است تا هر کار در بهترین زمان و مناسب ترین مکان انجام شود. انجام هر فرایندی که دسته بندی شده و مشخص باشد به نصفه و نیمه رها نشدن آن کمک فراوانی می کند.

سررسید ابزاری است که این فرایند را در اسرع وقت جامع عمل می پوشاند. این کلمه ی نام آشنا به معنی دفتری با جلد سخت یا محکم است که درون آن اطلاعاتی چون تقویم سال جاری، تقویم سال آینده، تعطیلات رسمی، تعطیلات پشت سر هم، اطلاعات ضمیمه ای مانند کد شهرهای ایران، شماره تماس های اضطراری، مسافت بین شهرهای ایران، فضای یادداشت به صورت سررسید روزشمار یا سررسید ماهشمار است.

 

انواع سررسید لوکس در سالنامه گاموت

هنگام خرید سررسید 1401 ، شرکت تولید کننده یا شرکت پخش کننده برای شما کاتالوگ سررسید را به همراه نمونه محصولات فیزیکی خود ارسال می کند تا در هنگام انتخاب راحت تر تصمیم گیری نمایید. گزینه ی زیبایی اولین و احتمالا مهمترین نکته هنگام خرید این محصول است. بنا بر نیاز هر سازمان و افراد زیر مجموعه آن انتخاب ها می توانند متفاوت باشند. برای مثال یک سررسید لوکس هدیه ای ارزنده به عنوان هدایای میان سازمانی ست و یک سررسید مدیریتی ( سررسید ارگانایزر ) یک هدیه هدفمند است که می تواند موجب رشد روز افزون کارکنان شود.

fghuiop

 

نحوه ی اتصال برگه های داخلی به جلد نیز یکی از ارکان مهم استحکام سالنامه و سررسید است که بهتر است به هنگام خرید مد نظر قرار دهید. این محصول به دلیل تقویمی که درون خود دارد دوازده ماه سال مورد استفاده قرار می گیرد پس کیفیت اجزا تشکیل دهنده ی یک سررسید از اهمیت بالایی برخوردار است. جنس جلد تقویم را نیز از قلم نیاندازید. اگر جلد از کیفیت نامطلوب برخوردار باشد در طی استفاده پوسته پوسته می شود و کارایی خود را از دست می دهد.

 

سفارش سررسید 1401 از تولیدکننده

بهترین زمان سفارش سررسید 1401 در ماه های دی و بهمن ماه است. در این زمان تولیدکنندگان سررسید و سالنامه مشغول به گرفتن سفارشات هستند و احتمال اینکه در بهمن ماه سفارشات بسته شود وجود دارد. برای خرید سررسید ابتدا در گوگل اطلاعات لازم را از طریق سایت هایی که در زمینه سررسید یا تقویم رومیزی فعالیت دارند به دست آورید. این اطلاعات شامل آستر بدرقه سررسید ، انواع قطع سررسید ، لت گلاسه در سررسید و ... است که می تواند نقش موثری در انتخاب بهترین گزینه برای شما ایفا نماید.

 

fghjkl

قیمت سررسید 1401

در زمینه قیمت سررسید 1401 و یا قیمت تقویم رومیزی 1401 سه نوع دسته بندی وجود دارد. دسته ی اول سررسید ارزان است که عموما از جلد سلفونی برخوردارند. البته سررسید دستیار و سررسید خبرنگاری نیز از سایر انواع سالنامه قیمت کمتری دارند. دسته بندی دوم را سررسید های عمومی تشکیل می دهند که توسط تولیدکنندگان تقویم و سالنامه در تیراژهای بالا تولید می شوند و شما با انتخاب سررسید دلخواهتان از میان کاتالوگ در تیراژ دلخواهتان آنها را سفارش می دهید. دسته ی سوم را سررسید های لاکچری و اختصاصی تشکیل می دهند که بنا به نیاز و سفارش مشتریان طراحی، تولید و چاپ می شود که از قیمت بالاتری نسبت به سررسیدهای عمومی برخوردارند.

 

سررسید لاکچری یا سررسید مدیریتی چیست؟

سررسید مدیریتی دارای ظاهر سنگین تری نسبت به دیگر سالنامه هاست. اغلب این سالنامه ها را در پک هایی لوکس به صورت ست شده با اشیا دیگر ارائه می دهند که برای هدایای خاص کاربرد دارد. تقویم لب طلا، سررسید وزیری، سررسید طلاکوب یا نقره کوب ، سالنامه با جعبه ی چوبی ، سررسید ارگانایزر و انواع فراوان دیگر از سررسید لاکچری را در سایت تولیدکنندگان سررسید مشاهده نمایید.

vhjkl

تقویم رومیزی 1401 را از کجا بخریم؟

حتی اگر هواس پرت نباشیم اما استرس و اضطراب فراموش کردن یک رویداد یا یک قرار ملاقات می تواند زندگی را به کاممان تلخ نماید. با اینکه دوست داریم باور داشته باشیم که ذهنمان به طور طبیعی سازماندهی می شود و مطالب را به خوبی به خاطر می سپارد و به یاد می آورد اما طی گذشت هفته ها این مسئله امکان پذیر نیست. حتی اگر قرار های زیادی نداشته باشید یک تقویم رومیزی می تواند بسیار به شما کمک کند تا موقعیت های مهم را حفظ کنید و علاوه بر حفظ نمودن آنها اضطراب و استرس را از خود دور نمایید.

برای خرید تقویم رومیزی اگر قصدتان استفاده ی شخصی است و نیت تبلیغ ندارید می توانید از فروشگاه های لوازم تحریر سراسر کشور که به صورت تک فروشی این محصولات را به فروش می رسانند اقدام به خرید نمایید. اما در صورتی که در تیراژهای بالاتر قصد خرید دارید تا از این هدیه نهایت استفاده را داشته باشید پیشنهاد می کنیم به سایت تولیدکنندگان این محصول مراجعه نمایید و تنوع تقویم رومیزی 1401 را مشاهده نمایید.

 

 

تقویم رومیزی هدیه تبلیغاتی موثر و ارزان قیمت

از تقویم رومیزی ها عموما به یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و ارزان قیمت و ماندگار یاد می شود. سیستم یک تقویم رومیزی به این شکل است که بر روی هر صفحه تقویم یک ماه به نمایش گذاشته می شود از همین جهت به آن ماه شمار می گویند. کاور تقویم رومیزی و پشت صفحات داخلی که به روی آن تقویم چاپ شده است مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات شماست. در این قسمت ها می توان تصاویر محصولات، توضیحات شرکت و یا معرفی سازمان، لوگوی شرکت و ... به چاپ برسد تا تمام مدت به روی میز روبه روی چشم هر بیننده ای باشد.

 

نحوه سفارش سررسید و تقویم رومیزی

پس از مطالعه این مطالب و کسب اطلاعات راجع به بخش های متفاوت و تاثیرگذار یک سررسید یا یک تقویم رومیزی نوبت به ثبت سفارش می رسد. با در نظر داشتن نوع تبلیغتان که از لوگو تا معرفی محصولات متفاوت است به سایت تولیدکنندگان یا فروشندگان سررسید مراجعه نمایید. سالنامه گاموت برند معتبر و کاملا شناخته شده در میان تولیدکنندگان سررسید می باشد که در سال 1401 تنوع بسیار فراوانی از محصولات باکیفیت و خاص خود را ارائه داده است. پس از مشاهده تصاویر سررسید و تقویم رومیزی با کارشناسان گاموت تماس حاصل نمایید تا با جزئیات کامل شما را راهنمایی نمایند.

 

تلفن تماس سالنامه گاموت: 02188814456