شگفتی و رشد ارزهای دیجیتال تمامی ندارد. همین پاییز و زمستان سال ۲۰۲۰ بود که طوفانی بزرگ ارزش بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها را حسابی جابه‌جا کرد و افزایش داد. بعد از تجربه بهار و تابستانی نه‌چندان خوشایند حالا بازهم شاهد بالارفتن قیمت ارزهای مختلف هستیم. برای آنکه بدانیم در این روزهای پایانی سال پرسودترین رمزارزهای ۲۰۲۱ کدام‌اند و برنامه‌ریزی مالی دقیق‌تری داشته باشیم، باید ببینیم حرفه‌ای‌ها چه نظری دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین ارزهای دیجیتال ۲۰۲۱ را معرفی کنیم.

بیت‌کوین Bitcoin (BTC)

می‌توانید تصور کنید روزی این نام را صدر جدول بهترین ارزها نبینید؟ بیت‌کوین سلطنت طولانی خود را در این بازار تثبیت کرده و در همین روزهای پاییز نیز طرفدارانش را ثروتمندتر از پیش کرد. فراموش نکنید این ارزدیجیتال همیشه پادشاه می‌ماند و به توصیه بسیاری از معامله‌گران بزرگ، باید بخش قابل‌توجهی از سبد سرمایه دیجیتال خود را به آن اختصاص دهید.

اتریوم Ethereum (ETH)

همیشه پس از نام بیت‌کوین، اسم ملکه‌ی جذاب ارزهای دیجیتال نمایان می‌شود. اتریوم که رویای بلندپروازانه ویتالیک بوترین است هر روز بهتر از روز قبل می‌شود و با رفع محدودیت‌ها به پروژه‌ای بسیار ارزشمند بدل شده.

چشم از اتریوم برندارید و همیشه منتظر باشید تا یک تکان حسابی به کیف پولتان بدهد. شاید هزینه تراکنش در این شبکه برای خریدوفروش اتر کمی شما را دلسرد کند اما فراموش نکنید که تیم توسعه‌دهنده این ارز همیشه به دنبال به‌روزرسانی و بهبود آن هستند.

بایننس کوین Binance Coin (BNB)

بایننس کوین از زمان عرضه در سال ۲۰۱۷، صرفاً معاملات را در پلتفرم صرافی بایننس تسهیل کرده است. حالا می‌توان از آن برای تجارت، پردازش پرداخت و یا حتی رزرو و دیگر ترتیبات سفر استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با سایر اشکال ارز دیجیتال مانند اتریوم یا بیت‌کوین معامله یا مبادله کرد. این ارز دیجیتال طرفداران زیادی دارد و می‌توان از آن به‌عنوان پروژه‌ای سودآور یادکرد.

کاردانو Cardano (ADA)

Cardano به دلیل استقبال اولیه از اعتبارسنجی اثبات سهام بسیار قابل‌توجه است. این روش با حذف جنبه رقابتی و حل مشکل تأیید تراکنش موجود در پلتفرم‌هایی مانند بیت‌کوین، زمان تراکنش را تسریع می‌کند و مصرف انرژی و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد. کاردانو همچنین مانند اتریوم تلاش می‌کند قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز را فعال کند که کل این پروسه توسط ADA، کوین بومی این شبکه، پشتیبانی می‌شوند. پروژه کاردانو بسیار مهم است و می‌تواند تغییرات بسیاری را در دنیای رمزارزها ایجاد کند.

سولانا Solana (SOL)

سولانا از پروژه‌های خوش آتیه و دارای اهمیت است که در سال ۲۰۲۱ رشد بسیار زیادی را تجربه کرد. سولانا که برای کمک به استفاده از امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) و قراردادهای هوشمند توسعه یافته است، بر روی مکانیزم‌های ترکیبی منحصربفرد اثبات سهام و اثبات تاریخ اجرا می‌شود که به پردازش سریع و ایمن تراکنش‌ها کمک می‌کند. SOL، توکن بومی سولانا، پلتفرم را تقویت می‌کند.

دات Polkadot (DOT)

ارزهای دیجیتال ممکن است از هر تعداد بلاک‌چین استفاده کنند. پولکادات با ایجاد یک شبکه ارز دیجیتال که زنجیره‌های بلوکی مختلف را به هم متصل می‌کند تا بتوانند با هم کار کنند، آنها را ادغام می‌کند. این ادغام ممکن است نحوه مدیریت ارزهای دیجیتال را تغییر دهد و همین از زمان راه‌اندازی پولکادات در سال ۲۰۲۰ باعث رشد چشمگیر شده است. بین سپتامبر ۲۰۲۰ و ۲۹ اکتبر 2021، قیمت آن حدود ۱۴۰۰ درصد از ۲٫۹۳ دلار به ۴۴٫۱۹ دلار افزایش یافت. پس حتماً این رمزارز سودآور را در سبد خرید سال ۲۰۲۱ خود داشته باشید.

شیبا Shiba Inu (SHIB)

شیبا اینو از آن میم‌کوین‌هایی بود که شوخی‌شوخی جدی شد و در سال ۲۰۲۱ بازار را به تکاپو انداخت. بسیاری از سرمایه‌گذاران این رمزارز به ثروتی چشمگیر رسیدند. Siba Inu روی شبکه اتریوم اجرا می‌شود. با قیمت اولیه ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴ دلار، SHIB همچنان بسیار کمتر از یک سنت معامله می‌شود، اما ارزش آن به ۰٫۰۰۰۰۷۵۶۷ دلار افزایش‌یافته است که ۵،۴۰۰،۰۰۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. پس گوشه چشمی هم به این ارزدیجیتال داشته باشید. حتی اگر پروژه قوی‌ای پشت آن نباشد، برای ترید کردن و کسب سود گزینه جذابی است.

۱۰۵

ریپل XRP

ریپل از آن ارزهای دوست‌داشتنی است که با وجود چالش‌های فراوان هنوز هم طرفداران ویژه خود را دارد. XRP  که توسط برخی از بنیانگذاران ریپل، یک شرکت پردازش پرداخت و فناوری دیجیتال ایجاد شده است، می‌تواند در آن شبکه برای تسهیل مبادلات انواع ارزهای مختلف، از جمله ارزهای فیات و سایر ارزهای دیجیتال اصلی استفاده شود.

در ابتدای سال ۲۰۱۷، قیمت XRP 0.006 دلار بود. از ۲۹ اکتبر ۲۰۲۱، قیمت آن به ۱.۰۸ دلار رسید که برابر با ۱۷۹۰۰ درصد افزایش بود.

در کنار این ارزهایی که درباره‌شان صحبت کردیم، رمزارزهای دیگری مانند لایت‌کوین، بیت‌کوین کش، استلار، دوج کوین و تتر هستند که می‌توانید روی آنها حساب کنید و در دسته پرسودترین رمز ارزهای ۲۰۲۱ قرارشان دهید.

 

ارزهای محبوب ۲۰۲۱ را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید رمزارزهای برتر سال ۲۰۲۱ باید صرافی امن، خوشنام و مطمئنی پیدا کنید که تمام این ارزها را پشتیبانی کند. پیشنهاد ما به شما صرافی ارزدیجیتال رابین‌کش است. این صرافی باسابقه طولانی در زمینه کریپتوکارنسی، تیم توسعه‌دهنده قوی و جوان و پشتیبانی فوق‌العاده به شما کمک می‌کند تا سریع و آسان به دنیای رمزارزها قدم بگذارید.

صرافی ارزدیجیتال رابین‌کش از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در عرصه بلاک‌چین و کریپتوکارنسی آغاز کرد و تاکنون توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب کند.

از ویژگی‌های خاص این صرافی باید به این موارد اشاره کرد:

۱ . داشتن سه نوع بازار معاملاتی: مستقیم، برخط و اکسپرس

۲ . امکان کسب درآمد از طریق لینک ریفرال و دعوت دوستان

۳ . کیف پول اختصاصی

۴ . آدرس‌های اختصاصی کیف پول

۵ . تتر محافظت‌شده

۶ . امکان تعیین حد ضرر

۷ . پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

۸ . دارای بازار آزمایشی و مسابقات حرفه‌ای

و دیگر مزایای اختصاصی باعث شده رابین‌کش انتخابی امن و حرفه‌ای باشد.

بازارهای متنوع این صرافی ارزدیجیتال ایرانی برای شما امکانات مختلفی را فراهم می‌کند. در ادامه به آنها می‌پردازیم.

۱۰۶

بازار مستقیم

رابین‌کش در ابتدا کار خود را با بازار مستقیم آغاز کرد. نرخ‌ها برای خریدوفروش در بازار مستقیم توسط کاربران مشخص می‌شود. معامله‌گران بدون نگرانی از نوسانات آنی بازار با هر حجم دلخواه معاملات خود را انجام می‌دهند. این بازار بیش از ۴۳ رمزارز را پشتیبانی می‌کند.

 

بازار برخط

بازار برخط (P2P) یکی از حرفه‌ای‌ترین بازارهای فعال در پلتفرم رابین‌کش است. تمام ارزهای دیجیتال قابل معامله در این بازار کیف پول اختصاصی خود را دارند. این بازار از ۲۳ رمزارز، بیش از ۵۰ بازار و سه رمزارز پایه تومان، تتر و بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند.

بازار برخط ویژگی‌های مختلفی دارد:

  • ثبت سفارش با قیمت مشخص
  • سفارش‌گذاری با بهترین قیمت پیشنهادی بازار
  • سفارش با حد ضرر
  • بازار پایه بیت‌کوین

بازار اکسپرس

اگر می‌خواهید به بازاری سریع دسترسی داشته باشید و برای معامله عجله دارید، بازار اکسپرس رابین‌کش بهترین انتخاب است. در این بازار شما این امکان را دارید که دارایی موجود در صرافی رابین‌کش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ارزهای موردنظر خود تبدیل کنید.

برای استفاده از این بازار بعد از آنکه ارز موجود در کیف پولتان را انتخاب کردید، ارزی که قصد تبادل با آن را دارید انتخاب کنید. سپس گزینه «معامله» را لمس کنید و در همان لحظه معامله را به‌صورت آنی ثبت کنید.

ویژگی این بازار این است که با پرداخت کمترین کارمزد و فی، به‌دور از ریسک‌های نوسانی بازار رمزارزهای موردعلاقه خود را به یکدیگر تبدیل کنید. با این بازار شما امنیت و سرعت را در فضایی مدرن و حرفه‌ای تجربه می‌کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب دانستیم که پروژه هر ارزدیجیتال و اهداف شبکه بلاک‌چین آنها تا چه اندازه می‌تواند روی اعتبار و ارزش آن اثرگذار باشد. تا آنجا که ارزی در فهرست پرسودترین رمز ارزهای ۲۰۲۱ قرار بگیرد. شما فکر می‌کنید چند ماه پایانی سال ۲۰۲۱ بازار در تسخیر کدام‌یک از این ارزها است؟

صرافی رابین‌کش علاوه بر پلتفرم معاملاتی، بخشی را به آموزش کاربران اختصاص داده است. شما می‌توانید با مراجعه به وبلاگ این تیم، بهترین مقالات را مطالعه کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید.