اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کار

امروزه داشتن سایت برای هر کسب و کاری به شدت مورد نیاز می باشد چرا که در دوسال گذشته شاهد تعطیلی های مکرر کسب و کار های سنتی و هجوم صاحبین کسب و کار به کسب و کارهای اینترنتی بوده ایم. در حقیقت می توان گفت آن دسته از صاحبین کسب و کار که هنوز فعالیت خود را به صورت آنلاین استارت نزده اند در این رقابت شکست می خورند. داشتن یک سایت به شما کمک می کند که حتی اگر مکان حقیقی ای برای کسب و کارتان نداشته باشید بتوانید به فروش برسید. اگر کمی به اطراف خود بنگرید و در مورد صاحبین کسب و کارهای مختلف تحقیق کنید متوجه این موضوع می شوید که حتی آن دسته از افرادی که با کسب و کار اینترنتی مخالف بودند بالاخره به این نتیجه رسیدند که برای ادامه بیزینس خود باید وارد این فضا شوند. با طراحی سایت می توانید کسب و کار آنلاین خود راه اندازی کنید تا شما نیز در این مسیر قرار گیرید.

۱۰

مزیت های داشتن وب سایت

داشتن یک سایت مزیت های بی شماری دارد. سایت شما می تواند از لحاظ طراحی متناسب با سلیقه شما و یا سلیقه شخصی که اهمیت بیشتری دارد یعنی مشتری شما طراحی شود. یک پنل مدیریت حرفه ای داشته باشد. شما با داشتن یک سایت نیاز به مکانی حقیقی، کارمندان، هزینه های آب و برق و ... را حذف می کند که در ادامه دقیق تر به این موضوع می پردازیم:

اقتصادی بودن طراحی سایت

همانطور که گفته شد و همه ما هم می دانیم، امروزه راه اندازی یک کسب و کار سنتی بسیار دشوار است. در ابتدای امر شما نیاز به خرید و یا اجاره یک مکان حقیقی را دارید. نیاز به سرمایه ای جهت شروع کار به خودی خود یکی از اصلی ترین دغدغه ها می باشد. بعد از شروع هزینه حقوق کارمندان، ایاب ذهاب، آب، برق، گاز و ... مشکلات و هزینه ها و چالش های دیگر را در پیش رو دارید. اما به واسطه طراحی سایت تابان شهر شما می توانید بدون هیچ یک از این ها استارت کسب و کار خود را بزنید. اما این بدان معنا نیست که برای طراحی سایت هزینه ای متقبل نمی شوید. اما می توان گفت که هزینه های شروع یک کسب و کار آنلاین به مراتع کم تر از روش سنتی می باشد. در ابتدا شما برای فروش محصول خود در سایت نیازی به خرید انبوه و یا اندک از آن محصول ندارید بلکه می توانید محصول خود را فقط پیش فروش کنید.

بازاریابی اینترنتی

لازم است از این موضوع آگاه باشید که اگر سایت داشته باشید به جای هزینه های هنگفت تبلیغات می توانید با فرایند هایی مانند سئو سایت و یا ادورز این تبلیغات را از طریق خود گوگل انجام دهیدو برند خود را تبلیغ کنید. با انجام این فرآیند ها و بازاریابی اینترنتی گوگل را وادار کنید تا برند شما و محصولات شما را به کاربران خود نمایش دهد. می توانید از انواع تبلیغات در دنیای مجازی استفاده کنید حتی می توانید مخاطبین خود را دسته بندی کنید و به صورت کاملا تفکیک شده فقط مخاطبین خاص خود را برای تبلیغات مورد هدف قرار دهید.

۱۱

نمایش محصولات

شما با طراحی سایت می توانید از طریق یک طراحی درست و صحیح و اصولی تمامی محصولات و خدماتی که انجام می دهید را به کاربران خود معرفی و نمایش دهید. به این شکل هر کاربری که وارد سایت شما می شود به صورت کامل از تمامی خدماتی که شما انجام می دهید و نحوه اجرای آن ها مطلع می شود. این نکته در طراحی سایت فروشگاهی نیز بسیار حائز اهمیت است. در تابان شهر نیز این خدمت انجام می شود به عنوان مثال در سایت فروشگاهی که تابان شهر طراحی می کند می توانید در یک صفحه فروشگاه تمامی محصولات خود را قرار دهید و بی نهایت نیز محصول اضافه کنید.

برقراری ارتباط با مشتری

در هر وب سایت شما می توانید راه های ارتباط با مشتریان خود را داشته باشید و یک پنل مدیریت کاملا شخصی سازی شده و حرفه ای برای مدیریت کاربران خود داشته باشید. در طراحی سایت شرکتی هم باید به این نکته توجه شود و راه های ارتباطی برای مشتریان واضح باشد.

برند سازی

برندسازی و تبلیغات برند به صورت سنتی هزینه بسیار بالایی را شامل می شود.  امروزه بسیاری از برند های قوف العاده موفق و مشهور به صورت فروشگاه های اینترنتی فعالیت می کنند و درآمد خوبی نیز دارند. برند سازی اینترنتی می تواند سریع تر، ساده تر و پر بازده نیز باشد. کمتر شرکتی به تبلیغات از روش سنتی بسنده می کند چرا که اکثر مشتریان هر حوزه ای امروزه در اینترنت هستند که می توانید آن ها را مورد هدف قرار دهید.