با توجه به محدودیت زمانی در سفرهای کاری و یا حتی زندگی روزمره؛ مخصوصا در شهرهای بزرگ نمی توان از اهمیت فست فود چشم پوشی کرد. شاید به همین خاطر است که تعداد بهترین فست فود ها  در تهران و سایر  استان ها هر روز در حال افزایش می باشد و در هر گوشه و خیابان این شهرها تعداد بسیار زیادی از انواع آن ها را می توانیم ببینیم.

در این پست قرار است بهترین فست فود ایران را به عاشقان فست فود معرفی کنیم چرا که فست فود و غذاهای آن  برای خیلی از افراد در کنار غذا بودن یک سبک زندگی و نوعی اعتیاد لذت بخش است. بطور مثال پیتزا  می تواند برای خیلی‌ها نقش یک دارو یا نوعی پاداش را داشته باشد. اگر شما هم از افرادی هستید که در مواقع ناراحتی با سفارش پیتزا حال خودتان را بهتر می کنید، یا برعکس؛ به هنگام شادی و خوشحالی برای خودتان و اطرافیان تان پیتزا می‌خرید، حتما همراه ما باشید!

۱

در یک دهه گذشته، رستوران های فست فود همچون حریق آتش در سراسر تهران و بسیاری دیگر از شهرهای کشور گسترش یافته اند. ایرانیان به گونه ای منحصر به فرد توانسته اند فرهنگ غذایی، سنن و تولیدات بومی خود را با مدرنیته، پیتزا، همبرگر و مرغ سرخ شده در هم بیامیزند، به طوری که همتایان غربی آن ها قادر به انجام کار نیستند.اما در این بین یکسری از رستوران ها و فست فودها به روش های منحصر به فردی عمل می کنند و به همین دلیل موفق شده اند در بین مردم محبوب تر و شناخته شده تر باشند. ما در مجموعه رستوران های عطاویچ تصمیم گرفتیم که  با ارائه غذاهایی متنوع و جدید و با درنظر گرفتن ذائقه افراد، غذاهایی جدید را تولید و به مشتریان عزیز خود ارائه دهیم.

شکم‌گردی یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که هیچگاه تکراری نمی‌شود. پیدا کردن فست فود های جذاب و تجربه طعم‌های جدید و به یادماندنی، آنقدر هیجان‌انگیز است که می‌توان آن را یک تفریح حسابی شمرد. در میان تمام غذاهای خوشمزه و عطر و طعم‌های فوق‌العاده، فست فود ها جایگاه خاص و ویژه‌ای، خصوصا در میان جوان‌ترها دارد. فست فود های خوب و جذاب کم نیستند. هر کدام با شکل و شمایل خاص و طعم و مزه ویژه، میزبان هر روزه فست فود دوستان‌اند که نهایت هنر خودشان را در خلق مزه‌های تازه به نمایش بگذارند. فست فود ها تنوعی جذاب از عطر، رنگ، مزه و ترکیبات عجیب هستند که می‌توانند روزمره و طعم‌های تکراری غذاها را از بین ببرند.

در این مقاله به چند فست فود جذاب و پرطرفدار می پردازیم. اول بریم سراغ همبرگر این ساندویچ گرد دوست داشتنی.

شاید بتوان همبرگر را یکی از پیچیده ترین ساندویچ های موجود دانست که افراد با سلیقه های مختلف به سراغ آن می روند. در نگاه اول، این غذای خوشمزه، چیزی بیش تر از  یک گوشت چرخ شده که با حالت گرد تهیه شده و آن را به صورت گریل یا سرخ شده آماده می کنند و همراه با مخلفاتی ارائه می دهند، نیست.

برگر ها مجموعه ای بزرگ و متنوع از ساندویچ های گِرد و لذیذی هستند که از فرآورده های گوشتی (گوسفند، گاو و مرغ) تهیه شده اند و در کنار سایر مخلفاتی نظیر قارچ، انواع پنیر ها و سایر افزودنی های خلاقانه، خوش طعم تر و خواستنی تر می شوند. هنر استفاده از این مخلفات و چگونگیِ طبخِ گوشتِ مورد استفاده در برگر ها، مهم ترین نکته در خوب و خوش طعم شدن این ساندویچ است. یعنی اینکه بدانید از چه مواد اولیه ای استفاده کنید، چگونه از آن برگر بسازید، آن را چگونه و با چه روشی طبخ کنید و در پایان با چه مخلفات، چاشنی ها و سس هایی سرو کنید. همه این موارد دست به دست هم میدهند که یک برگر ، خیلی محبوب و خوشمزه شود.

۲

اما این ساده ترین و ابتدایی ترین دید نسبت به این غذای خوشمزه است و نگاه عمیق تر و پیچیده تر آن است که سبب ایجاد رقابت شدید بین فست فود های مختلف شده است. این رقابت فقط به فست فود های داخل ایران محدود نمی شود بلکه رقابتی است که بین همه رستوران های سراسر جهان که همبرگر را در منو خود دارند، وجود دارد.

همبرگر این ساندویچ خوشمزه دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیا است. همین موضوع باعث شده بسیاری از فست فود ها دست به ابداع و طراحی انواع مختلفی از همبرگر ها بزنند

ما در مجموعه رستوران های عطاویچ دارای انواع مختلفی از بهترین همبرگر ها هستیم که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

همبرگر اکونومی که شامل یک همبرگر 125 گرمی به همراه یک سس خاص می باشد.

نوع دوم چیز برگر اکونومی است که شامل یک برگر تنوری 125 گرمی با قارچ و پنیر گوداو یک سس خاص است.

نوع سوم چیز برگر عطاویچ یک برگر حرفه ای 180 گرمی و قارچ و پنیر گودا و یک سس خاص است.

نوع چهارم چیز برگر با سس قارچ است که این ساندویچ جذاب هم شامل یک برگر حرفه ای 180 گرمی و پنیر گودا و سس قارچ می باشد..

نوع پنجم همبرگر با سس پنیر که شامل یک برگر حرفه ای 180 گرمی و قارچ و دیپ پنیر و یک سس خاص است.

برای سفارش همبرگر می توانید وارد سایت عطاویچ شوید و با سفارش آنلاین همبرگر، غذای خود را درب منزل دریافت کنید.

غذای بعدی پیتزاهای متنوع مناسب برای ذائقه های مختلف می باشد.

اگر بعد از یک روز کاری سخت و شلوغ به خانه بازگشته اید و با کلی خستگی می خواهید تصمیم بگیرید که چه غذایی درست کنید، بهتر است خود و خانوادتان را امشب مهمان یک پیتزا خوشمزه عطاویچی کنید تا هم استراحت کرده باشید هم غذای خوشمزه خورده باشید.

۳

در ضمن سفارش پیتزا با سفارش پیتزا دیگر نیازی به آماده سازی سفره ندارد. پیتزا فضایی دوستانه را ایجاد می کند که در آن مهمانان می توانند احساس راحتی و آرامش کنند و شب های بازی شما را حتی بیشتر سرگرم کننده و لذت بخش تر کنند و از طرف دیگر ، هنگام سفارش پیتزا ، می توانید آن را مستقیم در جعبه میل کنید.

بگذارید حالا که صحبت از مسابقات شد آماری از تعداد پیتزا های سفارش داده شده در طول مسابقات جام جهانی 2018 به شما نشان دهیم. بر اساس گزارشی که رستوران دومینو منتشر کرد، در هر دقیقه از این مسابقات 346 پیتزا سفارش داده شده است. بله درست خواندید. در هر دقیقه 346 پیتزا. به همین دلیل است که میگوییم پیتزا بهترین انتخاب برای شب‌های بازی فوتبال است.

چه چیزی بهتر از اینکه شما در کنار خانواده و یا دوستان خود بنشینید، به راحتی سفارش خود را از طریق وب سایت ثبت کنید و پیتزای خود را تحویل بگیرید. به این صورت هم زمانی از بازی را از دست نداده اید، هم خستگی درست کردن غذا را نکشیده‌اید و هم با دوستان و خانواده خود شبی پر هیچان را سپری می کنید.