درباره سایبان ماشین

در مورد سایبان ماشین نباید خیلی هم نگران بود. راه های بسیاری برای نصب یک سایبان ماشین وجود دارد. حیاط یا حیاط خلوت که در طبقه اول و یا همکف وجود دارد، به طور معمول از مکان هایی است که معمولا برای نصب و ساخت پارکینگ ها و سقف آن در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع مکانی که جهت ساخت سایبان ماشین مورد استفاده قرار می دهیم نباید، خیلی شلوغ و در معرض رفت آمد افراد باشد. برای اینکه سایبانی مطلوب و با کیفیت برای خودرو تهیه نماییم، بایستی ابعاد تقریبی از خودرو برای تهیه سقف پارکینگ داشته باشیم. در خریداری سقف پارکینگ سعی کنید، از سقفی استفاده نمایید، که از جنس و دوام خوبی برخوردار باشد، و همچنین رنگ مناسبی داشته باشد. در تهیه یک سقف پارکینگ خودرو اگر سلیقه و ذوق خود را کاملا بر روی آن اعمال نماییم، در نهایت پارکینگی ایده آل خواهیم داشت. این قسمت از خانه ممکن است، به یک بخش جذاب و گیرا تبدیل شود و یا بالعکس دردسری بیش برای صاحبخانه نباشد. هر دوی اینها بستگی به خود طراح این سقوف و پارکینگ ها دارد.

 

۵

سقف پارکینگ خودرو

سایبان پارکینگ

سایبان ماشین یا همان سایبان پارکینگ، برای برپایی نیاز به اصول و نکات خاصی دارد. در واقع اگر پارکینگی فاقد سقف بسازیم، به دلیل باز بودن و ارتباط با فضای بیرون، خودرو در معرض باران، برف و گرد و خاک قرار خواهد گرفت. این موضوع سبب می شود، که از ساخت پارکینگ فاقد سقف حتی الامکان صرفنظر شود. البته بعضی از افراد با ایجاد پارکینگ سقف دار از این پارکینگ ها بهره های فراوانی می برند. به طور مثال برخی از این مکان برای کارکرد آشپزخانه، انبار و یا حتی اتاق استفاده می کنند. برای طراحی و تهیه این نوع پارکینگ از نظر قیمت نباید نگرانی خاصی داشت، چرا که از طرق ارزان تر نیز می توان به ساخت آنها دست یافت. سقف پارکینگ خودرو بهتر است، جنسی فولادی و یا آلومینیومی داشته باشد. در این بین پوشش آنها هم بایستی به درستی انتخاب شود، که از لحاظ قیمت کاملا به صرفه باشد.

۶

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ خودرو

در ساخت سایبان پارکینگ خودرو اگر به نما و لوکس بودن کار نیز اهمیت می دهید، می توانید از سقف های کاذبی که دقیقا در بعضی از خانه ها از آنها استفاده می شود، به کار برید. البته با توجه به ابعاد سایبان ماشین بایستی بر حسب متراژ، هزینه ای بالاتر را برای ساخت آن صرف نمایید. برای شروع ابتدا بایستی چارچوب سقف را ساخته و بعد از آن پوشش سقف را انتخاب و خریداری نمود. در انتها این پوشش را بر روی چارچوب بنا شده نصب و متصل نمایید. این کار چندان سخت نیست و فکر خود را خیلی درگیر آن نکنید. اگر خیلی دچار تردید و وسواس شدید، از تیم هایی که برای این گونه امور تشکیل شده اند، کمک بخواهید. این تیم ها در کمترین زمان ممکن یک پارکینگ سقف دار زیبا را به شما تحویل خواهند داد.

سقف پارکینگ ماشین

سقف پارکینگ ماشین بسیار مهم است. این سقف بایستی بتواند تمامی شرایط مختلفی را که ممکن است، به وجود بیاید را پشت سر بگذارد. این به معنی آن است که مقاومت و جنس سایبان ماشین در بعضی مواقع نیاز به مشورت و راهنمایی تیم فنی دارد. در نهایت با نظر این گروه کاربلد سقف کاملا مناسب با وضعیت افراد و آب و هوایی که در آنجا بایستی این پارکینگ بنا شود، انتخاب می شود. البته چارچوب پارکینگ نیز بهتر است، از جنس فلزی انتخاب شود. جوشکار نیز برای اتصال و سرهم بندی آنها مورد نیاز است. حال با ذکر کلمه جوشکار باز نگران نشوید، ما در سازه چادری ساینا سقف پارکینگ را در کارگاه ساخت و در محل مونتاژ می نماییم و به صورت بسته بندی شده به شما تحویل می دهیم

ساخت سایبان ماشین برای هر مکان و شهری متفاوت است. به عنوان نمونه در شهرهایی که مرطوب هستند، بهتر است از چارچوب هایی که به صورت سازه سیمانی هستند، استفاده کرد تا دچار زنگ زدگی نشوند. اما در شهری همچون تهران و یا کرج که خشک هستند، چارچوب آلومینیومی نمای بسیار لوکس تری به کار خواهد بخشید. پس برای ساخت یک پارکینگ باید به همه این نکات و مخصوصا مکانی که در آنجا می خواهیم پارکینگ مورد نظر را بسازیم، دقت کنیم.

  سقف پارکینگ خودرو

درباره انواع سقف پارکینگ خودرو باید بیان کرد، که این سقوف از تنوع ویژه ای بهره می برند. سقف ایرانیت یکی از این سقف ها می باشد، که دارای قیمتی ارزان، دوامی کم برای هر نوع کارکرد عمومی است. نوع دیگری از این سقف ها، سقف پلی کربنات چند جداره است، که با توجه به فضای مورد نظر انتخاب می شوند. این سقف ها دارای قیمت های متنوع و گاهی بالا هستند، که بیشتر مناسب فضاهای بزرگ می باشند. سقف فایبر گلاس که با نام شیروانی یا ایرانیت پلاستیکی در بازار از آن یاد می شود، بهترین سقفی است که می توان به صورت موقت از آن استفاده نمود. به طور مثال کارکرد سقف موقت دو سال است و از نظر قیمت نیز کاملا ارزان و به صرفه می باشد. وزن کاملا سبکی نیز دارد. از جمله سقف های دیگری که برای ساخت سایبان ماشین از آن بهره برده می شود، سقف پارچه ای است. سقف پارچه ای گران می باشد، و در مکان هایی مدرن به کار می رود.

سایبان های پارچه ای پارکینگ خودرو یکی از محصولات مدرن شرکت سازه چادری ساینا می باشد.

سقف پارکینگ خودرو با انواع مختلفی که گفته شد، بایستی توسط نصاب حرفه ای و با توجه به پوشش مناسب سقف ساخته شود. البته در برخی موارد اگر از این امور آگاهی های لازم و ضروری را داشته باشید، خودتان نیز می توانید، از عهده آن برآیید. کار اصلی و ضروری شما برای انجام این کار پس از سوراخ کاری چارچوب با دریل، اتصال پوشش با پیچ و مهره مناسب نوع پوشش به چارچوب است.

البته برای طراحی و ساخت یک سایبان ماشین بایستی در اولین قدم به هزینه ای که برای این کار نیاز داریم، دقت کنیم. البته در بازار انواع مختلف سقف های بادوامی که وجود دارند، به طور دست دوم نیز قابل خریداری هستند، و می توان از آنها برای درست کردن پارکینگ خود بهره برد. به عنوان مثال کسی که می خواهد خانه اش را بکوبد و از نو بسازد، ممکن است دیگر احتیاجی به پارکینگ خودروی خود نداشته باشد و برای فروش آن به قیمت حداقل و زیر بازار اقدام نماید. اگر هزینه کمی برای شروع این کار دارید، می توانید با خرید آن هم به پارکینگی با کیفیت دست یابید،  همچنین هزینه زیادی را برای ساخت یک سایبان خودرو صرف نکنید. در نهایت بازار ساخت این سقف ها و سایبان ها امروزه بسیار در حال گسترش است و شما با هوشمندی فراوان بایستی بهترین سایبان و سقف پارکینگ خودرو را انتخاب و خریداری نمایید. بهترین در اینجا اشاره به قیمت و کیفیت مناسب و مطلوب است. با انتخابی شایسته شما تا سال های زیادی می توانید از این پارکینگ استفاده نمایید.

منبع شرکت ساینا: www.sainats.com