راهنمای خرید ورق استیل

ورق های استیل در انواع مختلف و به منظور استفاده در صنایع گوناگون تولید و در بازار عرضه می شوند. استیل طی پروسه های صنعتی مختلف به ورق صاف و با ضخامت های متفاوت تبدیل می شود. به منظور خرید ورق استیل می توان از مشاوران موجود در شرکت های معتبر استفاده کرد تا بتوان بهترین انتخاب را داشت.

شرکت آزدن یکی از شرکت های معتبر در زمینه خرید و فروش ورق استیل بوده و به عنوان بزرگترین وارد کننده ورق استیل در ایران شناخته می شود. مجموعه آزدن این محصول را با قیمت مقرون به صرفه و با بهترین برندها در بازار عرضه و به فروش می رساند. این شرکت با واردات و پخش ورق های استیل توانسته بخش گسترده ای از این محصول را در کشور فراهم نماید.

شرکت آزدن در فروش ورق استیل از راه های حضوری و اینترنتی استفاده می کند و مشتریان عزیز می توانند به راحتی و با صرفه جویی در وقت و هزینه، به صورت آنلاین سفارش خود را در وب سایت این مجموعه ثبت نمایند. خرید آنلاین ورق استیل این امکان را به مشتریان می دهد تا بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز، از قیمت ها اطلاع پیدا کنند و سفارش خود را ثبت نمایند.

نکات مهم در خرید ورق استیل

در واقع استیل یکی از اصلی ترین مواد اولیه در صنایع مختلف به شمار می آید و کشورهای مختلفی در جهان برای تولید ورق استیل با کیفیت، با یکدیگر رقابت می کنند. بنابراین هنگام خرید این محصول بایستی به ویژگی های مختلف آن مانند میزان مقاومت، سایش، خوردگی، تحمل دما و... و همچنین ترکیبات شیمیایی موجود در آن توجه نمود.

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید ورق استیل بایستی به آن توجه داشت، برند تولید کننده آن است. برند تولید کننده می تواند بر روی قیمت محصول و کیفیت آن تاثیر مستقیمی داشته باشد. ورق های استیل وارداتی در کشورهای مختلفی تولید می شوند. علاوه بر این برخی از برندهای داخلی نیز به صورت محدود اقدام به تولید این محصول نمودند. بنابراین هنگام خرید و فروش ورق استیل به برند و داخلی یا خارجی بودن آن بایستی دقت کرد.

          00

                                                                   خرید ورق استیل

گرید آلیاژ ورق استیل یکی دیگر از نکاتی است که هنگام خرید ورق استیل بایستی مد نظر قرار گیرد. آلیاژهای ورق استیل در گرید های مختلفی تولید می شوند و هر کدام خواص گوناگونی دارند. مهمترین آلیاژهای استیل شامل استیل بگیر، نگیر و نسوز می شود. استیل های بگیر و نگیر با توجه به خواص مغناطیسی که در آنها وجود دارد، با این نام ها شناخته می شوند و تشخیص آنها با استفاده از آهنربا انجام می شود.

ورق های استیل نسوز نیز با توجه به مقاومت بالایی که در مقابل حرارت و دما دارند، با این نام شناخته می شوند. در واقع این ورق ها در صنایعی که دمای بالایی دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

ضخامت و وزن ورق استیل نیز از دیگر نکاتی است که برای خرید این محصول مورد توجه قرار می گیرد. ورق های استیل در ضخامت های مختلفی از 3/0 تا 50 میلیمتر تولید می شوند. علاوه بر این وزن استیل نیز در انتخاب و خرید ورق استیل تاثیر گذار است. وزن ورق استیل به دو روش عملی و استفاده از باسکول و همچنین روش تئوری و استفاده از حاصل ضرب ابعاد ورق در چگالی آلیاژ استیل محاسبه می شود.

عوامل موثر در قیمت ورق استیل

عوامل مختلفی وجود دارند که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در قیمت ورق استیل تاثیر گذار هستند. با توجه به کاربرد فراوان ورق استیل در صنایع گوناگون، ویژگی ها و ترکیبات این محصول متفاوت بوده و بنابراین قیمت آن نیز در گردش خواهد بود.

مواد اولیه و خام موجود در ساختار ورق استیل از مواردی است که در قیمت این ورق تاثیر گذار می باشد. سنگ آهن اصلی ترین ماده اولیه استیل است که هزینه های مربوط به استخراج آن، حمل و نقل، تجهیزات، نیروی کار و... بر روی قیمت ورق استیل تاثیر زیادی دارد.

         1

                                                                  خرید ورق استیل

میزان عرضه و تقاضا نیز از دیگر عواملی است که در قیمت و خرید ورق استیل تاثیر زیادی دارد. زمانی که میزان تقاضای ورق استیل در صنایع افزایش پیدا کند و در مقابل تولید و عرضه این محصول کم یا ثابت باشد، قیمت ورق استیل بالا می رود. این موضوع می تواند برعکس نیز باشد و باعث کاهش قیمت استیل شود.

نوسان در ارز و دلار نیز می تواند در قیمت این محصول موثر باشد. چرا که قیمت ارز و دلار بر روی واردات مواد اولیه ورق و همچنین در واردات ورق استیل تاثیر گذار است و می تواند باعث افزایش قیمت این محصول شود. 

میزان نیکل موجود در ترکیب ورق استیل نیز از عواملی است که در قیمت و خرید ورق استیل موثر خواهد بود. چرا که میزان نیکل موجود در آلیاژ استیل باعث افزایش مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی و تقویت آهن می شود. علاوه بر این بیش از دو سوم از نیکلی که در جهان استخراج می شود، به تولید استیل و فولاد ضد زنگ اختصاص دارد. بنابراین قیمت جهانی نیکل در قیمت استیل و ورق آن تاثیر گذار است.   

نفت و مشتقات آن از موادی هستند که در فرآوری، تولید، حمل و نقل و... ورق های استیل مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین افزایش یا کاهش قیمت نفت می تواند تاثیر فراوانی در قیمت ورق استیل داشته باشد.

مزایای خرید آنلاین ورق استیل در آزدن

مجموعه آزدن به منظور فروش ورق استیل بدون اتلاف وقت و تبلیغ محصولات خود، وب سایتی را طراحی کرده که مشتریان می توانند از طریق آن سفارش خود را ثبت نمایند. خرید ورق استیل به وسیله وب سایت آزدن باعث می شود تا بتوان یک شبکه فروش ثابت داشت و در هر ساعتی با خریداران ارتباط گرفت و به پرسش های آنها پاسخ داد.

       2

                                                                   خرید ورق استیل

علاوه بر این مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت آزدن، از قیمت انواع ورق استیل و ترکیبات آن اطلاع پیدا کنند. همچنین کاهش فاصله میان مشتری و فروشگاه از مزیت هایی است که یک فروشگاه اینترنتی دارد و باعث می شود تا مشتریان بتوانند به راحتی با مشاوران این فروشگاه ارتباط برقرار کنند. بنابراین مشتری می تواند با صرفه جویی در وقت خود، پاسخ پرسش های خود را دریافت کنند و از ترکیبات، ویژگی ها، جنس، قیمت و... ورق استیل مطلع شوند.

به طور کلی خرید ورق استیل می تواند به دو صورت آنلاین و حضوری انجام شود و در خرید این محصول بایستی به نکات مختلفی توجه نمود. فروش ورق استیل با برندها و در ابعاد، سایزها و قیمت های مختلفی انجام می شود.