یکی از دلایلی که کسب و کارهای آنلاین و آفلاین، خرد و متوسط اقدام به خرید یا اجاره دفترکار تهران می‌کنند، تشکیل تیم کاری و تمرکز بر ارتباطات رسمی و کاری خود است. اما معمولا اغلب این کسب و کارها مراجعه حضوری ندارند، به خصوص در این شرایط کرونا که دورکاری یک مزیت حساب می‌شود آنها می‌توانند با استفاده از خدمات سانترال مجازی و تلفن ابری «دفتر شما» بدون دفترکار با تمرکز بر دورکاری خود به فعالیت ادامه دهند.

 

اما سوالی که ممکن است پیش آید این است که چگونه بدون دفترکار می‌توان ارتباطات حرفه‌ای خود را با مشتریان حفظ کرد؟ مثلا خط تلفن تهران، دستگاه سانترال، فکس، منشی و ارتباط مشتریان و مخاطبان با بخش‌ها و افراد مختلف شرکت چگونه می‌شود؟

 

شرکت دانش بنیان «دفترشما» با ایجاد یک سانترال مجازی این مشکل را حل کرده و یک شماره تلفن ثابت تهران، یک منشی حرفه‌ای که پاسخگوی تماس‌های شما باشد و یک تلفن گویا با پیام خوشامدگویی و منوهای متعدد با قابلیت دایورت تماس و همچنین فکس اینترنتی در اختیار قرار می‌دهد تا جلوه‌ی حرفه‌ای‌تری به کسب و کار بخشید. در واقع می‌توانید دفتر کار خود را پس داده و همه این امکانات را فقط در ۵ دقیقه از پورتال آنلاین دفترشما  به صورت یک مرکز تلفن ابری تهیه کنید.

 

0

تلفن ابری: هزینه کمتر، امکانات بیشتر

با علی دشتی مدیر عامل شرکت دانش بنیان دفترشما در این خصوص گفتگو کردیم.

به گفته مدیر عامل «دفترشما» خطوط سنتی تلفن ثابت قدیمی و در حال خارج شدن از دور هستند و تلفن ابری به علت هزینه کمتر و امکانات بیشتر  جایگزین این خطوط خواهند شد.

دشتی می‌افزاید: «قیمت بالای تجهیزات فیزیکی، هزینه مکالمات تلفنی به خصوص با شهرها و کشورهای دیگر، هزینه اضافه کردن خط و داخلی و هزینه‌های اضافی برای امکانات جانبی، در نهایت خطوط سنتی را بسیار گران‌تر از حد انتظار کرده است. بعلاوه، تجهیزات تلفن سانترال و فکس فقط هزینه‌بر نیستند و فضای اداری را نیز اشغال می‌کنند و امکانات کمتری هم دارند. این در حالی است که خط تلفن ابری  امکانات گسترده تری مانند مسیریابی تماس ورودی، کنفرانس ویدیویی، صندوق صوتی، فکس اینترنتی و… را ارائه می‌دهد».

مدیر عامل دفتر شما در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در ایران روی همه از تلفن ابری استفاده کنند، گفت: «چرا که نه؟ همه می‌دانیم که تغییرات در حوزه مخابرات و آی تی چقدر سریع و غافل گیر کننده هستند، در همین یکی دو سال اخیر که کرونا شیوع پیدا کرده است، تلفن ابری باعث شد که کسب و کارهای ایرانی بتوانند به راحتی دورکار شوند و از خانه تماس‌های کاری خود را مدیریت کنند و با مشتری تماس بگیرند و مشتری هم با شماره ثابت آن‌ها  تماس بگیرند و این تماس‌ها به خطوط موبایل خود و همکارانشان منتقل شودو در واقع یک سانترال مجازی داشته باشند.  بنابراین من بسیار خوش بین هستم.

فکس اینترنتی دفتر شما: خداحافظی با سخت افزار

یکی دیگر از امکانات سانترال مجازی دفتر شما استفاده از امکان ارسال و دریافت فکس اینترنتی است. در این زمینه مدیر دفترشما معتقد است: «دیگر دوره استفاده از تجهیزات بزرگ اداری گذشته است و با یک موبایل در جیب می‌توان بسیاری از خدمات را از جمله فکس دریافت کرد، در حال حاضر مشترکین تلفن گویا دفتر شما به راحتی می‌توانند فکس، ارسال و دریافت کنند و گزارش آن را در پورتال خود دریافت کنند.

دشتی در رابطه یا این موضوع که سانترال مجازی و مرکز تلفن ابری برای چه کسب و کارهایی مناسب است می‌گوید:

تمام کسب و کارهای اینترنتی و حتی آفلاین، مشاوران در حوزه‌های مختلف، فریلنسرها، ، خرده‌فروشان و همچنین شرکت‌هایی که در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند از مشتریان عمده دفتر کار مجازی هستند.

بطور کلی هر شخص حقیقی یا حقوقی که می‌خواهد در بازار پایتخت حضور داشته باشد و به هر دلیلی امکان داشتن فضای دفترکار، استخدام منشی و داشتن خط ثابت تهران را ندارد، می‌تواند از خدمات دفترشما استفاده کند. چه یک کسب و کار تازه‌کار باشد، که ترجیح می‌دهد به‌جای اجاره دفتر و استخدام منشی سرمایه محدود خود را برای تبلیغات و برندسازی هزینه کند، چه یک تولیدکننده صنایع دستی در تبریز باشد که می‌خواهد بدون واسطه و مستقیم در بازار پایتخت رقابت کند.

در شرایط فعلی بازار ایران، شرکت‌های رو به توسعه و یا قدیمی هم برای کاستن از هزینه‌ها رو به استفاده از خدمات سانترال مجازی آورده‌اند.

 

سانترال مجازی را دو هفته رایگان امتحان کنید

به صاحبان کسب و کار ها پیشنهاد می‌کنم که اگر فکر می‌کنید امکانات تلفن ابری می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند، ۱۵روز خدمات دفتر کار مجازی را به‌صورت رایگان آزمایش کنید.

 تنها کافی است به سایت ما به آدرس  daftareshoma.com بروید و این سرویس ها را امتحان کنید.

اگر هر سوال یا ابهامی هم در رابطه با سرویس‌های دفترشما دارید، با ما تماس بگیرید. شماره تماس ما 02128420 است و همینطور ما را در اینستاگرام، تلگرام و توییتر و آپارات با آی‌دی daftareshoma پیدا کنید