هزینه اپلای بخشی از هزینه های مهاجرت تحصیلی بشمار میرود که لتسگو یونی در طرح نوآورانه ای بنام فری اپلای free apply آن را تحت پوشش قرار داده و بصورت رایگان برای شما از دانشگاه های طرف قرارداد در خارج پذیرش تحصیلی میگیرد. اگر تصمیم دارید در خارج تحصیلات خود را ادامه دهید، در ادامه میتوانید بیشتر با طرح بازگشت هزینه اپلای شرکت لتسگو یونی آشنا شوید.

شرکت لتسگو یونی Lets go uni

لتسگو یونی به عنوان سایت هوشمند اعزام دانشجو شناخته میشود، این سایت توانسته با بهره گیری از هوش مصنوعی، در خدمتی با عنوان ارزیابی رایگان تحصیلی، شانس شما را برای تحصیل در کشورها و دانشگاه های مختلف ارزیابی کند و سپس با امکان رزرو وقت مشاوره ای که در سایت قراردارد میتوانید برای سایر مراحل مهاجرت تحصیلی، از کارشناسان حرفه ای این شرکت برای اپلای و سپس دریافت ویزای تحصیلی راهنمایی دریافت کنید.

از بخش های مختلف سایت لتسگو یونی میتوان به: معرفی دانشگاه های دنیا، راهنمای دریافت ویزای تحصیلی، راهنمای تحصیل در کشورهای مختلف، ارزیابی رایگان شانس تحصیل در خارج از کشور، مجله رایگان مهاجرتی با کلی اطلاعات جامع و عالی، مشاوره تخصصی مهاجرت تحصیلی و همچنین فری اپلای به عنوان سرویس بازگشت هزینه اپلای اشاره داشت که در ادامه در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

پذیرش تحصیلی رایگان

سرویس اپلای رایگان (بازگشت هزینه اپلای) یا همان Free Apply که توسط سایت لتس گو یونی letsgouni.com معرفی شده است، به این صورت است که ابتدا افرادی که تصمیم خود را برای تحصیل در خارج از کشور گرفته اند، با استفاده از بخش ارزیابی رایگان سایت لتسگو یونی شرایطشان را برای اپلای کشور مورد علاقه خود بررسی میکند و در صورت داشتن شانس مناسب، با کارشناسان مشاوره خواهند داشت و سپس در صورت اینکه بخواهند از دانشگاه های طرف قرارداد با لتسگو یونی در خارج از کشور پذیرش بگیرند، فری اپلای برای آنها فعال خواهد شد.

1

فری اپلای لتسگو یونی به این صورت است که اگر دانشگاه مورد نظر، شرایط شما را پذیرفت و موفق به اپلای شدید، هزینه ای که بابت پذیرش تحصیلی به شرکت لتسگو یونی پرداخته اید، بصورت کامل به شما بازگردانده خواهد شد. (بازگشت هزینه اپلای)

اما دانشگاه های فری اپلای لتسگو یونی در کدام کشورها هستند و کدام دانشگاه ها با لتسگو یونی قرارداد دارند؟ لیست این موارد را در ادامه میتوانید مشاهده نمایید. (در نظر داشته باشید تعداد کشورها و دانشگاه ها فری اپلای لتسگو یونی آپدیت میشود و میتوانید از طریق سایت letsgouni.com به لیست به روز آن دسترسی داشته باشید)