این روزها بسیاری از افراد برای اندازه گیری و پایش میزان فشار خون در خانه نیاز به دستگاه فشار خون دارند اما عوامل مختلفی برای انتخاب و خرید دستگاه فشار سنج تاثیر گذار است اگر شما نیاز به خرید این دستگاه دارید پس با ما همراه باشید، در این راهنما سعی شده به صورت کامل و جامع با توجه به تجربیات مشتریان و میزان رضایت آنها، دستگاه های فشارسنج با کیفیت و دقیق موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم تا خریدی بدون دغدغه داشته باشید.

فشارسنج عقربه ای بخریم یا دیجیتال ؟

با بررسی فشارسنج های موجود در بازار انواع فشارسنج های عقربه ای و دیجیتال را خواهید یافت، لازم به توضیح هست که فشار سنج های عقربه ای که مورد استفاده مراکز درمانی قرار می‌‎گیرد از دقت بالایی برخوردار است و با قیمت های مختلفی نیز در بازار پیدا می‌شود، اما از آنجایی که در این مقاله قصد داریم برای کاربران خانگی فشار سنج مناسب معرفی کنیم باید یادآور شویم که استفاده از دستگاه فشار خون عقربه ای نیازمند تجربه، مهارت و آموزش های لازم است و بیشتر مخصوص کاربران حرفه ای مانند پزشکان و پرستاران می باشد. افرادی که با این فشار سنج ها کار کرده اند می دانند که کار و خواندن فشار خون از روی فشار سنج عقربه ای به مراتب سخت تر از فشارسنج های دیجیتال است..

فشارسنج های دیجیتال در گذشته شاید از دقت و کیفیت کافی برخوردار نبودند ولی با افزایش رو به رشد استفاده از این دستگاه ها در منازل و با پیشرفت قابل ملاحظه تکنولوژی تولید دستگاه های فشار سنج دیجیتال دقت اندازه گیری آنها بسیار بالا رفته و کاربران خانگی با خریداری این فشارسنج ها با کاربری بسیار راحت تر به نسبت فشار سنج های عقربه ای به راحتی می توانند فشار خون خود و اعضای خانواده را در مواقع ضروری اندازه گیری کنند، از مزایای دستگاه های دیجیتال می توان به قابلیت اندازه گیری فشار خون فرد به تنهایی اشاره کرد و لزوما نیاز به شخص دومی برای اندازه گیری فشار خون شخص نمی باشد..

از دیگر ویژگی های مفید فشار سنج های دیجیتال حافظه نگهداری سابقه فشار خون شخص در این دستگاه ها است، با این وجود می توانید سابقه فشار خون خود را ذخیره و از میزان تغییر فشار خود در فواصل اندازه گیری مطلع شوید، در ادامه با معرفی فشار سنج های مختلف خواهید دید بعضی از انواع فشارسنج ها امکان اندازه گیری و ذخیره دو کاربر را نیز دارند.

دستگاه فشار خون بازوئی یا مچی ؟

یکی دیگر از سوالاتی که خریداران با آن مواجه می شوند انتخاب یکی از انواع فشار سنج های مچی و یا بازوئی می باشد. که با توجه به اینکه تعداد زیادی از کاربران از هر دو این دستگاه ها استفاده کرده‌اند با نظر سنجی های انجام شده، تعداد زیادی از آنها اظهار کرده‌اند که فشارسنج های مچی از دقت کمتری نسبت به مدل های بازوئی برخوردارند و بازه خطای بیشتری را به کاربر نشان می دهند البته به دلیل ساختار ویژه این فشار سنج ها حتما باید با شرایط درج شده  بر روی راهنما مورد استفاده قرار گیرند که میزان خط را کاهش دهند با این حال با کمی جابجایی و استفاده در حالت غیر استاندارد اعداد نمایش داده شده با خطا مواجه می شوند، البته با توجه به قیمت کمتر مدل های مچی نسبت به بازوئی تنها اگر محدودیت بودجه ای دارید مدل مچی را به شما پیشنهاد می کنیم در غیر این صورت پیشنهاد ما به شما مدل های بازوئی هستند که دارای دقت بیشتر و خطای کمتری می باشند.

بهترین برند های فشار سنج موجود در بازار

زمانی که برای خرید دستگاه فشار خون به بازار و یا وب سایت های فروش اینترنتی مراجعه می‌کنید با انواع برندها مواجه خواهید شد که کمی سردرگم کننده خواهد بود زیرا هر فروشنده ای یکی از برند ها را به شما معرفی خواهد کرد و البته با قیمت های مختلف و امکانات گوناگون شما را بیشتر گیج کرده و قدرت تصمیم گیری را از شما خواهد گرفت، با بررسی هایی که ما در فروشگاه اینترنتی ایزی مد کالا بر اساس نظرسنجی ها و بازخورد مشتریان انجام داده ایم برند امرون تا کنون بیشترین میزان رضایت مندی را داشته است:.

فشارسنج های امرن یک برند ژاپنی با سابقه ای درخشان و کیفیتی فوق العاده می باشد، مشتریان این برند را با کیفیت ساخت و دقت بالا می شناسند به طوری که سال ها پس از استفاده نیز همچنان با همان کیفیت و دقت سابق به کار خود ادامه می دهد و نیاز خانواده شما را برطرف خواهد کرد. از لحاظ قیمت مدل های مختلف این برند در رده های قیمتی مختلف برای فروش عرضه می شود و شاید به نسبت سایر برند های بازار کمی بالاتر قیمت گذاری شده باشد اما توصیه ما به شما این است با کمی هزینه بیشتر این برند را تهیه کنید تا حداقل چند سالی از خرید مجدد فشارسنج بی نیاز شوید، در حال حاضر این فشار سنج ها با گارانتی 4 ساله در بازار ارائه می شوند. در ادامه چند مدل پر فروش از فشار سنج های امرون را معرفی خواهیم کرد:

فشار سنج امرون M2 و M3

انواع ساده تر فشارسنج های بازوئی امرن با قیمتی مناسب می باشند که همه نیاز های کاربر خانگی را پوشش خواهند داد و در مقابل قیمتی به نسبت پایین شما صاحب دستگاهی با کیفیت خواهید شد، تنها تفاوت فشار سنج امرنM2  و M3 در تعداد حافظه می باشد البته فشار سنج امرون M3 قابلیت دو کاربره دارد به این معنا که دو حافظه جدا برای دو نفر دارد و سابقه هر شخص را به صورت جداگانه نگهداری می کند.

فشار سنج امرون M6

نوع پیشرفته تر فشار سنج های بازوئی امرون با صفحه نمایش بزرگتر و قابلیت مقایسه فشار خون های گرفته شده دو کاربره و دارای 200 حافظه برای هر فرد می باشد و همین طور فشار سنج امرون m6 دارای کاف با تکنولوژی 360 درجه، صحت اندازه گیری هر موقعیت در اطراف بازو می باشد. همچنین این دستگاه امکاناتی نظیر نشانگر آریتمی، قابلیت نمایش پیغام هشدار اشتباه در اندازه گیری و نشانگر تاریخ و ساعت دارد.

فشار سنج امرون  EVOLV

فشار سنج امرن EVOLV  نوع جدیدتری از فشار سنج های بازوئی امرن است که مدرن و با امکاناتی جدید ساخته شده است، در این دستگاه لوله ها و کاف فشارسنج حذف شده است و به صورت کاملا یکپارچه طراحی شده است خطای آن حداکثر mmHg 3 می باشد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل مجهز بودن به بلوتوث می باشد که امکان اتصال از طربق اپلیکیشن را به گوشی‌های موبایل اندروید و IOS فراهم می‌کند. به‌طور خلاصه فشارسنج بازویی امرن مدل EVOLV دارای قابلیت محاسبه‌ی فشار و ضربان قلب، تشخیص ضربان قلب نامنظم، منبع انرژی باتری نیم قلمی و محفظه‌ی نگه‌داری است.

۲

فشار سنج های برند بیورر نیز که یک برند آلمانی تجهیزات پزشکی خانگی می باشد از کیفیت و دقت بالایی برخوردار هستند و می توان گفت از پر فروش ترین فشار سنج ها در بازار ایران و جهان می باشند، در حال حاضر تعداد زیادی از محصولات بیورر و همین طور چندین مدل دستگاه های فشار سنج آن در بازار بفروش می رسد در ادامه انواع پر فروش و پر طرفدار فشار سنج بیورر را به شما معرفی می کنیم:

فشار سنج بیورر مدل BM27

فشارسنج بیورر مدل BM27 از یکی از انواع مقرون به صرفه فشار سنج بازویی و دارای قابلیت‌های سنجش ضربان قلب تشخیص آریتمی و هشدار خطای محاسبات می باشد. منبع انرژی این دستگاه باتری قابل تعویض و غیر قابل شارژ و از نوع نیم‌قلمی استز دیگر مشخصه‌های فشارسنج «بیورر» (Beurer) مدل (BM27) می‌توان به نشانگر نحوه‌ی بستن صحیح کاف اشاره کرد که در صورت درست بسته نشدن کاف، به کاربر هشدار می‌دهد.

فشارسنج سخنگو بیورر مدل BM53

از امکانات و قابلیت های مدل BM53  می توان به صفحه نمایش بزرگ این دستگاه جهت خواندن آسان‌تر  فشار خون، حافظه‌ی ذخیره‌ی نتایج، میزان فشارخون 2 نفر در 60 جایگاه اشاره کرد. برای اندازه‌گیری فشار خون BM53 باید روی بازو در سایزهای 22 تا 36 سانتی‌متر بسته شود. از دیگر قابلیت‌های این مدل سیستم خاموشی خودکار می باشد. از قابلیت‌های پیشرفته‌ی BM53 می‌توان به سنجش ضربان قلب، قابلیت سخنگو بودن به ۴ زبان و هشدار خطای محاسباتی اشاره کرد. در نهایت می‌توان گفت، BM53 دارای قابلیت‌های پیشرفته و مناسب برای مصارف خانگی است.

فشارسنج بیورر مدل BM58

این فشارسنج دیجیتالی دارای صفحه نمایش بزرگ، برای راحت‌تر خواندن میزان فشار خون است و دارای قابلیت ذخیره‌ی حافظه‌ی نتایج، میزان فشارخون 2 نفر تا 60 جایگاه حافظه ذخیره می‌کند همچنین دارای سیستم خاموشی خودکار، سنجش میزان ضربان قلب در یک دقیقه، قابلیت تشخیص آریتمی (غیر طبیعی بودن ریتم قلب و تپش نامنظم آن) و هشدار خطای محاسباتی است. این مدل برای کار کردن به 4 باتری قلمی غیر قابل شارژ نیاز دارد..

فشار سنج بیورر مدل BM 85

فشارسنج BM 85 می‌تواند اطلاعات اندازه‌گیری شده را از طریق بلوتوث به موبایل، انتقال دهد. این دستگاه میزان فشار خون را به طور خودکار پس از 7 روز اندازه‌گیری می‌کند.. برای این محصول باتری قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه در نطر گرفته شده است. در صورت تمام شدن باتری، نمایشگر تعویض باتری آن را اعلام می‌کند و می‌توان آن را از طریق پورت USB شارژ کرد. زیرا می‌توان از میزان فشار خون را در تاریخ و زمان مشخصی اطلاع یافت. فشارسنج BM 85 دارای صفحه نمایش بزرگ، 120 جایگاه حافظه، نمایشگر تاریخ و ساعت، نوع بازویی، دارای قابلیت سنجش ضربان قلب، هشدار خطای محاسباتی، قابلیت انتقال اطلاعات اندازه‌گیری شده است.

۳

 خرید اینترنتی فشار سنج

پیشنهاد میکنیم با توجه به شرایط قرنطینه، برای خرید تجهیزات پزشکی، به پلتفرم های تخصصی فروش لوازم پزشکی مانند ایزی مد کالا مراجعه کنین که بهترین مرجع برای فروش انواع تجهیزات پزشکی اصل با امتیاز نمایندگی فروش بسیاری از محصولات از جمله انواع فشارسنج با تضمین قیمت مناسب، گارانتی چهارساله و ارسال رایگان و تحویل سریع در سراسر کشور است

برای خرید فشار سنج به صورت آنلاین کلیک کنید