وظایف ادمین پیج اینستاگرام

ادمین پیج اینستاگرام چه وظایفی دارد؟ یکی از ابزارهایی که در بازاریابی کسب و کارها بسیار تاثیرگذار است شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. از این رو می توانید کار خود را با استخدام مدیریت پیج اینستاگرام شروع کنید.

احتمالا پیش خودتان بگویید " اینستاگرام یک فضای ساده است و نیازی به هزینه کردن نیست."

اما هنگامی که من و شما بخواهیم از تمامی پتانسیل های این فضا به خوبی بهره ببریم به صورتی که به شکل هدفمند مشتریان خودمان را پیدا کنیم، احتمالا با یک دیدگاه حرفه ای تر برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود می توانیم برنامه ریزی میکنیم.

حال ممکن است این سوال نیز در ذهن شما پیش آید که یک ادمین پیج اینستاگرام چه کمکی می تواند به من بکند؟

یک ادمین پیج اینستاگرامبه عنوان یک نیروی تاثیرگذار در طول ماه و به صورت روزانه در صفحه شما پست های جدیدی را بارگذاری می کند. پست هایی که دارای ارزش تبلیغاتی هستند. علاوه بر بارگذاری پست ها مدیر اینستاگرام در رابطه با چگونگی بارگذاری پست ها، بهترین زمان برای پست گذاری، نحوه ی تبلیغات و بسیاری از ترفندهای دیگر به شما کمک می کند.

مدیریت پیج اینستاگرام

تبلیغات و تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام هم مانند هر نوع کار دیگری نیاز به صرف انرژی و زمان دارد. اگر جزء افراد پر مشغله ای که در حال اداره فروشگاه یا شرکت خود هستید احتمالا زمان زیادی برای انجام تبلیغات خود نخواهید داشت.

برنامه ریزی برای محتوای اینستاگرام از جمله کارهای دیگری یک ادمین پیج اینستاگراماست. یکی از نکات مهم در بارگذاری پست ها، انتخاب بهترین زمان ممکن در ۲۴ ساعت از شبانه روز است. این انتخاب برای روزهای مختلف متفاوت خواهد بود. برای مثال ممکن است بهترین زمان برای روز پنج شنبه، ساعت ۳ بعدظهر باشد اما بهترین زمان در روز سه شنبه، ساعت ۲۱:۳۰ شب باشد. حال به این موضوع فکر کنید که هر روز بخواهید در زمان مشخصی پست های اینستاگرام را در صفحه خود بارگذاری کنید. احتمالا بعد از گذشت یک ماه کاملا کلافه میشوید. مدیر پیج اینستاگرام شما با استفاده از ابزاری که در اختیار خود دارد، پست های شما را به گونه ای برنامه ریزی میکند که در زمان مشخص شده در صفحه اینستاگرام شما قرار بگیرند.

شاید از آن جمله افرادی باشید که علاقه مند به تبریک یا تسلیت گفتن به مخاطبین خود در صفحه اینستاگرام هستید. همچنین می توانید طراحی پست های مناسبتی را نیز به ادمین پیج اینستاگرام خود بسپارید.

برای راه اندازی پیج اینستاگرام خود بهتر است که تنظیمات تجاری را در صفحه خود فعال کنید. این کار مزایای مختلفی را برای شما و ادمین پیج اینستاگرامخواهد داشت. با تجاری سازی صفحه خود میتوانید به اطلاعات آماری دقیق تری نیز دست پیدا کنید. از جمله ویژگی های یک صفحه تجاری، اضافه کردن گزینه های ارتباطی مثل تلفن، ایمیل و آدرس به پیج اینستاگرام است.

وظایف ادمین پیج اینستاگرام

 

وظایف مدیر اینستاگرام

هنگامی که شما کار مدیریت و تولید محتوا صفحه خود را به یک شرکت می سپارید، یک گروه مسئولیت پشتیبانی از صفحه شما را خواهند داشت. بنابراین شما میتوانید با پرداخت کردن هزینه ای مناسب از خدمات حرفه ای مانند برنامه ریزی پست ها، طراحی گرافیک و بارگذاری پست ها در اینستاگرام خود استفاده کنید.

همچنین خدمات پنتازوم در مدیریت سایت را که شامل مشاوره به شما در نحوه تبلیغات در فضای مجازی و  پیش بردن در فضای اینستاگرام نیز می باشد.

مدیریت پیج اینستاگرام

وظایف گروه مدیریت صفحه اینستاگرام

  • نوشتن متن یا کپشن مناسب با محتوای تولید شده.
  • بارگذاری و انتشار محتوا شامل ویدیو و عکس به صورت منظم.
  • آپلود ویدیو در قسمت "آی جی تی وی" اینستاگرام.
  • نوشتن هشتگ های مرتبط و مناسب با هر پست (در بازدید پیج شما بسیار تاثیرگذار است).
  • پاسخ دادن به دایرکت هایی که توسط فالوورهای یک پیج و یا افرادی که پیج شما را دنبال نمی کنند، ارسال شده است.
  • پاسخ دادن به کامنت های پست ها ( پاسخ ها بیشتر می توانند به صورت عمومی باشند و برای اطلاع از قیمت و... کاربران را میتوان راهنمایی کرد تا با قسمت فروش شرکت شما تماس بگیرند.)
  • حذف کردن اکانت هایی که دور از ادب و توهین آمیز هستند (این کار با تنظیم کردن کلید واژه هایی که در قسمت تنظیمات پیج اینستاگرام وجود دارد، امکان پذیر است و به این ترتیب قسمتی از کار به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.)
  • در صورت نیاز پاسخ دادن به واکنش های مربوط به استوری ها.
  • آپلود استوری های موردی که امکان دارد درخواستی باشد.
  • افزایش لایک پست ها که می تواند از روش های متفاوتی انجام شود.
  • راهنما و مشاوره کارفرما برای توسعه کسب و کار (مشاوره در تهیه کردن ویدیو، ویس و نحوه ی تبلیغات)
  • جلوگیری از هک شدن پیج و حفظ امنیت آن (این موارد فقط با رعایت کردن استانداردهای ساده اما مهم انجام می پذیرد. 1- انتخاب یک رمز مناسب 2- فعال کردن گزینه احراز هویت دو مرحله ای 3- فعال کردن شماره بازیابی و ایمیل 4- چک کردن هر چند وقت یکبار فعالیت های پیج در قسمت تنظیمات برای اطمینان از این موضوع که از دستگاه ناامن یا لوکیشن به صفحه ی شما دسترسی نداشته باشند.)
  • خلاقیت داشتن در ایجاد محتوا
  • مذاکره کردن با اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای انجام تبلیغات در صفحه شما (در صورتی که شما برای اختصاص بودجه برای این نوع تبلیغات را داشته باشید)
  • پیگیری و مذاکره برای معرفی صفحه شما و انجام تبلیغات در صفحات دیگر اینستاگرام

ccc1

افزایش فالوور از جمله دغدغه های بعدی صاحبان کسب و کار است.

همانطور که میدانید افزایش فالوور به معنای افزایش بازدید صفحه اینستاگرام شما می باشد. زمانی که تعداد بازدید در صفحه بیشتر شود، احتمال فروش شما نیز بیشتر خواهد شد.کمک به اضافه شدن تعداد فالوورهای شما از جمله کارهای دیگر یک ادمین پیج اینستاگرام است.

افزایش فالوور در صفحه اینستاگرام مخصوصا با محدودیت هایی که جدیدا توسط اینستاگرام ایجاد شده است با مشاوره و طراحی مناسب به شما برای انجام تبلیغات در صفحات دیگر را ممکن میکند.

همانطور که شما صاحب کسب و کار هستید و در محل کار خود مشغول به فعالیت هستید، شرکت های دیجیتال مارکتینگ نیز مانند شما مشغول به فعالیت در حرفه خود هستند و قطعاً اعتماد به این شرکت ها بسیار مطمئن تر از اعتماد کردن به افراد شخصی است مگر اینکه آن شخص را بشناسید.

افرادی که به عنوان مدیر اینستاگرام فعالیت می کنند با آنالیزهای حرفه ای در اینستاگرام تسلط داشته و به آن توجه می کنند و برای فعالیت خود استراتژی های تضمینی و مطمئن طراحی می کنند. با این روش صفحه اینستاگرام شما در کمترین زمان بیشتری نتیجه را به دست خواهد آورد. همچنین با مراجعه به صفحه مدیریت پیج اینستاگرام با شرایط و هزینه استخدام آن آشنا شوید.

اگر نیاز به خدمات مدیریت پیج اینستاگرام دارید میتوانید کلیک کنید