فیلم گردی پلتفرمی برای تماشای آنلاین فیلم ، سریال، مستند و انیمیشن است. مجموعه‌ای که تجربه‌ای جدید و نوین را برای شما مخاطبان دنیای فیلم و سریال فراهم می‌آورد تا بتوانید نه تنها از دیدن فیلم لذت ببرید، بلکه اوقات فراغت خود را نیز به خوبی بگذرانید. فیلم گردی مجموعه‌ای تخصصی است که بهترین و به‌روزترین آثار سینمایی جهان را به صورت اختصاصی برای شما مخاطبان فراهم می‌آورد.

فیلم گردی در راستای اهداف خود تلاش دارد تا با پوشش تمام سلایق مخاطبان سینما در ایران، بتواند بهترین خدمات را در میان تمام پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم به شما مخاطبان فیلم گردی ارائه کند. خدماتی که نه تنها به قشر جوان و علاقمند به فیلم و سریال ارائه می‌شود، بلکه متناسب با نیاز خانواده‌های ایرانی نیز است. نیازهایی از جمله ارائه محتوای سالم برای کودکان و نوجوانان، ارائه محتوای جذاب برای دورهمی‌های خانوادگی و امکان اکران آنلاین آثار سینمایی برای علاقمندان به حضور در سینما که به واسطه شیوع کرونا این فرصت از آن‌ها گرفته شده است.

به روزترین آثار سینمایی در سریع‌ترین زمان ممکن

به روز بودن یکی از مهمترین اهداف مجموعه فیلم‌گردی است. به گونه‌ای که آثار سینمایی در سریع‌ترین زمان ممکن پس از انتشار در سایت فیلم گردی قرار می‌گیرند. به طور مثال قسمت دوم فیلم یک مکان ساکت همزمان با اکران جهانی در سایت فیلم گردی قرار خواهد گرفت. اثری مشهور که قسمت اول آن توانست واکنش‌های مثبت مخاطبان و منتقدان را در پی داشته باشد. اثری که قسمت اول آن نیز در سایت فیلم گردی موجود است.

فیلم یک مکان ساکت 2

محتواهای موجود در سایت فیلمگردی نه تنها مناسب جوانان دوست‌دار سینماست بلکه متناسب با تمامی رده‌های سنی نیز است. آثاری که متناسب با فضای اجتماعی و فرهنگی خانواده‌های ایرانی سالم‌سازی شده است تا هر فردی با هر رده سنی بتواند از این محتواها استفاده کند.

۲

دوبله اختصاصی در فیلم گردی

فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های فیلم گردی نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند بلکه به صورت تخصصی توسط پلتفرم فیلم گردی دوبله و یا زیرنویس می‌شوند تا شما بتوانید از دیدن آن‌ها لذت ببرید. فیلمگردی همچنین با دارا بودن آرشیوی قوی در خصوص آثار سینمایی، سریال‌ها، مستند و انیمیشن‌ تلاش دارد تا به شما این امکان را بدهد که به آرشیوی با هزاران محتوا دسترسی داشته باشید. دسترسی که شامل محدودیت زمانی نمی‌شود و شما در هر لحظه از شبانه روز و در هر مکانی که دارای اینترنت مناسب باشد می‌توانید به این آرشیو دسترسی داشته باشید.

مجله نقد فیلم گردی مکانی برای به اشتراک‌گذاری علاقمندی‌های شما

اگر از علاقمندان به سینما هستید بارها پیش آمده است تا بخواهید درباره فیلم محبوبتان اطلاعات بیشتری را کسب کنید یا بخواهید نظرات دیگر مخاطبان را درباره فیلمی که دیده‌اید، بدانید. فیلم گردی با ارائه مجله‌ای تخصصی در حوزه معرفی و نقد آثار سینمایی تلاش دارد تا این نیاز شما کاربران را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

شما در مجله نقد فیلم گردی این امکان را دارید تا نقد به‌روز‌ترین آثار سینمایی را بخوانید، از حواشی و اطلاعات پیرامون فیلم‌ها و سریال‌های روز جهان اطلاع یابید، بهترین آثار سینمایی جهان را بشناسید و بتوانید خود نیز سهمی در معرفی این آثار به دیگر علاقمندان به دنیای سینما داشته باشید.

در مترو یا بی‌آرتی با فیلم گردی فیلم ببین

یکی از اهداف مهم فیلم گردی امکان ارائه محتوا به شما مخاطبان گرامی آن هم بدون محدودیت‌های جغرافیایی، زمانی و سخت‌افزاری است. از همین روی اپلیکیشن فیلم گردی آماده ارائه خدمات به شما مخاطبان است تا بتوانید در گوشی‌های هوشمند خود نیز آثار محبوبتان را تماشا کنید. تنها کافیست، زمانی که در مترو یا بی‌آرتی در حال رفت و آمد به محل کار یا منزل خود هستید با اجرای اپلیکیشن ما در گوشی خود، فیلم و سریال ببینید.

در فیلم گردی رایگان فیلم خارجی ببینید

هم اکنون شما مخاطبان گرامی می‌توانید با مراجعه به سایت فیلم گردی و یا نصب اپلیکیشن موبایلی این پلتفرم اقدام به تهیه اشتراک و تماشای محتواهای موجود در سایت فیلم گردی کنید. همچنین شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان تمام آثار خارجی موجود در سایت را تماشا کنید. این مزیت در کنار حق اشتراک مناسب، مجموعه فیلم گردی را به گزینه جذابی برای تماشای آنلاین فیلم، سریال، مستند و انیمیشن نسبت به رقبای خود تبدیل می‌کند. مجموعه‌ای که هدفش ارائه محتوای سالم، جذاب و هیجان‌انگیز برای شما مخاطب ایرانی است.