دندان مروارید دهان است و بخش قابل توجهی از سلامت جسم به دندان های سالم بستگی دارد؛ به علاوه دندان های سفید و زیبا در زیبایی ما تاثیر زیادی دارد. پس لازم است که توجه کافی به بهداشت و سلامت دندان ها داشته باشیم. اما مشکل اینجاست که هزینه های دندانپزشکی بسیار بالاست. نه تنها دندانپزشکی، بلکه سایز هزینه های مربوط به زیبایی و سلامت نیز به طرز قابل توجهی افزایش یافته است؛ از جمله هزینه عمل بینی، تزریق ژل و بوتاکس و ... . اگر بتوانید دکتر اقساطی بروید چه؟ یعنی شرایطی فراهم شود که هزینه های پزشکی خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید!؟ عالی است، نه؟ پس تا پایان این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با چگونگی پرداخت دندانپزشکی اقساطی ، هزینه عمل بینی اقساطی و ... آشنا کنیم.

پرداخت هزینه های جراحی زیبایی بصورت اقساط

در ایران، هزینه های جراحی زیبایی و درمانی به راحتی می تواند به هشت رقم برسد. ممکن است هزینه ها شما را از انجام عمل های زیبایی و درمانی منع کند. اما استراتژی های ساده ای وجود دارد که به کمک آنها به راحتی می توانید صورتحساب های پزشکی را پرداخت کنید.

دریافت تسهیلات بر اساس اعتبار و پرداخت هزینه به صورت اقساطی به شما این فرصت را می دهد که بدون داشتن دغدغه از هزینه ها، انواع خدمات زیبایی را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همچنان همراه ما باشید.

چرا جراحی بینی؟

ممکن است خیلی ها با جراحی بینی موافق نباشند و از نظر آن ها این کار لزومی نداشته باشد؛ اما حقیقت این نیست. دو دلیل عمده وجود دارد که افراد بینی خود را جراحی می کنند، به علاوه روز به روز بر تعداد این افراد افزود می شود.

دلیل اول : جراحی بینی به دلایل پزشکی

حتما افرادی را دیده اید که دچار مشکلات تنفسی هستند و این مشکل ناشی از ناراحتی های ناحیه ی بینی است. به طور مثال انحراف بینی، افراد را با اختلالاتی در تنفس مواجه می کند. در چنین شرایطی لازم است که حتما برای این افراد جراحی بینی انجام شود.

x2

دلیل دوم : عمل زیبایی بینی

درست است که درصد زیادی از داوطلبان عمل جراحی زیبایی بینی فقط برای زیباتر شدن این کار را انجام می دهند، اما در میان آن ها افرادی هم هستند که مشکل تنفسی ندارند، اما فرم بینی آن ها به گونه ای است که نیاز به تغییر و ترمیم دارد و یک تغییر کوچک تاثیر زیادی در زیبایی آن ها خواهد داشت، به طوری که جراحی زیبایی بینی برای این دسته افراد نیز یک ضرورت محسوب می شود.

در چنین شرایطی، وقتی فرد نیاز به انجام عمل جراحی دارد اما به دلایل مختلفی پرداخت هزینه آن به صورت نقدی برایشان امکان پذیر نیست، پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی ، بهترین راه است.

پرداخت هزینه دندانپزشکی اقساطی

تا به حال دندان درد داشته اید؟ قطعا پاسختان به این سوال مثبت است. آیا می دانید دندان خراب در دهان شما روی اندام های مختلف بدن شما از جمله قلب تان اثر سوء دارد؟

تاثیر سلامت دندان بر سلامت قلب و سایر اندام ها از یک سو، و تاثیر سلامت دهان و دندان بر زیبایی از سوی دیگر، دو عامل مهم و قابل توجه است که مراجعه به دندانپزشکی به طور مرتب را به یک نیاز ضروری تبدیل کرده است. اما آیا امکان مراجعه به دندانپزشکی به طور مرتب برای همه وجود دارد؟ قطعا نه!

به دلایل مختلفی ممکن است افراد توانایی پرداخت هزینه های دندانپزشکی را به صورت نقدی نداشته باشند. به همین دلیل پرداخت هزینه دندان پزشکی اقساطی می تواند بهترین انتخاب باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را از جزئیات نحوه پرداخت هزینه های دکتر اقساطی آگاه نمائیم.

x3

دکتر اقساطی با قسطا

قسطا شرایطی را برای شما فراهم کرده است که خدمات پزشکی، دندانپزشکی و سایر خدمات زیبایی را می توانید انجام دهید و هزینه آن را از طریق یک کارت اعتباری نقدا پرداخت کنید؛ به این ترتیب که قسطا، کارت اعتباری قسطا کارت را برای شما صادر می کند و شما پرداخت هزینه را با آن انجام می دهید و بعدا آن هزینه را به صورت قسطی به قسطا می پردازید.

آشنایی با مجموعه قسطا

شما چقدر در مورد صنعت لندتک می دانید؟ لندتک یک سیستم امتیازدهی نوین است. قسطا یکی از بزرگ ترین فعالان صنعت لندتک است که تسهیلات مورد نیاز متقاضیان را به صورت امتیاز و در قالب کارت اعتباری قسطا کارت در اختیار آن ها قرار می دهد. افراد می توانند با آن کارت نقدا خرید کنند و بعدا هزینه را در قالب چند قسط مشخص شده به قسطا بپردازند. در واقع با این روش می توانند تمام کالا و خدمات مورد نیاز خود را به صورت خرید اقساطی از تمام ایران انجام دهند.

حتما می خواهید بدانید که چگونه می توانید قسطا کارت دریافت کنید؟ برای دریافت پاسخ سوالتان همچنان با ما همراه باشید.

مزیت های دکتر اقساطی با قسطا

خدماتی که قسطا برای مشتریان خود ارائه می دهد دارای دو ویژگی مهم است که جز مزیت های آن به حساب می آید و قسطا را از دیگران متمایز ساخته است.

مزیت اول : در نظر گرفتن حداقل نرخ شود بازپرداخت

زمانی که شما قسطا را برای دریافت کارت اعتباری انتخاب می کنید و با استفاده از آن از خدمات دندانپزشکی اقساطی، پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی و ... بهره مند می شوید، برای بازپرداخت هزینه آن ها ، حداقل درصد سود برایتان محاسبه می شود و شما ملزم به پرداخت حداقل میزان نرخ سود خواهید بود.

مزیت دوم : دریافت امتیاز بدون ضامن

قسطا برای ارائه خدمات خود به مشتریان، هیچ نوع ضامنی درخواست نمی کند. بنابراین شما، مشکلاتی که در گذشته برای دریافت وام بانکی و ارائه ضامن با آن ها مواجه بوده اید را دیگر نخواهید داشت.

قسطا به یک سیستم اعتبارسنجی مجهز می باشد که از طریق آن اعتبار خود شما مورد سنجش و بررسی قرار می گیرد. برای این منظور گردش مالی حساب چک شما بررسی می شود؛ پس لازم که دسته چک معتبر داشته باشید.

x4

این دو مزیت، بسیاری از کاربران را به سمت استفاده از خدمات قسطا ترغیب نموده است، به طوری که روزانه بر تعداد کاربران و متقاضیان دریافت قسطا کارت افزوده می شود.

در ادامه خواهیم گفت که چگونه می توانید قسطا کارت دریافت کنید.

آشنایی با نحوه دریافت قسطا کارت

حال که با قسطا و ویژگی های آن آشنا شدید، در این بخش از مقاله نحوه ی دریافت قسطا کارت برای پرداخت هزینه دندانپزشکی اقساطی، هزینه عمل بینی اقساطی و سایر هزینه های پزشکی به صورت اقساطی را به شما آموزش خواهیم داد. شما نیز همراه ما این مراحل را انجام دهید.

گام اول : در مرحله اول لازم است که به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir وارد شوید. یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

گام دوم : پس از ایجاد اکانت در قسطا شما می توانید برای دریافت قسطا کارت ثبت درخواست کنید.

گام سوم : ثبت درخواست برای دریافت قسطا کارت شامل 5 مرحله می باشد. در مرحله ثبت سفارش، شما باید مبلغ مورد نظر خود را پیشنهاد دهید، به همراه میزان پیش پرداختی که می خواهید بپردازید و تعداد اقساطی که در نظر گرفته اید.

گام چهارم : مدارک خواسته شده را آپلود یا بارگزاری کنید. این مدارک عبارتند از : یک برگه چک صیادی، یک گزارش از حساب چک شما به علاوه یک عدد تصویر از کارت ملی تان.

گام پنجم : در این مرحله اعتبارسنجی انجام می شود. مدارک ارسالی از سوی شما مورد بررسی قرار گرفته و ظرف مدت 1 روز کاری نتایج اعتبارسنجی برای شما اعلام می شود.

در صورت تائید اعتبار شما، فرایند درخواست قسطا کارت ادامه پیدا خواهد کرد.

گام ششم : در این مرحله اعتبار شما تائید شده است و قسطا از شما می خواهد که چک ها را حضورا یا به صورت پستی ارائه نمائید. پس از آن قسطا کارت به آدرس تان ارسال می شود.

گام هفتم : توجه داشته باشید، قسطا کارت زمانی برای شما شارژ می شود که پیش پرداخت معین شده را برای قسطا واریز کرده باشید.

پس در این مرحله لازم است که پیش پرداخت را بپردازید. پس از آن قسطاکارت تان به مبلغ مورد نیاز شما شارژ خواهد شد.

حالا شما می توانید هزینه های دندانپزشکی اقساطی، هزینه عمل بینی اقساط و ... را توسط قسطا کارت بپردازید.

در واقع شما هزینه را از طریق این کارت اعتباری نقدا پرداخت می کنید و بعدا به صورت قسطی برای قسطا می پردازید، البته با احتساب حداقل نرخ سود.

سخن پایانی

مراجعه به دندانپزشکی یک ضرورت است و انجام سایر عمل های جراحی، چه جنبه ی زیبایی داشته باشد و چه جنبه ی درمانی ، بیماران را متحمل پرداخت هزینه های زیادی کرده است که ممکن است شرایط پرداخت نقدی برای همه مهیا نباشد.

برای بسیاری از خانواده ها در سرتاسر ایران ، هزینه های مراقبت های بهداشتی به طرز چشمگیری افزایش یافته است ، بدون هیچ گونه پشتیبانی هزینه ای! این موضوع باعث شده بیشتر افراد درمان خود را به تاخیر بیندازند. مجموعه قسطا به شما کمک می کند تا درمان خود را به موقع شروع کنید.

قسطا کارت نوعی کارت اعتباری است که با آن می توانید هزینه دندانپزشکی اقساطی، هزینه عمل بینی اقساطی و خلاصه دکتر اقساطی را انجام دهید.

اگر در صنعت بهداشت و درمان هستید و علاقه مند به کار با ما هستید ، امروز با ما تماس بگیرید تا فردایی بهتر را بسازیم. از توجه و همراهی همیشگیتان ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید. ما بی صبرانه منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.