استخراج بیت کوین و یا دیگر رمز ارز‌ ها یکی از سوالاتی است که همیشه مطرح بوده و این‌که برای استخراج بیت کوین با گوشی تلفن چه کار هایی لازم است انجام دهیم و سوال مهم تر این که استخراج بیت کوین با تلفن همراه آیا به صرفه است یا خیر؟

در ادامه مطلب این موارد را به شما توضیح خواهیم داد. اگر قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارید و میخواهید از این طریق کسب در آمد کنید شرکت در دوره‌‌‌های آموزش ارزدیجیتال  به شما کمک زیادی خواهد کرد و با اطلاعات لازم و کافی می‌توانید به سرمایه گذاری و کسب در آمد در این بازار بپردازید.

برای استخراج بیت کوین با تلفن همراه به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای هر کسب در آمدی یک پیش نیاز لازم است که استخراج کردن بیت کوین با گوشی هوشمند نیز از این قاعده مستثنا نیست و برای استخراج آن پیش نیاز هایی لازم است که در ادامه به آن می پردازیم.

اول از همه شما نیازمند یک گوشی هوشمند هستید که توانایی وصل شدن به اینترنت را داشته باشد. در استخراج بیت کوین شما با استفاده کردن از پردازنده گوشی خود می توانید این امر را انجام دهید و این‌که با چه سرعتی این کار انجام می‌شود بستگی به میزان پردازنده گوشی شما دارد و هرچقدر توان سخت افزاری دستگاهتان بالاتر باشد سرعت روند انجام استخراج نیز بیشتر است.

اپلیکیشن‌ هایی که می‌تواند کار استخراج بیت کوین با تلفن همراه را برای شما انجام می‌دهند:

یکی از این نرم افزار‌ها CryptoGalaxy نام دارد که در گوگل‌پلی نیز موجود می باشد و شما می‌توانید با این نرم افزار به استخراج بیت کوین بپردازید.

نکته ای که باید به شما بگوییم این است که نرم افزارهای استخراج رمز ارز ها توسط گوگل پلی مسدود می‌شوند و نرم افزار CryptoGalaxy همچنان در گوگل‌پلی موجود می‌باشد چرا که گوگل نرم افزار هایی که مربوط به استخراج بیت کوین با تلفن همراه است را حذف خواهد کرد. گفتن این نکته حائز اهمیت است که نباید انتظار این را داشته باشید که بیت‌کوین به سمت گوشی شما سرازیر شود و به کسب بیت کوین از این طریق بپردازید. در ادامه به علت آن خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن‌های استخراج بیت‌کوین چگونه عمل می‌کنند؟

همانطور که در بالاتر گفته شد این نرم افزار ها از قدرت پردازش تلفن همراه شما استفاده می‌کنند که البته در استخراج بیت کوین با کامپیوتر و ماینر ها نیز از همین شیوه استفاده می شود و از قدرت پردازش کامپیوتر استفاده می کنند. یعنی هرچقدر سخت افزار قدرتمند تری در اختیار داشته باشید سرعت استخراج بیت کوین نیز بیشتر خواهد شد.

شیوه ی انجام این کار این‌گونه است که برای انجام محاسبات ریاضی در بدست آوردن بیت کوین و یا انجام تراکنش های رمز ارزی از قدرت پردازش دستگاه شما استفاده میکنند و در انتها مقداری بیت کوین به عنوان پاداش به شما تعلق خواهد گرفت که این میزان بسیار ناچیز و اندک است و با توجه به استفاده‌ی حداکثری از CPU شما، این روش اصلا مقرون به صرفه نیست و باعث تضعیف دستگاه شما خواهد شد. پس پیشنهاد ما به شما این است که با گوشی تلفن همراه خود استخراج بیت کوین را انجام ندهید که فقط باعث متضرر شدن شما خواهد شد.

استخراج بیت کوین با گوشی تلفن همراه راه مناسبی برای بدست آوردن بیت کوین نخواهد بود

دلیل این امر این است که شما پردازنده‌ی دستگاه خود را در اختیار استخراج کنندگان قرار می‌دهید و در ازای آن بیت کوین کمی دریافت خواهید کرد زیرا قدرت استخراج بیت کوین با توان پردازنده ی دستگاه شما رابطه‌ی مستقیم دارد و حتی قوی ترین گوشی‌های موجود در بازار نیز نمیتواند برای شما سوددهی داشته باشد زیرا همانطور که گفته شد استفاده حداکثری از پردازنده تلفن همراه برای استخراج کردن، شما باعث تضعیف دستگاه شما خواهد و هزینه‌ای که در آینده روی دستانتان خواهد گذاشت در مقابل بیت کوین به دست آمده به صرفه نخواهد بود.

نتیجه گیری:

استخراج بیت کوین با گوشی هوشمند کاری عقلانی نخواهد بود. البته در مورد سایر رمز ارزهای دیگر ( آلت‌کوین‌ها )‌ این داستان کمی متفاوت است.

برای به دست آوردن دانش و اطلاعات کافی در این زمینه با مراجعه به  سایت آکادمی علی ربیعی و شرکت در دوره‌های آموزشی ارزهای دیجیتال شما می‌توانید به کسب درآمد و معامله‌گری در این بازار ها بپردازید.