به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، سایت خبری نامه‌نیوز در این خصوص به نقل از سخنگوی وزارت خارجه نوشت: ایالات متحده در چارچوب تعهداتش، بخش عمده‌ای از آنچه را باید انجام دهد و ما قطعا لازم و ضروری می‌دانیم، تا امروز پذیرفته است.آن بخشی را هم که قبول نکرده، ما اعلام کردیم همه مواردی که در لیست جمهوری اسلامی ایران است تحریم‌هایی است که برای از بین بردن برجام و محروم ساختن ایران از مزایای این توافق بوده است.

دومین خبر پربازدید با عنوان شلیک آمریکایی‌ها به سمت قایق‌های سپاه پاسداران، منتشر شده است.  به گزارش اقتصادنیوز، سخنگوی پنتاگون روز دوشنبه مدعی شد که یک فروند کشتی گارد ساحلی ایالات متحده در تنگه هرمز به سمت ۱۳ فروند قایق تندروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیر هشدار شلیک کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت تروریستی مدرسه دخترانه سیدالشهدای کابل، این جنایت بزرگ را توطئه آمریکایی‌ها برای احیای تروریسم تکفیری و بازگشت جنگ و ناامنی به افغانستان دانست. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش خبرآنلاین، در بخشی از این بیانیه آمده است: جنایت شنبه سیاه کابل و انفجارهای پی در پی در مدرسه سیدالشهدا (ع)  و در ماه مبارک رمضان که به شهادت مظلومانه بیش از  ۶۵ دختر دانش آموز روزه‌دار و مادران آنان و نیز مجروحیت بالغ بر ۱۶۰ تن دیگر انجامید، مصیبت بزرگ و غم‌انگیزی را برای مردم مسلمان و مجاهد افغانستان رقم زد.

دیگر خبر پربازدید در رابطه با تحریم‌های آمریکا علیه ایران بود. به گزارش نامه‌نیوز، سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده گفت: توافق هسته‌ای ایران موسوم به برجام مانعی بر سر راه اِعمال تحریم‌های غیرهسته‌ای علیه این کشور نخواهد بود. دولت آمریکا برای بازگشت به برجام تنها لازم است «تحریم‌هایی را که با برجام ناسازگار هستند» رفع کند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.