امروزه اهمیت خرید و نصب درب ضد سرقت بر تمام ساکنین ساختمان ها و سازندگان ثابت شده است.درب ضد سرقت دربی است که به دلیل استراکچر و طراحی خاص و منحصر به فرد دارای مقاومت بسیار بالایی است و بدین ترتیب دسترسی و نفوذ سارقان به ساختمان ها را بسیار مشکل کرده است.

این درب ها در انواع مختلف و طرح و رنگ های گوناگون در بازار موجود می باشد.به دلیل وجود محصولات متعدد و فراوان در بازار برای خرید درب ضد سرقت باید با ویژگی های این درب و ساختار آن ها آشنا باشید تا بتوانید بهترین نوع درب را برای ساختمان خود تهیه نمایید.

ما سعی داریم در این مقاله شما را با ویژگی های درب ضد سرقت آشنا کنیم تا بتوانید بهترین درب ضد سرقت را تهیه نمایید و در هنگام خرید این محصول با سردرگمی و گمراهی مواجه نشوید.

از کجا درب ضد سرقت بخریم؟

معمولا مکانی به نام بورس درب ضد سرقت در تهران و دیگر شهرهای ایران وجود ندارد و برای خرید باید در خیابان ها به دنبال فروشگاه های درب ضد سرقت بگردید. اما این روزها راه بهتری هم برای خرید درب ضد سرقت وجود دارد و آن هم مراجعه به سایت های و فروشگاه های اینترنتی درب ضد سرقت می باشد.

این روزها فروشگاه های معتبر درب ضد سرقت برای کسب رضایت مشتری های خود اقدام به طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت نموده اند. درب امن به عنوان اولین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت ،سال هاست فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده و توانسته به یکی از برترین عرضه کنندگان درب ضد سرقت و سایر انواع درب ساختمانی در ایران تبدیل شود.قیمت درب ضد سرقت در فروشگاه درب امن بسیار منصفانه است و می توانید درب ضد سرقت ارزان قیمت و با کیفیت را از این فروشگاه تهیه نمایید. 

بنابراین به شما توصیه می کنیم برای خرید درب ضد سرقت به فروشگاه های معتبراینترنتی و یا موجود در سطح شهر مراجعه بفرمایید. به هیچ عنوان برای تهیه یک درب با کیفیت، از فروشگاه های متفرقه اقدام به خرید ننمایید که در نهایت چیزی جز پشیمانی عاید شما نخواهد شد.

فروشگاه درب امن در تمام شهرهای ایران امکان فروش و عرضه درب ضد سرقت را محیا کرده است از مهم ترین این شعبات می توان به درب ضد سرقت کرج اشاره نمود.

خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت با کیفیت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

دربی که برای منزل خود به عنوان یک درب ضد سرقت تهیه می کنید باید تمام استاندارهای لازم را داشته باشد و تمام اجزای آن استاندارد باشد. حتی وجود یک نقص کوچک و یا یک قطعه بی کیفیت به کار رفته در درب می تواند از میزان امنیت درب ضد سرقت شما بکاهد.

  • یک درب با کیفیت باید دارای استانداردهای تایید شده برای یک درب ضد سرقت باشد.
  • قفل و یراق آلات با کیفیت بر روی آن نصب شود.
  • جنس بدنه و استراکچر درب مقاوم باشد.
  • چهار چوب درب باید از آلیاژ خوب و مقاوم ساخته شود.
  • روکش درب ضد سرقت باید از مواد مقاوم و ضد پوسیدگی ساخته شده باشد و در مقابل رطوبت و نور آفتاب مقاوم باشد.
  • باید عایق صدا ، گرما باشد و در برابر آتش سوزی و حرارت مقاومت بالایی داشته باشد.

مهم ترین اجزای درب ضد سرقت کدام اند؟

همان طور که گفته شد تمام اجزای و ساختار درب ضد سرقت در تامین امنیت درب تاثیر گذار هستند.اما مهم ترین قسمت درب که نقش بسیار زیادی در تامین امنیت آن ایجاد می کند، قفل درب ضد سرقت است.

معروف ترین نوع قفل برای این گونه درب ها قفل کاله ترکیه می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی است.همچنین می توانید برای ایجاد امنیت بیشتر بر روی درب ضد سرقت خود قفل دیجیتال و چشمی دیجیتال نیز نصب نمایید تا امنیت منزل خود را چند برابر افزایش دهید.

از دیگر اجزای مهم درب ضد سرقت می توان به استراکچر درب اشاره داشت.استراکچر یا شاسی درب ضد سرقت که تمام قسمت های دیگر درب بر روی آن نصب می شود باید دارای کیفیت بسیار بالایی باشند و در مقابل اهرم کردن و تخریب مقاوم باشند. معمولا استراکچرها از کلاف فلزی، کمربندهای فلزی، و صفحه فولادی تشکیل شده است.

اجزای دیگر مانند روکش درب ضد سرقت ، دستگیره ،چشم بند، لولا ها و... هم باید دارای کیفیت بسیار بالایی باشند تا با خیال راحت از مزایای درب ضد سرقت بهره مند شوید.

قیمت درب ضد سرقت

در هنگام خرید درب ضد سرقت به طرح و رنگ درب هم دقت نمایید.

یکی از مواردی که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است طرح و رنگ درب ضد سرقت است. در گذشته درب ضد سرقت فقط در رنگ قهوه ای موجود بود اما این روزها این درب ها در رنگ بندی گسترده ای تولید می شوند. از میان تمام این درب ها، درب ضد سرقت سفید از استقبال بسیار بالایی برخوردار شده است.

درب ضد سرقت لوکس از بهترین گزینه ها برای افرادی است که می خواهند یک درب با ظاهری شیک و امنیت بالا داشته باشند.هر چند قیمت درب ضد سرقت لوکس از درب های معمولی بیشتر است .

توصیه ما به شما عزیزان این است که برای خرید درب ضد سرقت پس از توجه به امنیت و ساختار درب ضد سرقت به طرح و شکل ظاهری درب توجه نمایید و دربی مطابق با سلیقه و دکوراسیون محیط مورد استفاده تهیه نمایید و هیچ گاه امنیت خود را فدای ظاهر و زیبایی درب نکنید.

درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت که می توانید تهیه نمایید:

درب ضد سرقت در بازار ایران دارای سه دسته کلی می باشد:

  1. درب ضد سرقت ایرانی
  2. درب ضد سرقت ترک
  3. درب ضد سرقت چینی

از لحاظ کیفیت و قیمت درب ضد سرقت ایرانی بسیار گزینه مناسبی است و دربی است که می تواند از لحاظ کیفیت با درب های ترک رقابت کند.اگر به دنبال درب گران تر و با کیفیت هستید پیشنهاد ما درب ترک و اگر بودجه شما برای خرید درب ضد سرقت کم ، درب ضد سرقت چینی گزینه ای مناسب برای شما می باشد.