آموزش بیزینس کوچینگ سبب می شود تا یک کارآفرین یا یک مدیر کسب و کار، بداند که باید چه کاری را در چه زمانی و چگونه انجام دهد. یک بیزینس کوچ با تجربه، می تواند در یک دوره آموزشی بیزینس کوچینگ، تمام مهارت های مورد نیاز برای شروع یا توسعه کسب و کار را به افراد آموزش دهد.

اما مسئله مهمی که مطر است، این است که چگونه می توان یک دوره بیزینس کوچینگ خوب پیدا کرد تا در کمترین زمان ممکن و با معقول ترین هزینه، بهترین استفاده را از یک دوره آموزشی بیزینس کوچینگ کرد. در ادامه به این سوال شما عزیزان پاسخ خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

چرا باید در یک دوره آموزشی بیزینس کوچینگ شرکت کنیم؟

شرکت در یک دوره آموزشی بیزینس کوچینگ و دریافت مدرک بیزینس کوچینگ می تواند به افراد جویای کار یا علاقمندان به کارآفرینی و توسعه کسب و کار کمک کند تا پس از گذراندن کلاس های آموزش بیزینس کوچینگ، مهارت های استثنایی در حرفه خود کسب کرده و به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

شرکت در دوره آموزشی بیزینس کوچینگ بهترین راه برای آموزش شروع کسب و کار بوده و می توان به راحتی افراد را به سمت مسیر موفقیت هدایت نمود؛ اما برای هدایت این افراد به سمت مسیر درست، داشتن مدرک بیزینس کوچینگ اهمیت فراوانی دارد و برای کسب این مدرک معتبر، نیاز است تا مسیری را که باید طی کنید، بدانید.

در حالی که دوره های بیزینس کوچینگ متنوعی را در سایت های مختلفی جستجو می کنید، ممکن است با گزینه های بسیاری مواجه شوید؛ بنابراین، ما اینجا هستیم تا از طریق راهنمای گام به گام برای انتخاب بهترین دوره آموزشی بیزینس کوچینگ شما را راهنمایی کنیم.

m2

مراحلی که باید هنگام انتخاب دوره های بیزینس کوچینگ در نظر داشته باشید عبارتند از:

1.به دنبال موسسات آموزشی معتبر باشید.

از آنجا که تعداد بسیاری از موسسات آموزش شروع کسب و کار برای ثبت نام در دسترس افراد قرار دارند، شما باید یک مرکز آموزشی معتبری را انتخاب کنید که ارزش صرف زمان و پول شما را داشته باشد.

برای یافتن نوع مناسب موسسه، باید از طریق یک تحقیق اینترنتی به دنبال گزینه های مختلف باشید، دوره های آموزشی و نتایج حاصله از دوره ها را بررسی کنید. با این کار گزینه های زیادی برای انتخاب بهترین نتیجه در اختیار شما قرار می گیرد.

2.سطح دوره ها را مقایسه کنید.

بعد از اینکه موسسه آموزشی مورد تایید خود را انتخاب کردید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که به دنبال سطح دوره آموزشی بیزینس کوچینگ مورد نظر خود باشید. نگاه دقیقی به سر فصل های ارائه شده و نوع دوره هایی که در آن شرکت می کنید، داشته باشید.

چرا که دوره ها و مقاطع مختلفی وجود دارد که افراد می توانند بر اساس میزان سطح دانش و مهارت خود انتخاب کنند. پس از مشاوره کامل با کارشناسان و متخصصان حرفه ای، می توانید با خیال آسوده در دوره های بیزینس کوچینگ مورد نظر خود ثبت نام کنید.

3.تعرفه بیزینس کوچینگ را مقایسه کنید.

موسسات آموزشی و دوره های مختلف، ساختار قیمت متفاوتی دارند؛ بنابراین لازم است که قبل از ثبت نام در دوره آموزشی، درک کاملی از هزینه بیزینس کوچینگ داشته باشیم. بهترین کار برای سرمایه گذاری، مقایسه قیمت های دوره ها در موسسات مختلف، با توجه به محتوایی که ارائه می دهند و نتایجی که از دوره کسب می شود، است. در نظر گرفتن این امر به صرفه جویی در هزینه های شما کمک شایانی می کند.

4.نتیجه گیری

رعایت تمام نکات گفته شده، به شما کمک می کند تا برترین دوره آموزشی بیزینس کوچینگ را که به شما بهترین بازده را ارائه میدهد، انتخاب کنید؛ بنابراین، هنگام انتخاب چنین دوره هایی، اطلاع یافتن از نظرات موافق و مخالف در تصمیم گیری شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مزیت ها و ویژگی های یک دوره آموزشی بیزینس کوچینگ خوب چیست؟

امروزه بیشتر شرکت های کوچک و بزرگ از یک بیزینس کوچ یا یک تیم بیزینس کوچینگ برای موفقیت در کسب و کارشان بهره می برند. می توان گفت که هدف از بیزینس کوچینگ کشف نقاط قوت و ضعف مدیر کسب و کار و کمک به آنها برای بهبود نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف است.

m3

مهم ترین مزایا و ویژگی های دوره آموزشی بیزینس کوچینگ

  • یک بیزینس کوچ متخصص، مدیران را قادر می سازد تا کسب و کارشان را در مسیر درست و هدفمند، به پیش ببرند. هرگونه پیشرفت آنها در این مسیر، چه کوچک و چه بزرگ، برای تجزیه و تحلیل عملکرد کلی سیستم ردیابی می شود. هنگامی که شما در طول دوره آموزشی بیزینس کوچینگ با مربیان مطرح و باتجربه ارتباط برقرار می کنید، به درک درستی از بیزینس پی خواهید برد و از آن در زندگی واقعی و کسب و کار خود استفاده خواهید نمود.
  • این دوره آموزشی شما را با دیدگاه ها و یا افکار جدیدی درباره سناریو هایی که ممکن است قبلا با آن روبرو شده یا در آن زندگی کرده اید، آشنا می کند؛ بنابراین، دفعه دیگر وقتی با چنین مواردی روبرو می شوید، می توانید به روش بهتری با آن کنار بیایید. این امر به مدیران کسب و کار کمک می کند تا فرایند های فکری خود را برای تصمیم گیری های دقیق تر توسعه دهند.
  • نکات ارائه شده در دوره بیزینس کوچینگ، می تواند مهمترین نکات در رشد و عملکرد یک مدیر موفق باشد. در طول دوره های بیزینس کوچینگ، دانش پذیران تکنیک های جدیدی را می آموزند و آنها را برای رفع نقاط ضعف خود به کار می گیرند. احتمالا شما در هر کاری مهارت دارید اما مهارت های تخصصی مورد نیاز هر کاری نیاز به آموزش دارد. دوره آموزشی بیزینس کوچینگ دقیقا همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید.

اگر قصد دارید آموزش های رایگان توسعه کسب و کار دریافت کنید حتما به وبلاگ آموزش بیزینس کوچینگ ابوالفضل حصارکی مراجعه کنید. حتما نیازی نیست تا دوره بیزینس کوچینگ خریداری کنید، شما رایگان هم می توانید کسب وکار خود را با استفاده از اطلاعات مفید مجموعه آموزشی بیزینس کوچینگ ابوالفضل حصارکی گسترش دهید.