کمپانی سرشناس آمریکایی Bose هدفون  Bose Noise Cancelling 700 را به عنوان  یک هدفون بلوتوثی حرفه‌ای وارد بازار کرده است.

Bose Noise Cancelling Headphones 700 به عنوان بهترین محصول چند سال اخیر از کمپانی Bose شناخته شده است.

در ادامه با گروه تهران اسپیکر همراه باشید تا به طور کامل محصول را بررسی کنیم.

c2

کمپانی Bose در طراحی این محصول فوق العاده عمل کرده است. این هدفون با طراحی زیبا و خوش ساختی که به خود اختصاص داده است، باعث تفاوت آن نسبت به دیگر محصولات کمپانی Bose شده است.

در طراحی Bose Headphones Noise Cancelling 700 از دو گوشی با ارگونومی ساخت مناسب که در بالای سر قرار می گیرد استفاده شده است و این هدفون کاپ های نرمی دارد که به راحتی بر روی سر قرار گرفته و در طولانی مدت دچار خستگی نمی شوید. هم‌چنین پد های پارچه ای با کیفیت برای کاپ ها و هدبند در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود بتوانید به راحتی مدت زمان طولانی از این هدفون استفاده کنید و احساس خستگی نکنید.

طراحی هدبند و بالشتک‌های دور گوش نیز به گونه‌ای است که حتی در فعالیت‌های شدید ورزشی این هدفون روی سر ثابت باقی می‌ماند و این ویژگی باعث می‌شود ، این هدفون انتخابی استثنایی برای گوش دادن به موزیک حین ورزش باشد.

بالا و پایین کردن کاپ های هدفون Bose Noise Cancelling 700  به وسیله ریل تعبیه شده در قسمت بیرونی کاپ ها انجام می شود.

صدای گرم با بیس قدرتمند و هیجانی از ویژگی‌های بارز این هدفون بی‌سیم است. می‌توان گفت هدفون Bose Noise Cancelling 700  از  نظر پخش صدا دارای کیفیت بسیار خوبی است و تمامی فرکانس‌های موسیقی را به خوبی در اختیار شما می‌گذارد.

Bose Headphones Noise Cancelling 700 دارای درایورهایی پرقدرت است که برای شما صدایی با وضوح و کیفیت فوق‌العاده و بی نظیر را فراهم می‌کند. با استفاده از این درایورها حتی در صورتی که صداهای مزاحم در محیط زیاد باشد، صدای پخش شونده توسط درایورها هیچ تغییری نخواهد کرد و هم‌مانند قبل پرقدرت و باکیفیت به گوش شما می‌رسد.

c3

Bose Noise Cancelling Headphones 700 دارای ۴ عدد میکروفون پرقدرت و بی رقیب بر روی بدنه این هدفون است که صدا را با کیفیت بسیار عالی انتقال می‌دهد و با استفاده از آن می‌ توانید از از مکالمه‌ای شفاف و باکیفیت در مکالمات روزانه خود استفاده کنید.

Bose Noise Cancelling Headphones 700 دارای تکنولوژی نویز کنسلینگ است که با استفاده از این سیستم نویز گیری و فیلتر پاپ گیر جدید و تنظیم آن در 11 حالت متفاوت ، شما می‌توانید در هر موقعیت مکانی شلوغ و پر صر و صدا با فعال کردن این ویژگی بدون مشکل و بدون کوچک‌ترین صدای اضافه، به گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود بپردازید.

یکی از جذاب ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های هدفون‌ Bose Noise Cancelling 700 دسترسی سریع و راحت این هدفون به دستیارهای صوتی است. کمپانی Bose در طراحی این محصول در سمت چپ هدفون ، دکمه‌ای قرار داده است که دسترسی به دستیارهای صوتی از جمله Siri ، Google Assistant و Amazon Alexa  را برای شما امکان پذیر می‌کند.

c4

اتصال Bose Noise Cancelling Headphones 700 به دستگاه‌های مختلف از نوع اتصال بی‌سیم است. قابلیت اتصال بی‌سیم این هدفون از طریق بلوتوث نسخه ۵.۰ است که شما می‌توانید از طریق بلوتوث به صورت بی‌سیم به راحتی به تمامی دستگاه های دارای بلوتوث مانند گوشی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و ... به این هدفون متصل شوید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. هم‌چنین برای انجام مکالمات نیز می‌توانید از بلوتوث استفاده کنید و به تماس‌هایی با صدایی شفاف و با کیفیت بپردازید. محدوده‌ی عملکرد بی‌سیم این محصول از طریق بلوتوث تا ۱۰ متر است که در نتیجه محدودیتی بابت محل قراردادن منبع نخواهید داشت.

باتری هدفون  Bose Noise Cancelling 700 از نوع لیتیوم یونی است که با ۲.۵ ساعت شارژ می‌توانید بیش از ۲۰ ساعت به صورت مداوم از هدفون خود استفاده کنید. هنگام شارژ دستگاه ، شما می‌توانید با استفاده از ورودی USB تعبیه شده بر روی هدفون ، آن را به وسیله‌ی آداپتور AC به برق متصل کنید و هدفون خود را شارژ کنید.

هدفون  Bose Noise Cancelling 700 با قابلیت شارژ سریع از رقبای خود پیشی گرفته است. رابط اتصال USB-C این هدفون به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از این ویژگی بتوانید با ۱۵ دقیقه شارژ، به مدت ۳.۵ ساعت از این هدفون استفاده کنید.

BoseAR یکی از قابلیت‌های ویژه این هدفون است که با استفاده از BoseAR می‌توانید حتی در زمانی که تلفن همراهتان در جیب شما قرار دارد، هم‌زمان در دنیای مجازی هدفون و موسیقی خود و هم‌چنین به صورت فیزیکی در دنیای واقعی با اطراف خود ارتباط برقرار کنید. BoseAR  دارای سنسور‌های حرکتی داخلی است که می‌تواند هنگامی که هدفون روی سر شما قرار دارد ، حرکت‌های سر و بدن شما را تشخیص دهد.

c5

کمپانی Bose برای محصولات خود نرم افزار اختصاصی به نام Bose Music App  تهیه کرده است که با استفاده از نرم افزار Bose Music App می‌توانید صدا موسیقی خود را کنترل کنید و هم‌چنین این نرم‌ افزار این امکان را می دهد تا هدفون خود را به روزرسانی و شخصی سازی کنید.

Bose Noise Cancelling Headphones 700 در ۴ رنگ مختلف و زیبا مشکی ، آبی ، نقره‌ای و رزگلد وارد بازار شده‌است.

Bose برای این محصول جعبه ای با کیفیت در نظر گرفته است که شامل Bose Noise Cancelling Headphones 70 ، کابل شارژ ، کابل اتصال ، جعبه محافظ قابل حمل ، کارت گارانتی و دفترچه راهنمای محصول است.