طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه اهمیت بسیار زیادی در جلب مشتری و ایجاد حس خوشایند در مشتریان می کند . و این امر از حساسیت بالایی برخوردار است.

 طراحی آرایشگاه باید به گونه ای باشد که تمام نیاز های مراجعین و صاحب آرایشگاه را کاملا بر طرف نماید و حتی مشکل کمبود فضا و کوچک بودن محیط آرایشگاه زنانه را به راحتی برطرف کنند .

•        طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه را جدی بگیرید

نکته مهم و مسئله جدی که باید پیش از انجام کار در نظر داشت اهمیت بسیار نوع طراحی داخلی در آرایشگاه زنانه است .

از دلایل مهم این مسئله احساس رضایت مشتری است .

کسانی که در محیط سالن های زیبایی و آرایشگاه زنانه وارد می شوند به دلیل اینکه دنبال احساس خوب در این مکان ها هستند ، فضایی باید طراحی شود که به دور از استرس و غم و ناراحتی باشد و در نتیجه طراحی داخلی آرایشگاه زنانه طوری باید شکل بگیرد که چیزی به جز حس خوشایند و رضایتمندی در افراد آن محیط ایجاد نکند .

صندلی و میز آرایش و همچنین بزرگ بودن یونیت های آرایشگاه زنانه باعث نامرتبی فضا می شود که این امر ایجاد اختلال در رفت و آمد می کند.

m1

 

 با در نظر گرفتن اصول دکوراسیون کلاسیک آرایشگاه زنانه  می تواند به زیباتر شدن محیط کمک کنند و هم می‌تواند کمک به مدیریت فضاهای کوچک کنند . در نتیجه این عمل فقط جنبه زیبا شناسی نداشته همچنین می‌تواند مدیریت فضا را به خوبی به دست بگیرید .

•        بهترین طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

چیدمان آرایشگاه زنانه تفاوتی ندارد که با فضای بزرگ انجام شود یا سالن کوچک در هر صورت با چند عمل می توان بهترین نتیجه را به دست آورد که این مراحل عبارتند از

•        انتخاب سبک دکوراسیون داخلی

توجه به فرهنگ و سلیقه و خواسته های اطراف و نوع کار می تواند ایجاد کننده سبک های مختلفی در طراحی دکوراسیون داخلی باشد و این امر مهم باعث ایجاد محیط های مختلف می شود .

در ابتدا باید با توجه به نوع کار و روحیات بیشتر مشتریان سبک خاصی را انتخاب کرد که انتخاب سبک در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه می تواند سبک های مینیمال را در دکوراسیون ایجاد کند یا کلاسیک و یا مدرن و ...

برخلاف زمان گذشته که بیشتر افراد سبک های کلاسیک را برای سالن های زیبایی و حتی منازل خود انتخاب می کردند ، امروزه افراد بی شماری هستند که دکوراسیون مدرن و مینیمال را بیشترمی پسندند .

m2

 

•        رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی 

از مهمترین المان هایی که در اطراف ما هستند و به شدت بر افکار و احساسات و تاثیر می‌گذارند رنگ ها هستند .

مطالعه روانشناسی در رنگ نشان می دهد که رنگ کاملاً نقش مهمی در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه دارد و در شمای کلی برای اغلب آرایشگاه های زنانه بیشتر از دو رنگ ضد هم یا متضاد استفاده می شود .

انتخاب رنگ  تاثیر بسزایی در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه دارد ولی ترکیب رنگ سفید یا خاکستری با تزییناتی به رنگهای بنفش ، صورتی و  قرمز از دیگر رنگ های شاد است که می تواند انتخاب بسیار دقیقی به شمار بیاید . شرکت دکوراسیون هیرادانا بر اساس روانشناسی رنگ پیشنهادات خود را به مشتریان خود ارائه میدهد .

m3

برای اینکه آرایشگاه زنانه ما زیبا طراحی شود بهترین کار این است که رنگ های سفید یا روشن به عنوان رنگ غالب استفاده شود .

 مبلمان و سایر تزئینات با رنگ های شاد غیر از رنگ های غالب استفاده شود .این انتخاب رنگ های روشن به عنوان رنگ غالب می تواند محیط را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهد و همچنین نظم خاصی به سالن زیبایی بدهد .

•        نورپردازی سالن زیبایی زنانه

m4

از مهمترین فاکتور هایی که در طراحی دکوراسیون منزل و دیگر محیط ها استفاده می شود نور است .

چیدمان و انتخاب رنگ بسیار حرفه ای با نورپردازی  باید مورد توجه قرار بگیرد و بهتر است نور چراغ ها و رنگ نور آن ها و همچنین قرارگیری هر کدام از آن ها در طراحی داخلی مورد توجه قرار گیرد .

•        چیدمان در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

m5

بزرگ بودن صندلی‌های مخصوص آرایش و کنسول‌های آنها که نیاز به آینه دارند در سالن های زیبایی باعث این امر می‌شود تا فضا زود پرشود.

برای اینکه بتوان به راحتی در سالن زیبایی و رفت و آمد کرد باید آنجا را به چند بخش تقسیم کرد .

 بخش اول بخشی است که خدماتی مانند آرایش عروس و کوتاهی مو مانیکور و پدیکور و غیره انجام می شود .

بخش دوم را برای مدیریت و پذیرش در نظر بگیرید

تا از ورود افراد متفرقه به بخش های آرایشگاه جلوگیری شود .

نمونه کارهای طراحی ویلا شرکت معماری هیرادانا را مشاهده بفرمایید .