مجموعه آنی بار به عنوان ارائه دهنده خدمات باربری و حمل و نقل بین المللی کالا از تمام نقاط کشور ،  خدمات خود را بصورت تخصصی و همه روزه همراه با مشاوره کارشناسی به شما عزیزان ارائه می نماید تا امکان ارسال بار و کالای خود را به هر نقطه ای از جهان داشته باشید .

مجموعه انی بار در ارائه خدمات تمامی اصول حرفه ای را بصورت کامل درنظر داشته و با انواع روش های حمل و نقل خدمات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار میدهد .

روش های حمل و نقل بین المللی

مجموعه انی بار برای ارائه خدماتی کامل و بدون نقص ، باربری و حمل و نقل کالا را با روش های مختلف به شما عزیزان ارائه می نماید . در صنعتی حمل و نقل بین المللی 3 روش باربری وجود دارد .

1-حمل هوایی

2- حمل زمینی

3-حمل ترکیبی ( دریایی )

این روش های حمل و نقل برای ارسال انواع بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرند که صاحبین بار و تجار گرامی میبایست بر اساس توجیح اقتصادی ، نوع و شرایط محموله و مدت زمان تحویل محموله یکی از این روش ها را انتخاب نمایند تا خدمات و فرایند حمل و نقل بار آغاز شود

معمولا در مواردی که حمل و نقل بار به کشور های همسایه انجام میشود ، حمل زمینی بسیار بصرفه و مناسب است . اما حمل و نقل هوایی برای تحویل محموله هایی که نیاز به سرعت بالا برای ارسال آنها داریم مناسب است و البته هزینه بیشتری نیز خواهد داشت .

11

 

ارسال بار و کالا به اروپا

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار ، ارسال انواع بار و کالا و اثاثیه و لوازم منزل به همه کشور های اروپایی است . مجموعه انی بار با تحت پوشش قرار دادن کشور های صنعتی و کشور های مهاجر پذیر برای ارسال بارهای شما در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را در نظر گرفته است .

ارسال بسیاری از محموله ها برای کشور های اروپایی دارای محدودیت هایی هستند ( مانند مواد خوارکی ، لبنیات و . . . ) که با مشاوره با کارشناسان و متخصصین آنی بار می توانید از لیست این موارد مطلع شوید .

کشور هایی مانند آلمان، ایتالیا و انگلیس که جزو مقاصد اول مهاجرات ایرانی هستند و برای تجار نیز بازارهای بکر و مناسبی هستند جزو محدوده های خدمات آنی بار هستند .

ارسال بار و کالا به اروپا توسط آنی بار همه روزه و از همه نقاط کشور عزیزمان انجام میشود .

ارسال بار به عراق

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارسال بار و کالا از ایران به کشور عراق میباشد . کشور عراق یکی از نقاط مذهبی شیعان بخصوص هموطنان گرامی ما می باشد که  همه ساله در روزهای خاص و حتی در سایر ایام سال امکان خدمات حمل و نقل اثاثیه و کالا مورد نیاز است .

مجموعه آنی بار برای باربری به عراق ، همه شهر ها و استان های این کشور مخصوصا کربلا ، نجف ، کاظمین و سامرا که نقاط مذهبی میباشند را تحت پوشش قرار داده است . علاوه بر این ، اقلیم کردستان عراق نیز بصورت کامل تحت پوشش خدمات حمل و نقل بین المللی آنی بار از همه نقاط کشور میباشند .

باربری از ایران به ترکیه

یکی از مهمترین مقاصد گردشگری و مهاجرت برای ایرانیان کشور ترکیه است . کشور ترکیه به دلیل شرایط خوب اقتصادی و مدنی همیشه برای ایرانیان جذابیت خاصی داشته است . از همین جهت رو به مهاجرت و یا حضور در بازارهای این کشور بزرگ می نمایند .

مجموعه آنی بار برای ایجاد سهولت در حضور تجار و مهاجران در نقاط مختلف کشور ترکیه ، همه روزه بهترین و مناسب ترین خدمات ارسال بار به استانبول ، آنتالیا ، حمل  بار و کالا به آنکارا  و . . . .  را بصورت تخصصی و ارزان قیمت در اختیار شما قرار میدهد .

برای ارسال اثاثیه و لوازم خانه به ترکیه  نیز می توانید روی خدمات انی بار حساب کنید . پس از اخذ کیملیک ترکیه تنها یک تماس کافیست تا اثاثیه و لوازم منزل شما به ترکیه حمل و در شهر مورد نظر تحویلتان گردد .

22

حمل و نقل بار برای کشورهای حاشیه خلیج فارس

یکی دیگر از خدمات آنی بار ، ارسال بار و کالا برای کشورهای حاشیه خلیج فارس است . کشورهای جنوبی ایران معمولا قطب های تجاری در خاورمیانه هستند و تجار زیادی علاوه به تبادل کالا با این مناطق دارند . از همین جهت برای صادرات و واردات کالا بصورت زمینی دریایی ( ترکیبی ) و هوایی آنی بار خدمات حرفه ای و دقیق و ارزان را به شما ارائه می نماید .

در حاشیه خلیج فارس برای کشور های قطر ، امارات ، بحرین ، عمان و . . . خدمات باربری توسط آنی بار ارائه می گردد و کارشناسان ما برای سهولت شما اماده ارائه خدمات مشاوره ای بصورت رایگان میباشند .

33

ویژگی های خدمات حمل بین الملل آنی بار

یکی از مهمترین ویزگی هایی که مجموعه انی بار را از سایر شرکت های باربری متمایز می سازد ، ارائه خدمات مشاوره ای بصورت کاملا رایگان است .

تیم متخصص و حرفه ای انی بار بصورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی یا حضوری در خصوص موارد و موضوعات مختلف حمل و نقل انواع کالا می باشد تا خدمات مورد نیاز شما با بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام گیرد .

یکی دیگر از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات انبار داری برای حمل و نقل محموله های خرده باری شما عزیزان است . ما در مجموعه انی بار با امکان انبار محموله های شما برای ارسال به سایر نقاط کشور با کمترین هزینه بهترین و ایمن ترین خدمات را در اختیارتان قرار میدهیم .

استفاده از بیمه نامه یکی از موارد و ویژگی های مجموعه انی بار است . ما برای حمل و نقل هوایی ، زمینی و دریایی بهترین و کاملترین بیمه نامه را در نظر گرفته ایم تا در صورت بروز هرگونه حادثه که منجر به خسارت به محموله شما گردد ، هزینه های و خسارات بصورت کامل به شما عزیزان پرداخت گردد .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق وبسایت آنی بار anibar.net   و یا از طریق مشاوره با کارشناسان ما اقدام نمایید .