پیشگفتار

همه ی ما بار ها گرفتار مشکلات ناشی از دندان ها شده ایم و کارمان به دندانپزشکی کشیده شده است. در ایام کرونایی هم نگران این مشکل هستیم که نکند خدایی نکرده سر و کارمان در دندانپزشکی با کرونا باشد. از طرفی دیگر انجام خدمات ضعیف و مهارت ناکافی برخی از دندانپزشکان، درسی برایمان شده است که درد ها و مشکلات دندان را به مراجعه به دندانپزشک ترجیح دهیم. اما هم اکنون می خواهیم شما را با با بهترین مرکز دندانپزشکی در تهران آشنا کنیم.

در این مرکز بسیاری از خدمات دندانپزشکی توسط بهترین دندانپزشک تهران به شما ارائه می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی خدمات این مرکز دندانپزشکی در تهران بپردازیم. پس از خواندن این مطلب، شما به طور کامل با روش های درمانی برای دندان های خود آشنا خواهید شد.

 

متخصص ماهر در دندانپزشکی

قطعا یکی از نشانه های مهارت یک متخصص، میزان تجربه اوست. تجربه یکی از فاکتور های مهم برای یک متخصص است, آن هم در اموری مانند دندانپزشکی که رعایت جزئیات و کیفیت کار بسیار مهم است.

دکتر سید محسنی با 20 سال سابقه در امور دندانپزشکی، بهترین دندانپزشک در تهران است. در ایام کرونایی، کلیه فعالیت ها و درمان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد. ضمنا این مرکز دندانپزشکی در تهران به صورت مداوم ضد عفونی می شود. بنابراین شما عزیزان می توانید با خیالی کاملا آسوده برای درمان دندان های خود به این مرکز دندانپزشکی در تهران مراجعه فرمایید. شماره تماس جهت رزرو و نوبت دهی 22366650 می باشد.

اما پیش از مراجعه به هر مرکزی باید با خدمات آن آشنایی داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی کامل خدمات مرکز دندانپزشکی در تهران بپردازیم.

photo_2021-02-14_19-31-43

تاثیر سفید کردن دندان ها

خدمات مرکز دندانپزشکی در تهران

  • پر کردن و یا کشیدن دندان ها: در صورتی که دندان های شما فاسد شوند، می توانند موجب عفونت گردند. بهتر است قبل از عفونت، فاسد شدن و یا درد گرفتن در جهت درمان آن ها اقدام کنید. به این منظور می توانید دندان های خود را پر کنید. در این مرکز دندانپزشکی در تهران، این خدمات با کیفیت بالا انجام خواهد شد.
  • عصب کشی: عصب کشی زمانی است که دندان های شما درد دارند. در این زمان مرکز دندان شکافته می شود، عصب آن کشته و سپس پر می شوند. به این ترتیب شما می توانید از دندان هایی که هیچ امیدی به استفاده مجدد از آن ها نداشتید، استفاده نمایید.
  • ارتودنسی: این که دندان ها و فک شما به ارتودنسی نیاز دارند یا نه، تشخیص با دکتر است. در این مرکز دندانپزشکی در تهران و توسط بهترین دندانپزشک تهران، هر فک با هزینه 8 میلیون تومان ارتودنسی می شود که قیمت کاملا منصفانه ای است. دکتر سید محسنی متخصص ارتودنسی در تهران است که شما را در این خصوص یاری خواهد داد.
  • دندانپزشکی زیبایی: شما می توانید کلیه درمان دندانپزشکی زیبایی را در مرکز دندانپزشکی در تهران انجام دهید. دکتر سید محسنی بهترین متخصص دندانپزشکی در تهران می باشد. شماره تماس ما جهت مشاوره رایگان 02122366650 می باشد.
  • کامپوزیت: کامپوزیت یکی از درمان های جهت زیبایی دندان ها می باشد. هزینه این اقدام هر واحد 390 هزار تومان انگلیسی اصل که قیمتی کاملا استثنایی است. برای اینکه دندان های خود را ونیر کامپوزیت در تهران کنید، هم اکنون با ما تماس بگیرید و تا فرصت دارید، از مهارت دکتر استفاده نمایید.
  • بلیچینگ و سفید کردن دندان: بلیچینگ درمانی است که موجب سفید شدن دندان های شما می شود. دو روش کلی برای بلیچینگ وجود دارد. این که طول درمان شما چقدر است، از کدام روش برای درمان شما استفاده شود و اصلا بلیچینگ تا چه اندازه بر روی دندان های شما موثر است، همگی به تشخیص پزشک متفاوت است. اما به طور کلی رعایت بهداشت می تواند موجب ماندگاری بیشتر بلیچینگ بر روی دندان های شما گردد.
  • جراحی لثه: گاهی اوقات به دلایل ژنتیکی و گاهی اوقات به دلایل دیگر لثه افراد دچار آسیب می شود. در این صورت است که شما ناچار هستید که به جراحی لثه بپردازید. به طور کلی جراحی لثه در حوزه عمل های زیبایی قرار می گیرد و هدف پزشک در این مورد، کمک به رشد دندان ها در کنار زیبایی لثه است. این عمل بسیار حساس می باشد و به همین دلیل پیشنهاد می شود که برای انجام آن به سراغ دکتر سید محسنی، بهترین دندانپزشک تهران، بروید و از مهارت ایشان در کار خود بهره مند گردید. توجه داشته باشید که جراحی لثه می تواند تحولی را در صورت و لبخند شما ایجاد کند.

موارد بالا تنها طیف کمی از خدمات در این مرکز دندانپزشکی در تهران بود. پیش بینی می شود که اگر سابقه حضور در این مرکز را ندارید، حتما در آن حاضر شده و از خدمات آن بهره مند گردید. امکان مشاوره رایگان هم برای شما فراهم شده است.

d1

جراحی لثه

اعتماد و رضایت مشتریان

بسیاری از سودجویان به بهانه کسب سود بیشتر، بدون اطلاعات و علم کافی در حوزه دندانپزشکی اقدام به عملیات دندانپزشکی می کنند. غافل از اینکه بدانند این اقدامات آن ها تا چه اندازه می تواند جان مشتریان را به خطر بیندازد. در این میان افرادی هم به آن ها مراجعه می کنند و گرفتار صرف هزینه های گزاف می گردند.

این افراد سودجو به زودی دستشان برای دیگران رو می شود و افراد از دور آن ها پراکنده خواهند شد. بنابراین ناچار هستند کار و کاسبی خود را جمع کرده و در مکان دیگری پهن نمایند. اما مرکز دندانپزشکی دکتر سید محسنی در تهران با استقبال مورد توجه مردم مواجه شده است.

photo_2021-02-14_19-31-46

خدمات بی نظیر دکتر محسنی و مهارت بالای ایشان در زمینه دندانپزشکی، بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است و اکثر افراد پس از یکبار مراجعه، رضایت کاملی از خدمات این مرکز دندانپزشکی در تهران داشته اند. هدف اول ما، جلب رضایت شما عزیزان است و از هر روشی که این هدف محقق گردد، استفاده خواهیم کرد. هم اکنون جهت رزرو نوبت و مشاوره رایگان با شماره 02122366650 تماس حاصل فرمایید. همانطور که گفته شد، در این روز ها با شیوع ویروس کرونا کلیه پروتکل ها در این مرکز دندانپزشکی در تهران رعایت می شود و شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی جهت درمان دندان های خود اقدام نمایید.