پارک مرد ماهیگیر

نمادهای کیش امری غیرمعمول نیستند و جدا از کشتی یونانی ، دلفین ها و لاک پشت ها و سواحل مرجانی ، پارک ساحلی مرد ماهیگر با مجسمه 12 متری یک مرد رو به دریا ، زیبایی های کیش را دو برابر می کند. ، شما باید به ساحل شرقی جزیره بروید. این مکانی است که همه کسانی که از گشت و گذار در جزیره خسته شده اند می توانند زیر درختان بلند استراحت کنند. مجسمه ماهیگیر 12 متر ارتفاع دارد و پس از آن صیاد مروارید بندرعباس ، در رده دوم بزرگترین مجسمه های ایران قرار دارد. در سه ماه در سه کارگاه توسط چهار هنرمند در مشهد ساخته شده است. این مجسمه بسیار با شکوه و بلند است. وجود دو چشمه و گیاهان بومی جزیره مانند هور ایرانی ، کنار ، لر ، گز ، کرت ، بمبرلاری و درختان خرما باعث زیبایی بیشتر در پارک می شود. یکی از مکانهای این جزیره که بسیاری از مردم برای ساخت مجسمه های شنی انتخاب می کنند ، ساحل پارک مرد ماهیگراست. شما در امتداد ساحل قدم می زنید و مردم با جدیت تمام شنهای ساحل را به اشکال مختلف می گیرند و چه چیزی بهتر از این. علاوه بر این ، به محض تاریک شدن هوا ، همه چیز با نورپردازی پارک دلربا می شود.

ساحل مرجانی

آبی بی پایان دریا ، آفتاب سوزان و سواحل مرجانی ، تصاویر ماندگاری از جزیره کیش است و یکی از مکان هایی که این تصویر برجسته و اوج گرفته است ، پارک ساحلی مرجان است. شما از بازار مرجان دیدن خواهید کرد ، در آنجا خرید خود را انجام می دهید و سپس به پارک مرجان می روید ، جایی که تماشای طلوع و غروب خورشید از آن بی نظیراست. هر چقدر بخواهید غرفه دارد و مسیر دوچرخه سواری کیش از آن عبور می کند و علاوه بر این ، تفریحات آبی نیز وجود دارد. از جت اسکی گرفته تا غواصی. ساحل صخره های مرجانی ، مانند سایر سواحل این جزیره ، مملو از ماهی و آبزیان جزیره کیش است و دیدن صدف و حلزون و شقایق شما را به وجد خواهد آورد، فقط مراقب خزه ها و مرجان ها باشید. . اطراف پارک نیز پر از اتاق چای ، رستوران و بوفه است که به گفته مسافران کیش ، غذاهای رستوران های حافظیه و فودلند از سایر غذاها خوشمزه تر است. هتل های کیش از جمله هتل داریوش ، هتل پارمیس و هتل ارم نیز در مجاورت این پارک ساحلی واقع شده اند.

کشتی یونانی که به نماد جزیره کیش تبدیل شده است.

کشتی یونانی در کیش

قایق یونانی یکی از جاذبه های گردشگری کیش در تور کیش است که همه می دانند. این کشتی بزرگ که در غرب جزیره کیش به گل نشسته، یکی از نمادهای گردشگری در جزیره کیش است. این کشتی 136 متری در اسکاتلند ساخته شده و صاحبان بسیاری داشت. آخرین مالک آن یونانی بود و به همین دلیل به کشتی یونانی معروف است. این کشتی در زمان غرق شدن "Kola F" نامگذاری شد.

به گزارش سفر باتو ، کشتی یونانی در تاریخ 25 آگوست 1965 در حال عزیمت به یونان بود ، اما در نزدیکی جزیره کیش غرق نشد. علت غرق شدن هنوز مشخص نیست. برخی معتقدند کشتی به دلیل مبلغ بسیار بالای بیمه غرق شده است. هشتاد روز تلاش برای بدرقه کشتی یونانی نتیجه ای نداشت ، بنابراین کشتی برای همیشه در غرب جزیره کیش می ماند و به یکی از نمادهای جهانگردی در این جزیره تبدیل می شود.

کشتی یونانی اکنون بد فرسوده شده و احتمال غرق شدن آن وجود دارد. در سال 1391 ، بخشی از بدن او شکست. البته کشتی هنوز پابرجاست. جالب است بدانید که 90 درصد کسانی که به کیش سفر می کنند با این کشتی عکس یادگاری می گیرند.