کارمندان و همکاران در یک محیط اداری همانند یک خانواده هستند و ساعات طولانی را با یکدیگر می گذرانند. وجود یک ست مبلمان اداری که بتواند موجب حفظ ارامش و راحتی انان شود در نهایت بهره وری را افزایش می دهد. 

بهتر است کارفرما به مبلمان اداری پرسنل خود اهمیت دهد. کارمندان مهم ترین سرمایه مجموعه هستند زیر هر فرد در زمینه ای تخصص دارد و برای رسیدن به اهداف مجموعه تلاش می کند. 

 

مبلمان اداری کلاسیک | مبلمان اداری مدرن | مبلمان اداری | میز اداری مدرن 

 

در رابطه با تهیه مبلمان اداری موارد زیادی باید مورد توجه قرار بگیرد. سایز ، سبک ، رنگ ، تعداد ، کاربری و ... باید در تهیه مبلمان اداری رعایت شود که در نهایت تجهیزات کاربردی تهیه شود.

در این زمینه بهتر است از مشاوران و طراحان دکوراسیون داخلی اداری کمک بخواهید.

این افراد اگر از طرف مجموعه ی ارائه دهنده تجهیزات داخلی باشند به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه به مجموعه و شرکت امده و پس از بررسی فضا پیشنهاد خود را ارائه می دهند.

البته سلیقه ی فردی اهمیت دارد و در صورت تصمیم گیری شخصی خریدار و سفارش محصول مورد نظر در همان شکل ، رنگ و ابعاد ارائه داده می شود. 

 

k1

سبک ها :

سبک هایی که برای مبلمان اداری بیشتر کاربرد دارند مدرن ، کلاسیک و سلطنتی هستند. البته سبک های دیگری نیز وجود دارد اما با توجه به ویژگی هایی که دارند مورد پسند برخی از افراد قرار می گیرند.

مانند سبک روستیک که کاملا طرفدار طبیعت است و تجهیزات همانگونه که در طبیعت هستند در ان استفاده می شوند. 

مبلمان اداری مدرن را افرادی می پسندند که طرفدار سادگی هستند و ترجیح می دهد فضای اطراف مرتبط و بی آلایش باشد. 

متریال های این سک فراورده های چوبی ، شیشه ، فلز ، سنگ ، پلکسی و ... می باشند.

میز اداری مدرن شیشه ای یا با ترکیب ام دی اف امروزه خیلی مورد پسند مدیران قرار گرفته است. زیرا سازگاری زیادی با دفاتر تازه ساز و مدیران جوان دارد. 

امروزه دستگاه های زیادی در حوزه ساخت تجهیزات اداری ساخته شده است و ایجاد طراحی های متنوع و اشکال مختلف را ممکن کرده است. 

به همین دلیل در آرشیو مجموعه های سازنده تنوع زیادی از مبلمان اداری به چشم می خورد. 

مبلمان اداری کلاسیک اغلب با متریال چوب ساخته می شود و کار دست است. زیرا اصل زیبایی و شکوه میز مدیریتی کلاسیک در منبت کاری و معرق کاری های ان است که با دستگاه به زیبایی دست ساخته نمی شود. 

در نهایت یکی از دلایل بیشتر شدن هزینه مبلمان اداری کلاسیک نسبت به سبک مدرن این مورد است.

 

سایز ها :

سایز ها دارای استاندارد هستند. زیرا با رعایت استاندارد در واقع ارگونومی رعایت می شود.

سایز سطح میز ها در کاربری ان ها متفاوت است. میز های مدیریتی از 2 متر الی 2.80 هستند. در غیر این صورت شکوه و زیبایی لازم را در دفتر مدیریت ایجاد نمی کند.

میز کارشناسی در ابعاد 1.40 الی 1.80 ساخته می شود. میز کنفرانسی و میز کانتر با توجه به تعداد کاربرانی که دارد تهیه می شوند.

ارتفاع برای میز ها از 76 الی 81 سانت است اما طبق سفارش خریدار تغییر می کند. میز کانتر دارای پانل بلند است و در نهایت ارتفاع ان بیشتر است. 

 

k2

 

رنگ ها :

در مبلمان اداری کلاسیک سلطنتی رنگ های سلطنتی و یا رنگ چوب بیشتر مورد پسند قرار می گیرد. 

طبف رنگ های قهوه ای ، بنفش ، زرشکی و همچنین رنگ طلایی زیبایی کار را بیشتر می کنند. در سبک مدرن اغلب رنگ های خنثی مد نظر قرار می گیرند با ترکیبی از رنگ های سرد و گرم . مانند : سفید و سبز 

فناوری رنگ هایی که برای تجهیزات اداری استفاده می شوند پولیش ، زیر پولیش ، پلی استر ، نیم پلی استر ، پلی اورتان ، انتیک کاری و کهنه کاری و ... می باشند. 

هر کدام در کیفیت ، زیبایی ، براق و مات بودن و در نهایت هزینه با یکدیگر متفاوت اند. 

 

در نهات تعداد هر کدام از اقلام با توجه به تعداد کارمندان و کارفرما تهیه می شود.  کاربری ها نیز مدیریتی ، کارمندی ، کارشناسی ، کنفرانسی و ... می باشند.

 

مبلمان اداری سی رن