به گزارش اخبار اقتصادی شهر خبر، پایگاه خبری تحلیلی وقایع روز در این خصوص به نقل از یکی از مشاوران املاک نوشت: حذف قیمت مسکن از سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور در ابتدای اجرای این طرح باعث شد که تا حدودی از شوک قیمتی کم شود، اما به نظر می‌رسد با درج شدن دوباره قیمت‌ها بازار به سمت آشفتگی برود. به طور مثال یکی از فروشندگان تصور می‌کند که قیمت ملک خود ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه و ماهانه سه میلیون تومان اجاره است، اما در حقیقت قیمت واقعی این واحد ۲۰۰ میلیون تومان رهن کامل است بنابراین انتشار این قیمت‌های کاذب در این بازار بسیار اثر گذار خواهد بود.

دومین خبر پربازدید در خصوص کاهش قیمت خودرو بود. به گزارش گسترش‌نیوز، بازار خودرو چند روزی است تحت تاثیر کاهش نرخ دچار نوسان شدید شده و با وجود روند نزولی قیمت ها، میزان خرید و فروش به کمترین میزان خود رسیده است. کاهش قیمت خودرو ها در روزهای اخیر دوباره سبب شده تا میزان انتظار خریداران برای ریزش بیشتر قیمت ها و نزدیک شدن نرخ خودروها به قیمت ‌های کارخانه ای هر روز بیشتر شود.

سومین خبر پربازدید نیز به ریزش قیمت خودرو اختصاص داشت. به گزارش گسترش نیوز، باوجود کاهش 3 تا 55میلیون تومانی قیـــمت برخی خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته، ورود نرخ دلار به کانال 22هزار تومان و انتظار مشتریان برای کاهش بیشتر قیمت‌ها، موجب قفل شدن بازار و توقف معاملات خودرو در آغاز هفته جاری شد.

استاد اقتصاد دانشگاه خوارزمی اظهار داشت: نباید انتظارات بدون منطق از نرخ دلار داشته باشیم. باید توجه داشت که طبق پیش‌بینی احتمالا نرخ تورم داخلی و خارجی در سال آینده ۲۵ درصد باشد یعنی احتمال افزایش این میزان به نرخ ارز وجود دارد پس باید به دنبال کاهش نرخ تورم و افزایش صادرات غیرنفتی بود. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار اقتصادی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.