شرکت اشنایدر الکتریک به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه صنعت برق است که با تولید ملزومات مناسب در حوزه صنایع برق توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را کسب نماید. شرکت مادر اشنایدر الکتریک در کشور فرانسه مشغول به فعالیت است که با داشتن نمایندگی‌های زیاد توانسته است محصولات خود را با بهترین کیفیت در کشورهای دیگر به فروش برساند. اهمیت استفاده از خدمات نمایندگی اشنایدر به گونه‌ای است که افراد فعال در این حوزه می‌توانند از محصولات برقی باکیفیت استفاده کنند.

image_5a627150d145aea0a7fef0be15e844adc8958435

اگر در زمینه صنعت برق مشغول به فعالیت هستید می‌توانید با انتخاب یک نمایندگی مناسب، محصولات اورجینال این برند را با قیمت بسیار رقابتی خریداری کنید. وجود شعبه‌های مختلف اشنایدر الکتریک این امکان را به افراد می‌دهد که بتوانند دسترسی راحت‌تری به محصولات این برند داشته باشند.

معرفی شرکت  Schneider Electric

شناخت دقیق ابعاد شرکت اشنایدر الکتریک به افراد کمک خواهد کرد تا در زمینه انتخاب محصولات صنعت برق بتوانند، بهترین عملکرد را داشته باشند. اشنایدر الکتریک در سال 2000 جهت گسترش فعالیت خود در حوزه برق توانسته است شعبه‌های زیادی را در کشورهای مختلف ایجاد نماید. وجود نمایندگی اشنایدر باعث می‌شود تا افراد فعال در این صنعت بتوانند از محصولات مختلف این برند معتبر استفاده کنند.

وجود محصولات متنوع شرکت اشنایدر الکتریک به گونه‌ای است که دسترسی افراد را به انواع محصولات صنایع صنعت برق مهیا کرده است. از مهم‌ترین محصولات تولید شده این شرکت می‌توان به سافت استارتر و کلید هوایی اشاره کرد. اگر بخواهید هر یک از محصولات این شرکت را با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال خریداری کنید بهتر است به دنبال انتخاب بهترین نمایندگی اشنایدر الکتریک باشید.

نقش شرکت اشنایدر الکتریک در بازارهای جهانی بسیار گسترده بوده است که از جمله خدمات این شرکت معتبر می‌توان به تأمین انرژی و صنایع زیر بنایی در بخش مخابرات، مراکز اطلاعات، فرودگاه‌ها و غیره اشاره کرد. شرکت اشنایدر الکتریک با داشتن نمایندگی‌های مجاز در سایر کشورها خدمات خود را به شکل مستقیم به دست مشتریان می‌رساند.

وجود نمایندگی اشنایدر به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند محصولات مورد نظر خود را با تضمین کیفیت و قیمت‌های رقابتی دریافت نمایند. این شرکت با عرضه وسیعی از محصولات و ارائه راه‌های مؤثر در زمینه صنعت برق توانسته است جایگاه خود را در سایر کشورهای جهان به اثبات برساند.

محصولات مختلف شرکت اشنایدر الکتریک

تنوع محصولات موجود این شرکت به گونه‌ای است که افراد فعال در زمینه ارائه خدمات صنعت برق می‌توانند با کیفیت‌ترین محصولات این شرکت را به راحتی تهیه کنند. وجود نمایندگی اشنایدر در ایران این امکان را به مشتریان می‌دهد که بتوانند در یک بستر امن، محصولات خود را خریداری کنند. از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت می‌توان به سافت استارتر و کلید هوایی اشاره کرد.

image_023ad016a3e4aeb75a281b73234c63318f4b2796

معرفی محصول سافت استارتر

سافت استارتر به عنوان یکی از وسایل کاربردی در صنایع برقی است که از بخش‌های مختلف تشکیل شده است. یک سافت استارتر به صورت کلی دارای برد الکترونیک، هیت سینک، فن، بدنه، تایرستورها و غیره است. مدارهای به کار رفته در این دستگاه به صورت آنالوگ، دیجیتال و یا ترکیبی از این دو بوده که افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند این وسیله را از نمایندگی اشنایدر با قیمت مناسب و تضمین کیفیت خریداری کنند.

سافت استاتر در صنایع برقی دارای وظیفه کنترلی بوده که می‌تواند تعداد ورودی و خروجی را به صورت کامل مدیریت کرده و به عنوان یک سیستم حفاظتی شناخته می‌شود. اگر دستگاه سافت استارتر از یک برند معتبر تهیه شود می‌تواند رضایت خاطر مشتریان را به دنبال داشته باشد. محصولات موجود در نمایندگی اشنایدر با تضمین کیفیت ارائه می‌شود تا افراد پس از خرید بتوانند از محصول خریداری شده به نحو احسن استفاده کنند.

در مورد کلید هوایی

کلید هوایی به عنوان یک دستگاه کاربردی در صنعت برق است که کاربردهای فراوانی دارد. این دستگاه می‌تواند به صورت دستی و یا کنترل از راه دور جریان برق را وصل یا قطع نماید. همچنین عملکرد دستگاه به گونه‌ای است که به صورت خودکار در شرایط بروز انواع خطاها می‌تواند باعث قطع جریان برق شود که این امر برای بسیاری از فعالان این حوزه دارای اهمیت است. خرید کلید هوایی مناسب و باکیفیت باعث می‌شود تا عملکرد دستگاه به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

اگر بتوانید کلید هوایی را از نمایندگی اشنایدر خریداری کنید می‌توانید جنس اورجینال تهیه کرده و از کیفیت محصولات این برند استفاده نمایید. کلید هوایی به صورت گسترده در صنعت برق مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای حفاظت از اجزای مختلف سوئیچ، موتور و مولدها کاربردی است. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی کلیدهای هوایی جایگزین کلیدهای روغنی شده‌اند که این نوع از کلیدها در کشورهای پیشرفته نظیر ایران استفاده می‌شوند. جهت خرید کلید هوایی انتخاب بهترین نمایندگی اشنایدر دارای اهمیت است.

از بین انواع نمایندگی‌های مجاز اشنایدر می‌توان به فروشگاه صنعت روز اشاره کرد که دارای بهترین محصولات این برند است. اگر قصد خرید محصولات شرکت اشنایدر الکتریک را دارید می‌توانید از فروشگاه صنعت روز دیدن کنید.

image_b1f1da6bc2d173b7d7dbc10bce4c798c2bb2cf3e

معرفی فروشگاه صنعت روز

فروشگاه صنعت روز به عنوان یکی از برترین نمایندگی اشنایدر در ایران است که با داشتن کادری متشکل از کارشناسان حرفه‌ای به فعالیت در زمینه تأمین قطعات، طراحی و ارائه، مشاوره فروش و راه اندازی محصولات اشنایدر مشغول است. این فروشگاه به منظور ارائه محصولات اصل و اورجینال شرکت اشنایدر الکتریک، به دنبال جلب رضایت مشتریان است. اگر بخواهید کلید هوایی و سافت سافتر را از برند اشنایدر الکتریک خریداری کنید می‌توانید از فروشگاه صنعت روز دیدن کنید.

image_877f5470cd783fd333ca11a53b81a775acea9195

محصولات موجود در نمایندگی اشنایدر دارای بالاترین کیفیت است و مطابق با محصولات اورجینال شرکت اشنایدر الکتریک عرضه می‌شود. این مجموعه با اتکا به تجربه فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، طراحی و ارائه اطلاعات فنی، انتخاب و راه اندازی محصولات اشنایدر الکتریک نیاز کشور را به صورت جامع برطرف نماید.

هدف اصلی این مجموعه ایجاد یک زنجیره مطمئن در عرضه کالاهای اصلی و خدمات فنی و مهندسی بوده که در این راه رضایت مشتریان را به عنوان رکن اصلی قرار داده است. اگر بخواهید از نمایندگی اشنایدرالکتریک بهترین محصولات برند اشنایدر الکتریک را خریداری کنید می‌توانید به وب سایت فروشگاه صنعت روز www.sanatrooz.com سر بزنید.