قطعات و لوازم جانبی اصلی پورشه و بنز را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی تهیه کنید

تمام خودروهایی که از ابتدای ابداع اولین خودرو تا به امروز، تولید و روانه بازارها شده اند، همانند هر وسیله و دستگاه دیگری به منظور حداکثر کارایی و طول عمر، نیازمند کنترل کردن های مداوم و بررسی مشکلات و انجام تعمیرات مور نیاز هستند. حال نکته اساسی این است که در مواقع نیاز به تعویض قطعات اصلی خودرو، از چه برند و شرکت و فروشگاهی، قطعه باکیفیت و اصیل تهیه کنیم تا بتوانیم عمر و بازدهی خودرو را افزایش دهیم. خصوصاً در مورد خودروهای لوکس و پیشرفته نظیر بنز، پورشه و ... به دلیل گران قیمت بودن قطعات، نیاز بیشتری به قطعات صحیح و اصل وجود دارد تا جلوی هزینه های اضافه و گزاف احتمالی بعدی گرفته شود. در دنیای امروزی که بسیاری از خدمات به صورت اینترنتی و آنلاین ارائه می شوند، به منظور دسترسی تمامی مردم در هر کجای یک کشور که باشند، به خدمات تأمین قطعات مورد نیاز خودروهای لوکس، اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی شده است. در این فروشگاه ها امکان مشاهده انواع قطعات مورد نیاز خودروهای پیشرفته همچون قطعات و لوازم یدکی بنز و لوازم یدکی پورشه و ... با تضمین اصل بودن کالا و خریدی امن برای مشتریان وجود دارد.

m1

تهیه لوازم یدکی پورشه و بنز

تهیه لوازم یدکی پورشه

امروزه پورشه شهرت برجسته ای در تولید بهترین اتومبیل های اسپرت با عملکرد بالا در جهان داشته است. اگر مالک یک خودروی پورشه نتواند تعمیر و نگهداری را به طور معمول و صحیح انجام دهد، این عملکرد بالا برای مدت طولانی ادامه نخواهد یافت. این فقط یکی از دلایلی است که ایده خوبی برای خرید آنلاین قطعات باکیفیت خودروی پورشه به حساب می آید تا عملکرد و بازدهی وسیله نقلیه شما حفظ شود.

کارشناسان پورشه در luxyadak.com توصیه می کنند حداقل سه بار در سال روغن وسیله نقلیه خود را تعویض کنید. با بررسی و تعویض به موقع قطعات پورشه اطمینان حاصل کنید که خودروی شما بیش از نیاز خود سوخت مصرف نمی کند.

همچنین توجه به این نکته مهم است که چون تسمه ها قدرت دینام و در نهایت کل سیستم الکتریکی شما را تأمین می کنند، لازم است که در فواصل زمانی مشخصی اقدام به تعمیر یا تعویض آن ها نمایید. با توجه به موارد کوچکی از این دست، می توانید بعداً از مشکلات عمده پورشه خود جلوگیری کنید و سال ها از عملکرد افسانه ای این خودرو لذت ببرید.

m2

چراغ عقب سمت چپ پورشه

مشکلات رایج تعمیر پورشه و بنز

فقط به این دلیل که خودروی پورشه یا بنز شما یک وسیله لوکس و پیشرفته است، به این معنی نیست که هیچ گاه به تعمیر یا تعویض قطعات مختلف آن مواجه نخواهید شد. در صورتی که هنگام رانندگی با خودروی خود مسئله ای وجود دارد که بروز آن درست به نظر نمی رسد و برای شما سؤال ایجاد کرده است، بهتر است در اسرع وقت مشکل خودروی خود را با کارشناسان متخصص در این حوزه در میان بگذارید. در ادامه برخی از مشکلات معمول برای پورشه و بنز که این خودروها را نیازمند تعمیرات می کند، مطرح می شود.

سطح روغن موتور: تعویض روغن هر چهار تا شش ماه برای وسیله نقلیه ای که دارای موتور احتراق داخلی است ضروری است. ما حتی پیشنهاد می کنیم اغلب سطح روغن را بررسی کنید تا مطمئن شوید خودرو در بهترین و بهینه ترین حالت خود، کار می کند.

فیلتر هوای موتور: موتورهای احتراق برای کارایی کارآمد به هوا، جرقه و سوخت نیاز دارند؛ بنابراین بسیار مهم است که فیلتر هوا را به طور مرتب روی پورشه یا بنز تعویض یا تمیز کنید تا شاهد بهترین عملکرد موتور باشید.

نشت پمپ آب: پمپ آب شما یک مورد مهم است که با پمپاژ آب به دور سیستم خنک کننده، موتور خودروی شما را خنک نگه می دارد. اگر موتور بیش از حد گرم شود، هزینه تعویض آن برای اکثر مدل های این خودروهای لوکس، بسیار بسیار بیشتر از هزینه کنترل های گاه و بیگاه قطعات مختلف آن است.

مشکلات ترمز: اگر در هر زمان صدای ناراحت کننده ای از مالش فلز به هم می شنوید، وقت آن است که ترمز خود را چک کنید. اگر ترجیح می دهید خودتان ترمز را تعویض کنید، به فروشگاه آنلاین https://luxyadak.com مراجعه کنید. در این فروشگاه موجودی کاملی از محصولات ترمز پورشه و بنز را مشاهده خواهید کرد و انتخاب گسترده ای از قطعات باکیفیت در پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

m3

سپر جلوی پورشه باکستر

مشخصات فنی خودروهای پورشه

در خودروی پورشه موتورهای مخالف افقی به دلیل وزن کم آن تعبیه شده است. این موتور برای یک ماشین اسپرت بهینه است و به کاهش مرکز ثقل کمک می کند و این مسئله تأثیر مستقیم و مثبتی در ثبات و فرمان پذیری خودرو دارد. خودروهای پورشه دارای چیدمان موتور عقب هستند که رانندگی در زمستان را آسان می کند. علاوه بر این، این وزن اضافی که در پشت خودرو نصب شده است، باعث می شود قدرت ترمز بیشتری به چرخ های عقب منتقل شود. تمامی قطعات و لوازم یدکی پورشه را می توانید در لینک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی لوکس یدک به نشانی نیز مشاهده کنید.

 https://luxyadak.com/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A8%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D8%AF%D9%86%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%B4%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

 

تهیه لوازم یدکی بنز

خودروی بنز نیز یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین خودروهایی است که در جاده های کشورهای مختلف مورد بهره گیری قرار گرفته است. خودرویی پیشرفته و پیشتاز که در انواع مدل ها و در واقع کلاس ها طراحی و تولید شده است. همانند پورشه و دیگر خودروها، برای دستیابی به بیشترین سطح عملکردی خودروی بنز، می بایست در زمان های متوالی اقدام به کنترل نمودن قطعات مختلف این خودرو نمود. برطرف کردن به موقع یک عیب کوچک، می تواند علاوه بر بهبود سلامت خودرو، جلوی ضررهای فیزیکی و مالی بیشتر را بگیرد. لیست کاملی از لوازم یدکی بنز از ستاره جلوی مرسدس بنز و تیغه برف پاک کن و شیشه آینه گرفته تا پمپ بنزین مرسدس بنز و چراغ جلو و ... همگی در سایت لوکس یدک و در لینک زیر قابل مشاهده، کسب اطلاعات و خریداری می باشند.

https://luxyadak.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%86%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%DB%8C%D9%85

m4

شمع موتور مرسدس بنز

قطعات و لوازم یدکی خودرو برای انواع مدل های خودروهایی نظیر پورشه و بنز در سایت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی luxyadak.com به طور مداوم در حال توسعه و به روز رسانی است. اگر در هنگام جستجوی قطعات اصلی و یدکی بنز و پورشه با کیفیت بالا سؤالی داشتید، همیشه می توانید با خط خدمات مشتری سایت luxyadak.com تماس بگیرید و یا از طریق بخش تماس با ما، پیام خود را ثبت نموده و ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایید.