شرکت اینتکس یکی از تولید کنندگان محصولات بادی تفریحی و آبی در جهان است که اکثر آنها فاقد پمپ باد هستند و باید برای باد کردن آنها یک پمپ باد یا موتور باد یا تلمبه باد داشته باشید این پمپ ها بدنه محصول بادی خرید شده شما را پر یا خالی خواهد کرد .

 

محصولات بادی مثل تشک های بادی ، مبل بادی ، وان بادی ، استخر بادی ، قلعه بادی جامپینگ ، چادر بادی کودک و شناور های بادی روی آب اینتکس همگی به یک پمپ باد نیاز دارند و محصولات بادی مثل تختخواب بادی یا قایق های بادی دارای پمپ باد برقی دوکاره یا دارای تلمبه باد دستی و پدالی هستند که نیاز به خرید پمپ اضافه ندارند .

 

باید بدانید که محصولات بادی کارخانه اینتکس و کارخانه بست وی دارای سوپاپ های باد کوچک و بزرگی هستند که فقط با این پمپ ها قابل باد شدن هستند و اگر بخواهید با تلمبه ها متفرقه در دسترس باد کنید ممکن است به دریچه های باد محصولات بادی آسیب برساند و یا به خود بدنه محصولات آسیب وارد کند مثلا زیاد باد کردن تشک های بادی اینتکس یا حتی بست وی اگر زیاد باد شوند لایه های داخلی آنها از همن جدا شده و حالت پف یا ورم می کنند که بعد از آن غیر قابل استفاده و غیر قابل تعمیر می باشد .

 

معرفی پمپ های بادی نمایندگی اینتکس

 

 

پمپ باد برقی اینتکس : این محصول از بدنه ای پلاستیکی البته پلاستیک خشک است که به برق 220 ولت وصل می شود و دوکاره است یعنی دمنده و مکنده است و باد داخل محصول بادی شما را پر و خالی می کند این پمپ باد بهترین نوع پمپ باد برای همه محصولات بادی اینتکس است که می توانید به سادگی آنها را پر و خالی کنید ، این پمپ باد همان مکانیزم پمپ های باد تختخواب های بادی را دارد و باد کردن محصولات اینتکس را راحت نموده است .

 

u1

 

پمپ باد دستی سایز 1 اینتکس : این پمپ باد نیز از پلاستیک است و ارزان ترین و پر فروش ترین پم باد از نظر قیمت و استفاده است این پمپ باد تک کاره است و فقط باد می کند که برای همه محصولات بادی نیز کاربرد دارد ولی زمان باد کردن آن بسیار طولانی و سخت خواهد بود .

 

پمپ باد پدالی اینتکس یا پمپ پایی که این مدل نیز دوکاره و دمنده و مکنده است که با آن می توانید هر تشک بادی ، مبل بادی ، وان بادی و غیره را پر و خالی کنید .

 

پمپ باد برقی و فندکی اینتکس : این پمپ باد دوکاره مکنده و دمنده است که بیشتر برای کسانی کاربرد دارد که در خارج از منزل محصول بادی اینتکس را باد می کنند ، مثل : تشک صندلی عقب ماشین و قایق های بادی که در ساحل دریا باد می شوند و به برق دسترسی ندارند .

 

این چند مدل در اصل همه مکانیزم های ساخت و استفاده پمپ باد است که دیگر مدل های پمپ باد دستی متوسط و بزرگ ، پمپ باد پدالی بزرگ ، پمپ باد برقی قوی ، پمپ باد شارژی و باطری خور می باشد که نوع قوی تر یا بزرگ تر آن مدل ها می باشد .

 

u2

 

تعمیر پمپ های باد اینتکس

 

پمپ های باد برقی یا الکتریکی ممکن است خراب یا صدمه برقی ببیند که حدود 90 درصد آنها قابل تعمیر هستند مثل پمپ باد روی تخت خواب های بادی که با تعویض مغزی قابل تعمیر و استفاده مجدد می باشند یا پمپ های باد دستی که با تعویض روکش یا یک واشر ساده یا شلنگ باد قابل تعمیر باشند یا مثلا اگر سری های تبدیل پمپ را گم کرده ای می توانید یک رابط اضافه خرید کنید و یا شلنگ باد پمپ دستی را برای پمپ برقی و دیگر پمپ ها استفاده کنید .

 

بهتر است سعی نکنید با پمپ دوچرخه یا پمپ لاستیک ماشین محصولات بادی را پر کنید به همان دلایل که در بالا ذکر کردیم ممکن است به خود بدنه یا دریچه باد محصول بادی خریداری شده آسیب وارد کند پس بهتر است یک پمپ باد ارزان تر و کوچک تر خرید کنید تا اینکه به فکر نخریدن آنها باشید .

 

خرید پمپ باد اینتکس

 

برای خرید انواع پمپ باد اینتکس می توانید به وب سایت اینترنتی اینتکس لند ، نمایندگی اینتکس در ایران به آدرس سایت : https://www.intexland.ir مراجعه کنید و یا با شماره های : 021-44204854 و 021-91301720 با مشاروان فروش این نمایندگی در شهر تهران در ارتباط باشید .

 

 

u3