به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، در همین خصوص خبرگزاری برنا نوشت: مهدی شیری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از نایب قهرمانی قرمزپوشان در لیگ قهرمانان آسیا، پیامی را در فضای مجازی منتشر و ار هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

دومین خبر ورزشی پربازدید با عنوان گریه عادل فردوسی پور در لحظه گزارش پرسپولیس و اولسان، منشتر شده است. به گزارش افکارنیوز، عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال که از اسفند ۹۷ فوتبالی را گزارش نکرده بود به دعوت AFC به قطر رفت تا بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان را گزارش کند. او در ابتدای گزارشش از مردم ایران تمجید کرد و گفت: سلام به ایران سلام به مردم بامعرفت کشورم دلم خیلی براتون تنگ شده بود (لحظاتی بغض می کند) از قبل به خودم گفته بودم خودم را کنترل کنم اما....

  یکی از گزینه‌های جانشینی بشار رسن، سعید حسین پور، هافبک جوان پرسپولیس است. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش افکارنیوز، بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال  پرسپولیس  پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا در قطر ماند و به ایران بازنگشت تا به باشگاه القطر بپیوندد. حالا یحیی گل‌محمدی به دنبال جایگزین رسن است. یکی از گزینه‌های جانشینی بشار رسن، سعید حسین پور، هافبک جوان این تیم است. حسین‌پور در تیم‌های پایه‌ پرسپولیس رشد کرد و در تیم ملی نیز حضور داشت.

دیگر خبر پربازدید در خصوص حمله پرسپولیسی‌ها به AFC بود. به گزارش فرارو،  بعد از باخت پرسپولیس به اولسان هیوندای کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا شاهد حملات هواداران پرسپولیس به AFC در فضای مجازی بودیم. جالب این که بیشتر انتقادات پرسپولیسی‌ها مربوط به محرومیت عیسی آل‌کثیر بود نه ماجرای پنالتی‌ها VAR.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به خبرهای ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.