به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، سایت خبری همشهری‌آنلاین در این خصوص به نقل از دبیر کل حزب ندای ایرانیان نوشت: من معمولا سعی کرده‌ام سکوت اختیار کنم ساختار و تشکیلات رهبری سیستم اطلاع رسانی خود را دارد و دلیلی ندارد فردی مثل من اظهارنظری کند اما به دلیل انبوه تماس‌هایی که با من گرفته شد این پست را می گذارم. امروز برای جلسه‌ای در بیت معظم‌له بودم و نهار را در آنجا صرف کردم و با یکی از نزدیکان حضرت آقا صحبت داشتم، بحمدلله حال مبارک ایشان عالی و سرشار از انگیزه و انرژی هستند. به شایعات دروغ و فرافکنی‌ها توجهی نشود کل سناریو ساخته و پرداخته شایعه افکنانه و دروغ پردازان خارجی است و بس.

دومین خبر پربازدید در خصوص بیانیه برخی از کشورهای اروپا به روحانی در خصوص مصوبه مجلس بود. به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین،  روز دو شنبه آلمان، فرانسه و انگلیس با صدور بیانیه‌ای که در پایگاه اینترنتی رسمی دولت فرانسه منتشر شد «اعلام اخیر ایران را مبنی بر اینکه در نظر دارد یک زنجیره جدید از سانتریفیوژ‌های پیشرفته در تأسیسات نطنز نصب کند»، مغایر با توافق هسته‌ای و بسیار نگران‌کننده خواندند. فرانسه، انگلیس و آلمان همچنین اعلام کردند که عمیقاً نگران مصوبه اخیر مجلس ایران هستند که در صورت اجرا موجب گسترش برنامه هسته‌ای ایران و محدود شدن دسترسی‌های نظارتی بر برنامه هسته‌ای این کشور می‌شود.

از دیگر پربازدیدترین اخبار امروز به سناریوهای جنگ احتمالی اسرائیل علیه کشورهای اطراف ایران مربوط می‌شود.  به گزارش همشهری آنلاین، تحقیقی که مرکز تحقیقات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره سناریوهای جنگ احتمالی انجام می‌دهد، به این نتیجه رسیده که جنگ آینده احتمالا در چند جبهه شامل لبنان، سوریه، عراق و غزه خواهد بود.

دکتر علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل در خصوص اقدام ‌تروریستی اخیر در شهادت دکتر فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان ‌ تأکید کرد: بدون‌ تردید زودتر از آن چیزی که بعضی‌ها فکر می‌کنند، انتقام خون این‌شهید والامقام را خواهیم گرفت و نمی‌گذاریم دشمنان جمهوری اسلامی ایران راحت و آسوده باشند و به جنایاتشان ادامه دهند. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.