به گزارش اخبار حوادث شهرخبر  صاحب نیسان انفجاری در ترور شهید فخری زاده یکی از سرنخ های اصلی در ردیابی عاملان ترور محسوب می‌شود که بررسی‌های اطلاعاتی مسیر فرار وی را فاش کرده است. بر اساس این گزارش، در دقایق نخست تصور می‌شد که نیسان آبی منفجر شده در ترور شهید فخری‌زاده سرقتی باشد اما با به دست آوردن مشخصات نیسان و بررسی آن مشخص شد هیچ اعلام سرقتی صورت نگرفته است و به احتمال زیاد صاحب اصلی نیسان انفجاری از همدستان تروریست‌ها بوده است.

دومین خبر پربازدید حوادث روز با عنوان اولین فیلم از مرکز نکاح داعش، منتشر شده است. به گزارش پایگاه خبری رکنا، بازگشت زنانی که برای "جهاد نکاح" به سوریه و عراق رفته بودند؛ به بحرانی بزرگ برای جامعۀ اردن تبدیل شده بود اما اخیرا فیلمی منتشر شده که نشان می‌دهد گروه تکفیری داعش زنان ربوده شده را به مکانی به نام محل جهاد نکاح می‌بردند.

پسر جوان که از عمو و پدربزرگش کینه به دل داشت بعد از خوردن قرص اکس در اقدامی شیطانی دست به قتل عمه جوانش زد. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان حوادث امروز روبرو شد. به گزارش گسترش نیوز، عصر جمعه ۲۰ تیرماه سال جاری مرگ مرموز زن جوانی در خانه اش به ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد مخابره شد و تیمی از ماموران به دستور بازپرس ویژه قتل برای تحقیق وارد عمل شدند و ماموران با حضور در خانه زن جوان با جسد وی در حالیکه روی کاناپه سالن پذیرایی افتاده بود روبرو شدند.

دیگر موضوع پربازدید حوادث در رابطه با انتشار عکسی تلخ از پرستار کرونایی و مادرش در بیمارستان بود که در فضای مجازی دست به دست می‌چرخید. به گزارش پایگاه خبری رکنا، در این عکس پرستار در لحظات آخر زندگی مادرش که مبتلا به  کرونا  است ، با او نفس به نفس می‌شود.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار حوادث به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.