امروزه بازار کار نصب و تعمیر پکیج و کولر گازی با توجه به افزایش تقاضا برای نصب آنها به دلیل مزایای بسیار این لوازم بسیار عالی و درآمدزا می باشد. ورود به بازار کار این شغل نیاز به مدرک دانشگاهی نداشته و تنها کافیست مهارت های مورد نیاز در این مشاغل را از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه به دست آورید.

با توجه به بازار کار عالی در این مشاغل آموزشگاه های متعددی دوره های فوق ر ا برگزار می نمایند. اگر می خواهید در وقت و هزینه صرفه جویی کرده و در مدت زمان کوتاهی صفر تا صد نصب و تعمیرات پکیج و کولر را فرا بگیرید. زمان مناسبی را به تحقیق و یافتن یک آموزشگاه عالی بپردازید.

یک آموزشگاه خوب باید ویژگی هایی از قبیل: فضای آموزشی مناسب، بهره مندی از اساتید متخصص و با تجربه، سرفصل های آموزشی کامل و جدید، مشاوره و پشتیبانی مناسب، قیمت مناسب، مدرک معتبر، امکان بازآموزیی دوره، دسترسی مناسب، زمان بندی مناسب داشته باشد.

آموزشگاه برق گستران از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی و زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای در زمینه برگزاری دوره های برق و الکترونیک فعالیت می کند.

این آموزشگاه با سال ها سابقه در زمینه برگزاری دوره های پکیچ وکولر گازی دوره های تخصصی برق و الکترونیک را در کارگاه های مجهز و با بروزترین متدهای آموزشی برگزار می نماید و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

  • آموزش به صورت عملی و تخصصی
  • آموزش در کارگاه های مجهز
  • آموزش تضمینی و امکان بازآموزیی رایگان دوره
  • پشتبانی نامحدود به صورت رایگان
  • ارائه مدرک معتبر دوره آموزشی
  • ارائه مشاوره های رایگان کسب و کار

برخی از مزایای شرکت در دوره های آموزشی این آموزشگاه است.

f2

دوره آموزش پکیج دیواری آموزشگاه برق گستران

دوره های مختلفی وجود دارد که به آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری می پردازد. آموزشگاه برق گستران یکی از  بهترین مراکز برگزار کننده دوره های آموزش نصب پکیج دیواری در تهران است که همه ساله کارآموزان بسیاری در آن ثبت نام کرده و در مدت زمان کوتاهی به عنوان یک تعمیرکار و نصاب حرفه ای پکیج وارد بازار کار می شوند.

در آموزشگاه برق گستران به صورت تخصصی کلیه مهارت های لازم برای نصب و تعمیرات انواع پکیج بوتان و ایران رادیاتور آموزش داده می شود. شیوه آموزش در این مرکز به صورت عملی و تخصصی می باشد. به این صورت که کارآموزان به صورت عملی کلیه مراحل نصب پکیج را زیر نظر استاد دوره انجام داده و به رفع اشکال می پردازند. در دوره های آموزش تعمیر پکیج نیز طریقه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات پکیج دیواری آموزش داده می شود.

آموزش تعمیر پکیج تک مبدل، دو مبدل، فن دار و بدون فن، آموزش رسوب گیری پکیج، آموزش هواگیری، آموزش تعمیر منبع انبساط، شیرهای پکیج، فلوسوئیچ، بای پاس، کلید حداقل فشار، پمپ و دیگر قطعات پکیج، آشنایی با ارورهای پکیج های دیواری و نحوه رفع آن، آموزش دمونتاژ و مونتاژ پکیج برخی از سرفصل های دوره های آموزشی تعمیر پکیج آموزشگاه برق گستران است.

آموزش نصب پکیج دیواری به صورت کاملا عملی، آموزش قطعه شناسی، آموزش محاسبات مربوط به نصب پکیج، آموزش محاسبات مربوط به دودکش، آموزش تشخیص مدارهای مصرفی و گرمایش در موارد غیر معمول، آموزش روش های ورود به بازار کار برخی از سرفصل های آموزشی در دوره آموزشی نصب پکیج دیواری آموزشگاه برق گستران است.

f3

دوره آموزش کولر گازی آموزشگاه برق گستران

آموزشگاه برق گستران در زمینه برگزاری دوره های کولر گازی نیز یکی از بهترین مراکز آموزشی می باشد. دوره آموزش کولر گازی در این آموزشگاه شامل دو دوره آموزش نصب کولر گازی و آموزش تعمیرات کولر می باشد.

در دوره های آموزش نصب کولر گازی به معرفی انواع کولر گازی پرداخته و به صورت کاملا تخصصی نصب و راه اندازی کولرگازی به صورت گام به گام آموزش داده می شود. آموزش کار با لوله مسی، آموزش سیم کشی کولر گازی، آموزش چرخه سرما ساز کولر گازی، آموزش شارژ گاز کولر، آشنایی با قطعات مکانیکی و الکترونیکی کولر و نحوه کارکرد آنها برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره می باشد.

در دوره آموزش تعمیر کولر گازی نیز کارآموزان با کلیه قطعات کولر گازی، ابزارهای تعمیرات کولر گازی، طریقه باز و بسته کردن پنل کولر،  تعویض لوله مسی، عیب یابی و تعمیر سرماساز، اجزای مکانیکی و الکترونیکی کولر گازی، کدهای خطا و نحوه عیب یابی آن، عیب یابی برد الکترونیک کولر و نحوه تعویض آن و بسیاری از مطالب دیگر آشنا خواهند شد.

آموزشگاه برق گستران علاوه بر دوره های پکیج و کولرگازی دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش برق ساختمان و صنعتی، آموزش هوشمندسازی، آموزش تعمیرات لپ تاپ و موبایل، آموزش نصب دوربین مدار بسته برخی از دیگر دوره های آموزشی در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://barghgostaran.com/ مراجعه نمایید.

همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.