به گزارش اخبار اقتصادی شهر خبر و به نقل از نایب رئیس مجلس نوشت: نایب رئیس مجلس خرید در لحظه، رانت اطلاعاتی، استفاده از برخی نرم افزارهای خاص و صف ایجاد کردن در بورس را از مصادیق اخلال در نظام اقتصادی دانست و گفت که قرار است افرادی که این اقدامات را انجام داده اند از سوی دادستانی به عنوان مخل بازار معرفی شوند و با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

دومین خبر پربازدید در خصوص اسامی  سهامی بود که بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت را تجربه کردند. به گزارش تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد 9هزار و 116واحدی در ارتفاع یک‌ میلیون و 221هزار و 57واحد به کار خود پایان داد و بیش از 9میلیارد و 727میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 579میلیارد تومان در بیش از 935هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

عضو هیات مدیره بورس تهران نقش همه ارکان و تصمیم گیرندگان را در وضعیت فعلی بورس دخیل ارزیابی کرد و گفت: همه در شرایط فعلی بازار نقش داریم و باید برای بازیابی شرایط بازار تلاش کنیم. این مطلب نیز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. به گزارش مهر، وی فروش‌های فعلی را حاصل رفتارهای هیجانی سهامداران دانست و در توصیه به سهامداران تاکید کرد: بهتر است در این شرایط سهامداران از خود بپرسند که چه تغییری در متغیرهای کلان رخ داده است که می‌خواهند سهم خود را به هر قیمتی بفروشند؟

دیگر اخبار بورس پربازدید با عنوان بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز، منتشر شده است. به گزارش اقتصاد آنلاین،حقیقی‌ها حدود ۶۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هفت هزار و ۳۵۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۹۲درصد یعنی۶هزار و  ۷۹۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۹درصد از کل معاملات شد.بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «استخراج کانه‌های فلزی» و «سرمایه‌گذاری‌ها» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری»و «فعالیت‌های هنری، سرگرمی و خلاقانه» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار بورس به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.