آشنایی با سایت اول طرح

سایت اول طرح یکی از مناسب و کامل ترین فروشگاه‌های گرافیکی و انواع طرح لایه باز به حساب می‌آید که شما می‌توانید در عرض چند دقیقه و تنها با یک جست و جوی ساده و راحت طرح و تصویر مورد نظر خود را در آن پیدا کنید. هدف از طراحی این سایت، فراهم کردن و ارائه دادن طرح‌های لایه باز، تصاویر دوربری شده، عکس‌ها، بنرها و قالب‌های آماده‌ای که در بالاترین کیفیت دیده می‌شوند، است. در ادامه تصمیم داریم سایت اول طرح را به صورت کامل برای شما معرفی کنیم تا با ویژگی و امکاناتی که دارد آشنا شوید و از امکانات آن نیز بهره مند شوید.

همانطور که در ابتدا گفته شد، این سایت امکانات ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در صورت نیاز آن‌ها را به راحتی تهیه و برای هدفی که دارید از آن استفاده کنید. امکاناتی که سایت اول طرح در اختیار طراحان می‌گذارد، این است که به افراد کمک می‌کند تا بسیاری از امور خود که پیچیده و دشوار به نظر می‌رسند را به راحتی و آسانی انجام دهند؛ همچنین با توجه به ویژگی ویرایش که برای طرح لایه باز در نظر گرفته شده، می‌توانید هر نوع تغییری که مد نظر دارید را بر روی آن‌ها اعمال کنید و طرح و مدلی که دلخواه خودتان است را طراحی کنید.

طرح لایه باز که در سایت اول طرح با امکانات طراحی و تغییر قرار گرفته است، در موضوعات گوناگونی به افراد کمک می‌کند تا طرح مورد نظر و شخصی خود را طراحی کنند؛ برای مثال طرح لایه باز کارت ویزیت این امکان را به فرد می‌دهد که کارت مخصوص به خود را طراحی کند. با توجه به آنکه کارت ویزیت از مهمترین شیوه‌های معرفی و شروع به تعامل محسوب می‌شود، باید در طراحی آن دقت و حساسیت بالایی استفاده شود تا نتیجه‌ی مطلوبی از آن گرفته شود.

u2

شما با استفاده از طرح لایه باز کارت ویزیت سایت اول طرح، می‌توانید به راحتی بهترین کارت ویزیت را طراحی کنید، چرا که این سایت برای این بخش ویژگی و آپشن های گوناگونی چون افکت‌های متنوع، اعمال عکس و متن مورد نظر، طرح‌های زیبا و خلاقانه و ... را در نظر گرفته است. این ویژگی و آپشن ها به شما این امکان را می‌دهند که کارت خود را به راحتی و دقیقا طبق طرح مورد نظر خود طراحی کنید.

بررسی انواع طرح لایه باز

سایت اول طرح همانطور که گفته شد یکی از بهترین منابع تهیه طرح لایه باز در زمینه‌های گوناگون است. از زمینه‌های گوناگونی که این سایت در رابطه با آن‌ها فعالیت دارد، می‌توان به طرح لایه باز بنر، طرح لایه باز کارت ویزیت، بنر لایه باز مشاغل، طرح لایه باز به مناسبت مراسم‌های مذهبی، برطرف کردن نیازهای ارگان و دفاتر دولتی و طراحی لایه بازهای ملی اشاره کرد.

جا به جایی و تغییر المان و ویژگی‌هایی که در بخش طرح لایه باز در نظر گرفته شده، از مزیت‌هایی که سایت اول طرح برای این بخش از سایت در نظر گرفته به حساب می‌آید؛ با توجه به این ویژگی شما می‌توانید طرح انتخابی خود را در زمینه و موارد گوناگون تغییر دهید تا طرحی مطابق با سلیقه‌ی شما ایجاد شود.

یکی از زمان‌هایی که شما می‌توانید از سایت اول طرح استفاده کنید، در زمان مناسبت‌های مذهبی مانند محرم، صفر، اعیاد، وفات، شهادت، ماه رمضان و یا حتی زمانی که فرد از یک سفر مذهبی برمی‌گردد است. در زمان رخداد چنین مراسم‌هایی شما باید به سایت بروید و طرح‌هایی که مناسب هستند را انتخاب و سپس دانلود و استفاده کنید.

از دیگر طرح‌ها می‌توان به بنر لایه باز مشاغل نیز اشاره داشت. این مدل از طرح لایه باز یکی از پرطرفدارترین و پر استفاده ترین مدل‌ها به حساب می‌آید. کاربرد این بنر همانند بنرهای مذهبی محدود به زمان خاصی نمی‌شود و در بیشتر شرایط و زمان‌ها شاهد طراحی و انتخاب این دست از بنرها هستیم. طراحی این نوع از برند به دلیل اهمیتی که دارد به کار سخت و دشواری تبدیل شده است و فرد درخواست کننده باید طرح لایه باز بنر مشاغل مورد نظر خود را از یک جای معتبر و با کیفیت تهیه کند تا کارایی لازم را از آن ببیند؛ سایت اول طرح از بهترین انتخاب‌ها به نظر می‌رسد و اگر شما تصمیم دارید چنین بنری را تهیه کنید، ما به شما این سایت را پیشنهاد می‌دهیم.

u3

نیرویی که برای فعالیت در سایت اول طرح انتخاب شده، یک نیروی کاربلد و ماهر است که بهترین طرح‌های مشاغل و طرح‌های لایه باز مربوط به زمینه را طراحی می‌کند؛ به کارگیری چنین نیروهایی نگرانی و دغدغه‌ی شما را در رابطه با این موضوع برطرف می‌کند و شما می‌توانید به راحتی طرح مورد نظر خود را از این سایت تهیه کنید.

چرا تصویر دوربری شده در طراحی اهمیت دارد ؟

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌توان برای سایت اول طرح در نظر گرفت مربوط به بخش دوربری عکس می‌شود که یک بخش تاثیرگذار و مهم به حساب می‌آید. شما می‌توانید با مراجعه به بخش عکس‌های دوربری شده‌ی این سایت فایل‌های دوربری یا PNG را نیز دانلود و استفاده کنید.

عکس‌های دوربری شده به صورت لایه بسته هستند که در طرح‌های گوناگون و متنوعی چون مذهبی، آموزشی، هنری، علمی، مشاغل و دیگر طرح‌ها تا به حال طراحی شده اند که افراد می‌توانند متناسب با نیازی که دارند آن‌ها را دانلود و استفاده کنند. سایت اول طرح تلاش خود را در این زمینه در جهت ارائه فایل‌های با کیفیت و وضوح بالا کرده است تا بتواند رضایت مشتریان خود را به دست آورد. عکس‌های دوربری شده برای نشان دادن قسمت‌های مات و شفاف تصاویر، انتخاب مناسبی به نظر می‌رسند که افراد می‌توانند با توجه به نیاز و با پرداخت یک هزینه‌ی مناسب این تصاویر را دانلود و در قسمت مورد نظر استفاده کنند.

دانلود فایل‌های دوربری از سایت اول طرح

یکی از معضلاتی که افراد همیشه با آن درگیر بوده اند را می‌توان جدا کردن تصویر از پس زمینه عکس در نظر گرفت. این موضوع در شغل‌های گوناگون از مدیریت یک وب سایت فروش گرفته تا استفاده از عکس برای پایان نامه در پروژه‌هایی دانشگاهی حائز اهمیت بوده است. معضل موجود را می‌توان اینگونه بیان کرد که افراد نمی‌دانند که چگونه می‌توانند پس‌زمینه ‌یک عکس را حذف کنند و یا تنها سوژه‌ای که مد نظر است را بدون پس‌زمینه‌ی اصلی بر روی پس زمینه دیگر قرار دهند؟

عکس‌هایی که برای این بخش در نظر گرفته شده از فرمت PNG پیروی می‌کنند. فایل‌هایی که با این فرمت هستند، اندازه‌ای بزرگتر از GIF دارند و همچنین شما می‌توانید تغییرات دلخواه را بر روی آن‌ها نیز ایجاد کنید. تمامی این موارد می‌توانند از دلایل اصلی محبوبیت این بخش از سایت اول طرح باشند.

شرایطی را در نظر بگیرید که شما تصمیم دارید در یک وب‌سایت تصاویر دلخواهی را آپلود کنید اما اندازه‌ی عکس، اندازه‌ی مناسبی به نظر نمی‌رسد و اگر عکس با فرمت‌های دیگر را کوچک یا بزرگ کنید، از کیفیت آن کم می‌شود که این موضوع نیز خوشایند نخواهد بود؛ استفاده و بهره گیری از فرمت پی ان جی این مشکل را به خوبی برطرف کرده است و یک انتخاب مناسب و ارزشمند برای سایت و صفحه‌های تبلیغاتی به حساب می‌آید، چرا که شما هر تغییری که در عکس ایجاد کنید، بر کیفیت آن اثری نخواهد گذاشت.

u4

علاوه بر این مورد تفاوت‌های دیگری نیز میان فایل‌های PNG و فایل‌های JPG نیز وجود دارد؛ برای مثال عکس‌های پی ان جی را می‌توانید بدون حاشیه استفاده کنید، یعنی امکان حذف این بخش را دارید، اما فایل‌های JPG به این شکل نیستند و استفاده از آن‌ها همیشه با بک گراند همراه بوده است. تمام این موارد در سایت اول طرح دیده می‌شود و شما تنها می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی این سایت از این تصاویر دوربری شده که فرمت مناسبی نیز دارند، استفاده کنید.

فایل PSD چیست و چه کاربردی دارد ؟

فایل PSD سایت، همان طرح اولیه‌ای به حساب می‌آید که افراد در هنگام طراحی صفحه مورد نظر خود از آن استفاده می‌کنند و به نوعی به کد نویس سایت کمک می‌کند که بفهمد طرح کلی سایت چیست، همچنین زیبایی یک سایت توسط این فایل تامین می‌شود و فردی که PSD طراحی می‌کند این موضوع را رقم می‌زند. اگر بخواهیم این فایل را به طور واضح تر برای شما بیان کنیم می‌توانیم مثالی از یک صفحه سایت را بررسی کنیم؛ برای مثال قسمت بالایی صفحه که به آن هدر گفته می‌شود را در نظر بگیرید یا لوگویی که برای صفحه انتخاب می‌شود، همه‌ی این موارد طرح PSD فایل به حساب می‌آیند.

شما می‌توانید این فایل و طرح‌های پیش فرض و آماده را از سایت اول طرح تهیه کنید. فایل‌های PSD طراحی شده در این سایت از کیفیت و زیبایی بسیاری برخوردار هستند که در روند کاری شما تاثیر بسزایی دارند. هر چه طراحی صفحه‌ی شما جذاب تر باشد و کیفیت بخش های آن بالاتر باشد می‌توانید موفق تر عمل کنید؛ بنابراین اگر به دنبال موفقیت در حوزه‌ی کاری خود هستید و تصمیم دارید صفحه‌ای برای آن طراحی کنید، می‌توانید به سایت اول طرح مراجعه کنید و مدل مورد نظر خود را دانلود و استفاده کنید.

ویژگی‌های دیگر سایت اول طرح

تا به اینجای متن با طرح لایه باز، تصاویر دوربری شده، طرح لایه باز کارت ویزیت، بنر لایه باز مشاغل، فایل‌های PSD و فرمت PNG که همگی در سایت اول طرح دیده می‌شوند آشنا شدیم؛ اما ویژگی‌های این سایت تنها به این موارد محدود نمی‌شود و ویژگی و امکانات دیگری نیز برای آن وجود دارد که در ادامه به آن‌ها نیز اشاره خواهیم داشت.

سفارش طرح جدید: گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که شما به طرح‌های اختصاصی نیاز دارید و یا می‌خواهید یک طرح با ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشید اما وقت ندارید که خودتان چنین مواردی را آماده کنید؛ در چنین شرایطی نباید نگران شوید، چرا که سایت اول طرح بخشی را در رابطه با این موضوع در نظر گرفته که شما می‌توانید با ثبت یک فرم سفارش و مشخص کردن طرح مورد نظر خود آن را در تاریخ مشخص تحویل بگیرید. طراحانی که برای این سایت کار می‌کنند از مهارت و تجربه‌ی بالایی برخوردار هستند که کار شما را در بهترین کیفیت طراحی می‌کنند.

سفارش تایپ: تایپ در دنیای امروز یکی از مسائل تخصصی به حساب می‌آید که افراد در شرایط گوناگون به آن نیاز پیدا می‌کنند، برای مثال دانشجویی را تصور کنید که باید پایان نامه خود را به صورتی تایپی ارائه دهد اما به دلیل نبود تایم این اتفاق میسر نمی‌شود. سایت اول طرح این موضوع را نیز برطرف کرده است، چرا که شما می‌توانید این کار را به این سایت واگذار کنید و کار تایپ خود را در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

دانلود پست و استوری اینستاگرام: یکی دیگر از خدماتی که سایت اول طرح به شما ارائه می‌دهد، طراحی لایه باز پست و استوری تبلیغاتی در اینستاگرام است. شما می‌توانید با این ویژگی که این سایت در اختیارتان قرار داده پست و استوری مورد نظر خود را طراحی و ویرایش کنید.

u5

طراحی و ویژگی‌هایی که در این بخش مشاهده می‌شود، شامل مواردی چون قابلیت استفاده در برنامه فتوشاپ، استفاده آسان و راحت، طراحی‌های زیبا و چشمگیر، کیفیت بالای تصاویر و استفاده از فرمت psd می‌شود که افراد را وسوسه به استفاده از این سایت می‌کنند.

طراحی فایل‌های ویژه مدارس: طراحی پوستر و تصاویر گرافیکی در مدارس یکی از مهمترین موضوعات به حساب می‌آید که در بخش های گوناگون مانند برگزاری مراسم‌ها، تشویق دانش آموزان، اعلام رتبه‌های برتر و برای بسیاری از مسائل دیگر دیده می‌شود. یکی از بخش های این سایت به همین موضوع اختصاص داده شده است و شما می‌توانید به دانلود طرح لایه باز مربوط به این موضوع بپردازید.

تلاش ما در این متن آشنا کردن شما با سایت اول طرح و ویژگی‌های آن بود. امیدواریم اطلاعات ذکر شده بتوانند شما را در استفاده از این سایت راهنمایی کنند و بتوانید نیازهای خود را به درستی و به صورت کامل با استفاده از این سایت برطرف کنید.