اسپیس چیست؟

 اسپیس ها سازه های فلزی منظمی هستند که به صورت منظم و دقیق در کنار یکدیگر قرار گرفته شده اند وهم چنین میتوان با اتصال کردن این سازه های زیبا و متنوع و منظم غرفه های با استحکامی را در نمایشگاه ها و یا در استیج ها به وجودآورد. طراحی کردن آنها به طوری است که از جزییات مدولار شکل تشکیل شده است. این اجزا به وسیله اتصال کردن فریم ها به یکدیگر متصل شده است. البته دربعضی از موارد میتوان آن را توسط جوش به یکدیگر متصل کرد. توجه داشته باشید که این روش بسیار هزینه براست و در زمان جوش دادن مفاصل باید به یکدیگر متصل شوند و در نهایت محکم شوند.برای دریافت و خرید اسپیس فریم اینجا را کلیک کنید.

به همین دلیل برای اتصال فریم از اتصالات خاص و مخصوصی استفاده میشود که به راحتی میتوان آنهارا نصب کرد و میتوان به آسانی از آن استفاده کرد.

با نصب کردن آنها سازه هایی بسیارمحکم وزیبا ایجاد می شوند که به خاطر شکل با نظمی که دارندسنگینی و وزن های خود را درجهات مختلف تقسیم خواهند کرد.

به همین جهت است که استحکام سازه ها بسیار بالاترمی رود ودر مکانهای متنوع ومختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

اسپیس فریم چیست h3

اسپیس را میتوان جز سازه هایی دسته بندی کرد که برای ساخت و ساز های موقت با قابلیت نصب سریع و باز کردن سریعتر وجوددارند. آنهارا میتوان جایگزین داربست دانست. هم چنین آنها بر خلاف داربست ها دارای ظاهری زیبا هستند و هم چنین امکان استفاده از آنها در نمایشگاهها,همایشها, تبلیغات محیطی و... وجوددارد به طور کلی آنها نوآوری را در سازههای پیش ساخته ایجادمیکند برای فروش اسپیس فریم نمایشگاهی لینک قبل را کلیک کنید.

همیشه در میان سازه های پیش ساخته شده کمبود ساز های شکیل حس میشود که استفاده ازآنها توانست جایگزینی مناسب برای داربست باشد . به وسیله این ابزار یا همان داربست جدید شما دارای سبکی تازه در ایجاد محیط های نمایشگاهی میشوید.

y2

 

 

اسپیس نمایشگاهی

به عنوان یک از تولید کنندگان این ابزار با کیفیت وبا ارزان‌ترین قیمت ها میتوانید به سایت ما مراجعه کرده هم چنین که ما با ساخت این وسیله های نمایشگاهی با کیفیت بالا ودر هزینه کم آنها را با کیفیت بالا و هزینه کم در اختیار شما قرارمیدهیم . تولیدات ایجاد شده در مجموعه ما دارای درجه کیفی بالای تولید هستند و هم چنین از اصول مهندسی و درست و اولیه پیروی میکند. ماسازه های الومینیوم در عرضهای مختلف به طول دلخواه شما را برایتان میسازیم مراحل ساخت این ابزار با فریم ها بسیار ساده و به سادگی صورت میگرد. 

 

 

اجاره اسپیس

 برای فروش و اجاره اسپیس هم چنین دارای کادر اجرای متخصصی هستیم که میتواند مراحل اجاره را برای شما به راحتی پشتیبانی کند در کمترین زمان ممکن با به روزترین روش ها

غرفه اسپیس

این ابزار بر اساس قطعات جدا از هم سازه و غرفه نمایشگاهی مناسب را برای استفاده کننده به وجود می آورند. غرفه هی نمایشگاهی را معمولا در فضای باز و یا در فضای بسته و داخل سالن ها ایجاد میکنند که قطعا برای ایجاد شرایط خاص خود را دارد بعضی از غرفه های نمایشگاهی  دارای شکل های خاص و پیچیده هستند که نیازمند متصل شدن قطعات فریم بر اساس نقشه ها و طرح کلی هستند. و هم چنین باید توجه داشته باشید شرایط برگزاری نمایشگاه هم در روش های ساخت غرفه نمایشگاهی  تاثیرگذار است. به طور کل فریم ابزاری سودمند و کاربردی برای برگزاری و ایجاد انواع غرفه نمایشگاهی هستند.

برای به وجود آوردن غرفه نمایشگاهی باید در مرحله نخست نقشه و طرح کامل و کلی داشته باشیم و براساس آن اقدام به طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی کنیم. توجه داشته باشید که استفاده از آنها برای ساخت غرفه نمایشگاهی کاربردی ترین تجهیزات مورد استفاده برای ساخت یکی از کاربردی ترین ابزار به مار میرود. توجه کنید که شما باید نیاز های مخاطبان خود را نیز در نظر بگیرید

 برای ایجاد غرفه نمایشگاهی میتوان از کف سازی برای زیبایی و متنوع و جدید بودن غرفه نمایشگاه ها استفاده کرد.برای کف سازی شما میتوانید غرفه نمایشگاهی را در کمترین زمان ممکن اجرا کنید

برای خرید این کف پوش زیبا و باکیفیت در راستای محافظت و زیباسازی کف هر محوطه­ای انجام میگرد. توجه داشته باشید که کف هر محوطه­ای یک نوع دید وسیع را پیش روی بیننده قرار میدهد که در همان نگاه اول برای بیننده مشخص میکندکه او با چه مکانی سروکار دارد، میتوان گفت نوعی کارت ویزیت یا نمایش دهنده هویت آن محل است ومتناسب با برخوردی که نگاه بینندگان در همان لحظه ورود با کف مواجه میشود تصورات آنها به وجو می آید.

 هم چنین که میتوان از سیستم کف سازی غرفه برای جداکردن سطح غرفه ا از کف های ساده و یکنواخت نمایشگاه استفاده کرد. ما برای کف سازی غرفه از فریم استفاده میکنیم.استفاده ازآن ها در کف سازی این امکان را به وجود می آورد که ارتفاع غرفه به اندازه مورد نظر شخص غرفه دار در بیاید .

y3