یکی از موارد مهم در زمینه درمان بیماری های دهان و دندان کاهش دوره نقاحت می‌باشد. از این رو ایمپلنت فوری که با روش‌های جدید انجام می‌شود یکی از پر مخاطب ترین انواع ایمپلنت دندان می باشد. علاوه بر آن چیزی که امروزه ذهن بیشتر افراد را به خود درگیر کرده است قیمت ایمپلنت دندان است. از این رو سوالاتی مانند آنچه در زیر آمده برای عموم مردم مطرح می شود:

  • بهترین کلینیک ایمپلنت دندان کدام است؟
  • مراحل انجام ایمپلنت دندان چقدر طول میکشد؟
  • ماندگاری ایمپلنت دندان چقدر است؟
  • ایمپلنت دیجیتال چیست؟
  • آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟
  • آیا پرداخت هزینه های ایمپلنت دندان به صورت اقساطی هم امکان پذیر است؟
  • انواع برندهای ایمپلنت کدامند و کدام یک ماندگاری بیشتری دارد؟
  • قیمت ایمپلنت چقدر است و کدام مرکز بیشترین تخفیف را در قیمت ایمپلنت دارد؟

برای پاسخ به سوالات فوق و سوالات این چنینی، پیشنهاد میکنیم با کلینیک دکتر آقاجری همراه باشید.

t1

بهترین کلینیک ایمپلنت دندان در تهران کدام است؟

قطعاً یکی از مواردی که نشان از معتبر بودن یک کلینیک دندانپزشکی میدهند رضایت بیمارانی است که در آن مرکز مداوا شدند، همچنین پزشکی که در آن مرکز مشغول به طبابت است نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر نام و اعتبار آن کلینیک می باشد.  بدون شک دکتر آقاجری متخصص ایمپلنت و جراحی لثه که دارای سابقه بسیاری در این زمینه می باشد و از آن به عنوان یکی از پزشکان حاذق دندان در دندانپزشکی نام می برند می تواند بر بهترین بودن این کلینیک صحه بگذارد.

t2

به گفته بسیاری از بیمارانی که در این مرکز کاشت ایمپلنت را انجام دادند، تمامی ابزارآلات و همچنین نوع و برندهای ایمپلنت استفاده شده توسط دکتر آقاجری از بهترین برند های ایمپلنت و با کیفیت ترین آنها می باشد. لازم به ذکر است که این کلینیک دارای فضای مناسب برای بیماران و مراجعین بوده و همچنین از پرسنل بسیار با تجربه و خوش اخلاق در این کلینیک استفاده می شود که خدمات بیشماری به مراجعین ارائه می دهند.

یکی دیگر از مواردی که بسیاری از بیماران را مجاب می کند که در کلینیک دکتر آقاجری را برای کاشت ایمپلنت دندان انتخاب نمایند، سهولت در دریافت نوبت برای انجام ایمپلنت می باشد.

به طور کلی برای کلیه خدمات، از جمله ایمپلنت دندان، لمینت دندان، جراحی لثه، عصب کشی، کشیدن دندان و دیگر خدمات دندانپزشکی می توانید هم به صورت تلفنی و هم به صورت اینترنتی نوبت خود را رزرو نمایید.

 

ایمپلنت دندان چقدر زمان می برد؟

اینکه مدت زمان انجام ایمپلنت دندان چقدر است به شرایط بیمار بستگی دارد. اگر بخواهیم خیلی عامیانه تر بگوییم بستگی به تراکم استخئوان فک بیمار و زمان گشیده شدن دندان و دیگر موارد تاثیر گذار دارد. ایمپلنت فوری در واقع نوعی ایمپلنت است که در آن بلافاصله بعد از کشیدن دندان کاشت ایمپلنت انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص ایمپلنت فوری می توانید به سایت دکتر آقاجری مراجعه نمایید.

ایمپلنت دیجیتال چیست ؟

در ایمپلنت دیجیتال ابتدا با استفاده از کامپیوتر یک مدل سازی از فک و مکان قرارگیری عصب ها تهیه شده سپس با استفاده از یک گاید(گاید ایمپلنت دیجیتال) که روی لثه قرار میگیرد اقدام به کاشت پایه‌های ایمپلنت می کنند. در واقع گاید مورد نظر از آسیب رساندن به عصب ها و دیگر دندان ها جلوگیری می کند و همچنین باعث سرعت بخشیدن به کارکاشت ایمپلنت میشود.تصویر زیر کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال را نشان می دهد.

پرداخت هزینه‌های ایمپلنت به صورت اقساطی

با توجه به اینکه قیمت این انجام ایمپلنت بسیار بالا می باشد و این قیمت بسته به نوع ایمپلنت و نوع برند آن نیز متفاوت است، کلینیک دکتر آقاجری تصمیم گرفته است تا با اقساطی کردن هزینه های مربوط به انجام ایمپلنت، خدمتی را به بیماران عزیز ارائه کند. در این راستا بیماران می توانند هزینه های مربوط به ایمپلنت را به صورت اقساطی و در تعداد اقساط بالا پرداخت نمایند.

قیمت انواع ایمپلنت در کلینیک دکتر آقاجری چقدر است؟

قیمت انواع ایمپلنت در سال ۹۹ وابسته به شرایط مختلفی بوده و همچنین انواع برندها دارای قیمت های متفاوت می باشند. چهار مورد از ایمپلنت هایی که در مطب دکتر آقاجری بیشترین مشتریان را به خود اختصاص داده اند به شرح زیر است.

 ایمپلنت سون مدیکس ، ایمپلنت اشترومن تیتانیوم، ایمپلنت مگاژن و ایمپلنت نئودنت ، که به طور تقریبی قیمت آنها از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان  متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دکتر آقاجری و صفحه مربوط به ایمپلنت دندان مراجعه نمایید تا جدول قیمت ایمپلنت را مشاهده نمایید.

t3

قرعه کشی ایمپلنت رایگان را از دست ندهید!!!!

یک فرصت استثنایی نیز برای بیماران به وجود آمده است و آن هم شرکت در قرعه کشی ایمپلنت دندان در سایت دکتر آقاجری میباشد.

با مراجعه به سایت دکتر آقاجری و صفحه ایمپلنت دندان لینک مربوط به قرعه کشی در ایمپلنت را مشاهده خواهید کرد با کلیک بر روی آن به صفحه تکمیل فرم ثبت نام و شرکت در قرعه کشی منتقل خواهید شد. در این صفحه تمامی شرایط لازم برای شرکت در قرعه کشی درج شده و شما با تکمیل فرم و ارسال اطلاعات خود در بزرگترین قرعه کشی ایمپلنت شرکت خواهید نمود که جوایز به ترتیب برای نفرات اول تا سوم به شزح زیر است.:

شرایط قرعه کشی:

عضویت  از طریق فرم زیر در سایت و تکمیل فرم قرعه کشی، فالو کردن پیج اینستاگرام ما: draghajeri@

 

در صورت شرکت در قرعه کشی، ماهانه به سه نفر هدایایی تعلق خواهد گرفت:

  • نفر اول برخورداری از یک عدد ایمپلنت رایگان نئودنت با روکش
  • نفر دوم برخورداری از یک عدد ایمپلنت رایگان سون مدیکس کره ای با روکش
  • نفر سوم برخورداری از 10 درصد تخفیف در خدمات  ایمپلنت

t4

 

ایمپلنت ها معمولا چند سال عمر میکنند؟ آیا ایمپلنت مادام العمر امکان پذیر است؟

به طور کلی ایمپلنت ها دارای عمرمتفاوتی می باشد هر ایمپلنت بسته به نوع برند و نام برند دارای کیفیت و ماندگاری متفاوت است برای مثال در مرکز ایمپلنت دکتر آقاجری چهار مورد از برندهای ایمپلنت بیشترین استفاده را دارد و مشتریان بیشتر خواهان استفاده از این چهار برند می باشند.

 که به ترتیب ایمپلنت سون مدیکس ، ایمپلنت اشترومن تیتانیوم، ایمپلنت مگاژن و ایمپلنت نئودنت  می باشند. هر یک از این برندها توسط کشورهای مختلفی ساخته شده و دارای ۱۰ سال ضمانت می باشند توجه داشته باشید که این برند ها ۱۰ سال ضمانت دارد، در واقع عمر اصلی این برندها بسیار بیشتر است . در خصوص ایمپلنت هایی  که به عنوان مادام العمر معرفی می شوند بیشتر ساخته شده کشورهایی چون آمریکا و سوئیس می باشد . این ایمپلنت ها در صورت درخواست بیمار به او عرضه خواهد شد.

مشاوره رایگان ایمپلنت

 یکی دیگر از خدماتی که توسط کلینیک دکتر آقاجری انجام میشود، ارائه مشاوره رایگان ایمپلنت به بیمارانی که قصد انجام ایمپلنت را دارند می باشد.  چنانچه دندان خود را از دست داده اید می توانید با شماره گیری شماره های موجود در سایت یا از طریق ارسال ایمیل با دکتر آقاجری در خصوص مشکل تان صحبت نموده و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

پیشنهاد میکنیم از مطالب سایت دکتر آقاجری دیدن فرمایید و همچنین ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.