به گزارش بخش اخبار سهام عدالت شهر خبر، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۱۷ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان رسید که درمقایسه با روز گذشته، ۵۵۵ هزار تومان ( ۳.۳ درصد) رشد داشته است. بنابراین، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۳۲۹ هزار تومان رسیده است.

 دیگر اخبار پربازدید در خصوص زمان آغاز معامله دو شرکت استانی سهام عدالت در بورس بود.

به گزارش تسنیم، سهام دو شرکت سرمایه‌گذاری استان مرکزی و زنجان دوشنبه این هفته در بازار دوم معاملات این بورس قابل معامله خواهد بود.

این مطلب که ارزش روز سهام عدالت چقدر است هم با بازید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد

 به گزارش تجارت نیوز، درباره کسانی  که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارند می‌توان اشاره کرد که در پایان معاملات این هفته بازار سهام در نهایت، ارزش کل سهام عدالت آنها به حدود 34 میلیون تومان رسیده است. این افراد اگر 30 درصد سهام عدالت خود را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت بیش از 10 میلیون تومان باشند و اگر هم تاکنون 60 درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند باید 20 میلیون تومان واریز وجه به حساب آنها انجام شود.

 

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به 17.1 میلیون تومان رسید. کسانی که تاکنون 30 درصد این برگه‌های سهام عدالت را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت 5.1 میلیون تومان باشند و کسانی هم که تاکنون 60 درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند باید 10.2 میلیون تومان واریز وجه به حساب آنها انجام شود.

به گفته مدیر فنی سهام عدالت، سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند پس از این که شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در بورس پذیرش شدند می‌توانند نسبت به فروش سهامشان اقدام کنند و برای فروش باید چهار مرحله را طی کنند. این موضوع هم دیگر مطلب پربازید در میان اخبار سهام عدالت بود بود.

 

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سهام عدالت به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.