سعید خال در دیدار فرمانده ناحیه حضرت روح الله (ره) اظهارداشت: ما خودمان را برای روز‌های سخت تری آماده کرده ایم و تعامل ما با سپاه در سال‌های اخیر بی سابقه بوده است.

وی افزود: ما تا امروز برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و غربالگری کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) هشتصد میلیون تومان هزینه کرده ایم و خوشبختانه حتی یک نفر از کارکنان ما بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست نداده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان این که کارکنان این سازمان واقعا در حال کار و تلاش و ایثار هستند، گفت:ما در راستای همکاری‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در کنار سپاه هستیم.

همچنین در این دیدار فرمانده ناحیه حضرت روح الله (ره) گفت: سازمان بهشت زهرا (س) در خصوص جلوگیری از انتشار بیماری کرونا نمونه‌ای خوب برای سازمان‌های دیگر است.

سرهنگ آرزومندی افزود: ما از روز‌های اول شیوع ویروس منحوس کرونا شاهد زحمات و تلاش‌های کارکنان بهشت زهرا (س) برای برگزاری مراسم کفن و دفن جان باختگان کرونایی بوده ایم و قدردان تلاش‌های خالصانه آنان هستیم.

وی با تاکید بر این که سازمان بهشت زهرا (س) از مدیریت جهادی و پیرو ولایت فقیه برخوردار است، تصریح کرد: این از لطف امام و شهدا است و در واقع هرکس در این سازمان خدمت می‌کند خادم شهدا و مردم است.