به گزارش روابط  عمومی شهر خبر، یک منبع آگاه در باشگاه گل گهر در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: تعدادی موارد مشکوک به کرونا در تیم دیده شد که بر اساس پروتکل افراد مشکوک به قرنطینه رفته و تمرینات این تیم به صورت موقت و تا اطلاع بعدی لغو شد. به هیچ وجه عددی را تایید نمی کنم چون باید دوباره تست مجدد گرفته شود.

وی افزود: تعدادی از بازیکنان مشکوک هستند که ممکن است جواب تست کرونای آنها مثبت باشد و در حال حاضر حال کسی بد نیست و در این باره به صورت رسمی بیانیه خواهیم داد.

دومین خبر ورزشی پربازدید به صحبت‌های مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در خصوص علت رد پیشنهاد بوندس لیگا برای رفتن به جام جهانی اختصاص داشت. به گزارش خبر ورزشی، وی در این زمینه گفت: اشمیت مربی آلمانی تیم‌مان، یک گروهی را از بوندس‌لیگا به ایران فرستاده بود تا حامد کاویانپور را ببینند. حامد هم خیلی خوب بود ولی بعد از بازی به سراغ من آمدند و گفتند تو می‌توانی همین حالا در بوندس‌لیگا بازی کنی، اما من به خاطر علی پروین و نیاز پرسپولیس، در تیم ماندم.

خبر برتری علی دایی بر اسطوره سعودی در نظرسنجی فیفا نیز با استقبال زیادی از سوی مخاطبن ورزشی روبرو شد. به گزارش سایت خبری مشرق نیوز، صفحه رسمی فیفا در توئیتر در یک نظرسنجی از مخاطبانش خواسته بود تا بین علی دایی و سامی الجابر یک کدام را به عنوان مهاجم برتر انتخاب کنند. بعد از این نظرسنجی که با استقبال گسترده کاربران ایرانی مواجه شد و علی دایی با 80 درصد بیشترین رای را آورد، وی از ایرانی‌هایی  که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، تشکر کرد.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال از پایان همکاری نبوشا لکیچ دستیار صربستانی فرهاد مجیدی خبر داد که این موضوع  نیز در صدر پربازدیدها قرار گرفت. به گزارش جام نیوز، لکیچ طی یک نیم فصل از ژانویه ۲۰۲۰ (۱۵ دی‌ماه) تا ماه می ۲۰۲۰ (پایان ماه خرداد) با استقلال قراردادی وضع کرد که طبق قرارداد باید ماهانه حقوق ۳۴۰۰ یورو دریافت کند. وی طی ۴ ماه گذشته هنوز حقوقی از باشگاه استقلال دریافت نکرده و از باشگاه استقلال مبلغ ۱۴۴۰۰ یورو طلب دارد. 

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.