به گزارش روابط عمومی شهر خبر،  تلاش‌های تهران برای آزادسازی این پول که بیش از یک سال و نیم پیش آغاز شده در حالیست که کشور کره جنوبی در این مسیر کوتاهی می‌کند. به گزارش همشهری آنلاین، سئول همچنان در مسیر وصول این بدهی توسط ایران سنگ‌اندازی می‌کند. به گفته چند منبع آگاه که در جریان مذاکرات ایران و کره‌جنوبی در این خصوص قرار دارند، ایران اعلام کرده که به منظور تسهیل کار قصد دارد از منبع مالی موجود در کره‌جنوبی برای خرید اقلام کشاورزی و همچنین دارو استفاده کند. کالاهایی که به اصطلاح غیرتحریمی خوانده می‌شوند و خزانه‌داری امریکا نیز با استفاده ایران از منابع مالی در کره‌جنوبی برای خرید این کالاها موافقت کرده است.

دومین خبر پربازدید با عنوان «خودکشی ترامپ مقابل ایران ؛ تبعات تصمیم جدید کاخ سفید» منتشر شده است. به گزارش مثلث‌آنلاین، پس از جدال بین ایران‌ستیزان و یک گروه تهاجمی‌تر از تندروهای درون آمریکا، دولت ترامپ قصد دارد به معافیت‌های هسته‌ای که به شرکت‌های روسیه، چین و اروپایی اجازه می‌دهد در سایت‌های حساس هسته‌ای ایران فعالیت داشته باشند، پایان دهد. این درحالیست که کارشناسان نسبت به تبعات این تصمیم به دولت آمریکا هشدار می‌دهند.

مقامات آمریکایی از طریق امیر قطر و سلطان عمان به ایران پیام هشداردهنده ارسال کرده‌اند تا از حرکت نفتکش‌های ایرانی به سمت ونزوئلا جلوگیری کنند. این موضوع نیز توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

دیگر اخبار ایران پربازدید به اسنادی مربوط است که نشان می‌دهد دولت اوباما قصد حمله به ایران را داشته است. بر اساس گزارش خبر آنلاین، دولت اوباما حتی ماکت تاسیسات هسته‌ای ایران با ابعاد واقعی را در صحرای غربی آمریکا ساخته بود تا برای تمرین حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران، آن را با بمب سی هزار پوندی نابود کند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.