مهدی سعادتی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تغییر ۱۲ نماینده مازندران در انتخابات مجلس یازدهم مسؤولیت ما را در این دوره سنگین‌تر کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف اقدامات خوبی در انقلاب اسلامی انجام شده است، افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری هنوز بعد از ۴۰ سال دولت اسلامی نداریم، تشکیل دولت و جامعه اسلامی با کمک مردم امری ضروری است.

منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم تصریح کرد: نباید حزبی و جریانی فکر کنیم، باید منافع ملی مقدم بر منافع حزبی و جریانی باشد.

سعادتی به ضرورت حفظ روحیه واقع‌نگری و مطالبه‌گری رسانه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان را رها کنیم دچار انحراف می‌شوند، باید متعهد به دفاع از منافع مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه قوانین دست‌و‌پاگیر کشور، سرمایه‌گذاران را زمین می‌زند، یادآور شد: باید ستاد توسعه و حمایت از سرمایه‌گذاران را احیا کنیم، شناسایی بابلی‌های مقیم کشور و خارج از کشور و بابلی‌های کارمند در وزارت‌خانه‌ها در دستور کار بنده قرار دارد.

منتخب بابل در مجلس آینده از مهم‌ترین مشکل شهرستان بابل را عدم اتحاد و انسجام برشمرد و ادامه داد: باید طرح جامع توسعه شهرستان تدوین شود چرا که مازندران به‌صورت ملی خدمات می‌دهد اما استانی بودجه می‌گیرد.

سعادتی افزود: ۱۰۰ هکتار از جنگل‌های بابل‌کنار در منطقه انجیل‌سی به سبب تخلیه پسماند در حال نابودی است و شیرآبه‌های موجود تبدیل به رودخانه شده است.

وی با اشاره به اینکه بعضی مدیران بابل ضعیف هستند، گفت: در شهرستان بابل هر مدیری که فساد سیاسی، اخلاقی و یا فساد مالی داشته باشد، باید برود.