به گزارش روابط عمومی شهر خبر، در همین رابطه مقرر شده که مسابقات در ۳ هفته اول پشت درهای بسته باشد و بعد از بهتر شدن شرایط برای۵۰ درصد ظرفیت استادیوم‌‌ها با رعایت فاصله‌‌گذاری اجتماعی بلیت‌فروشی انجام شود.

دومین خبر ورزشی پربازدید به دروازه‌بان اسطوره‌ای عربستانی‌ها اختصاص داشت. وی در گفت‌وگویی از پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد برای خود پیش از جام جهاشنی فرانسه و رد این پیشنهاد از سوی تیمش الطائی عربستان در آن زمان پرده‌برداری کرد. به گفته او بهانه تیم الطائی برای رد این پیشنهاد این بود تا قیمت او بالا برود و منچستر یونایتد پول بیشتری بابت او بپردازد.

خبر اعلام زمان بازگشایی امکان ورزشی نیز بازدید زیادی داشت. طبق محتوای این خبر رئیس‌جمهور در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجوز فعالیت اماکن ورزشی بدون تجمع را از این هفته داد. با این وجود وی تاکید کرده که مسابقات و تمرینات باید بدون تماشاگر برگزار شود.

جدال پنهان فرهاد و یحیی برای جذب این ستاره، عنوان خبرورزشی پرمخاطب دیگر طی روزهای اخیر است.  طبق اعلام این خبر سعید آقایی، مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان اصفهان که قراردادش پایان فصل نوزدهم، تمام می‌شود، 4 پیشنهاد از سوی تیم استقلال، پرسپولیس،تراکتور و فولاد دارد.

دیگر اخبارورزشی پربازدید با موضوع احتمال مذاکره و توافق باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ تا پایان اردیبهشت ماه، از سوی خبرگزاری برنا منتشر شده است. این درحالیست که این باشگاه هنوز طلب برانکو را پرداخت نکرده است. با این حال یک منبع آگاه  در باشگاه پرسپولیس گفته که با توجه به قصد این باشگاه برای مذاکره، اقداماتی در این خصوص نیز انجام شده است.

موضوع دیگری که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد، جدایی مهدی طارمی در پایان فصل از ریوآوه است. در این خصوص رئیس باشگاه ریوآوه با اشاره به اینکه مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به تیمی بزرگ می‌رود، گفت: «خود مهدی طارمی هم در مصاحبه اخیرش اعلام کرد از بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون دو تیم بزرگ پرتغال پیشنهاد دارد و به احتمال فراوان از باشگاه فعلی‌اش ریوآوه جدا خواهد شد.» به جای این بازیکن علیپور مهاجم اول پرسپولیس به سران باشگاه ریوآوه پیشنهاد شده است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.