اصغر سلیمی با اشاره به اولویت‌هایی که مجلس دهم در یک ماه باقی‌مانده باید به آنها توجه داشته باشد، بیان کرد: مجلس دهم باید در فرصت باقی‌مانده به طرح‌ها و لوایحی که در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی بر روی آنها کار کارشناسی شده توجه داشته و آن بخش از طرح‌ها و لوایحی که می‌تواند کمکی به مردم از بعد معیشتی و تامین کالاهای اساسی داشته را در اولویت قرار داده و به سرانجام رساند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر در فرصت باقی‌مانده زمانی برای رسیدگی به طرح‌های جدیدی وجود ندارد. کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی باید اولویت خود را به سرانجام رساندن طرح‌ها و لوایح موجود قرار دهند. نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نیز پس از تحویل گرفتن مجلس باید خارج از مسائل سیاسی و حاشیه‌ای وارد میدان شوند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس یازدهم از آنجا که بیش از دو سوم نمایندگان آن از یک گرایش سیاسی هستند، می‌توانند تصمیمات مهمی را اتخاذ کنند. اولویت مجلس یازدهم باید مسائل معیشتی، اشتغال جوانان و هدفمند کردن یارانه‌ها باشد. از سوی دیگر سروسامان دادن به بازار مسکن با تصویب قوانین مالیاتی در حوزه خانه‌های خالی می‌تواند ثمربخش باشد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در خصوص بازار خودرو نیز شاهد افزایش روزافزون قیمت‌ها هستیم. مجلس یازدهم می‌تواند به این حوزه ورود کرده و بر روی قیمت و کیفیت خودروها تمرکز داشته باشد. به عبارت دیگر هدف اصلی مجلس یازدهم باید توجه به شعار جهش تولید بوده و مسائل اقتصادی باید در اولویت این مجلس باشد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن ارزیابی از عملکرد مجلس دهم بیان کرد: بنده اگر بخواهم به عملکرد مجلس دهم نمره‌ای بدهم از 20 به عملکرد این دوره از مجلس 15 می‌دهم.