به گزارش روابط عمومی شهر خبر، روسای جمهور ایران و آفریقای جنوبی روز سه شنبه در گفت‌وگوی تلفنی ضمن تاکید بر توسعه و تعمیق روابط دو کشور  بویژه روابط تجاری و اقتصادی، انتقال تجربیات و اطلاعات در زمینه مبارزه با ویروس کرونا و همکاری‌های بهداشتی و علمی دو کشور در این زمینه را ضروری خواندند.

دومین اخبار کرونا یی پربازدید نیز به این موضوع اختصاص داشت که چرا شدت بیماری کرونا در برخی افراد بیشتر است؟ بر اساس بررسی‌های متخصصان بالینی، بیماران کرونایی که تهوع و استفراغ دارند نتیجه بدتری در درمان دارند و میکروب‌های روده علت اختلاف شدت این بیماری در افراد مختلف است.

توضیحاتی که دبیر هماهنگی بین دستگاهی در ستاد ملی مدیریت کرونا در ارتباط با اقدامات حمایتی از بیماران و کادر درمانی درگیر کرونا، داده نیز توجه بسیاری از مخاطبان را به آخرین اخبار کرونا در ایران جلب کرده است. وی با اشاره به اینکه بیش از 15 هزار کادر پزشکی و بیش از 100 هزار پرستار در کشور کار بزرگی انجام داده و 100شهید تقدیم کشور کردند، گفته که مهم ترین اقدام در دفاع بیولوژیک، حفاظت فردی است  وخوشبختانه کادر درمان کشور در این حوزه از تجهیزات خوبی برخوردار است.

روز سه شنبه وزرای خارجه ترکیه و روسیه نیز در مورد کرونا با یکدیگر گفتگوی تلفنی داشتند که در بین اخبار کرونایی مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت.

طبق آخرین اخبار کرونا  مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هم مستندی از تاثیر اسفناک کرونا بر وضعیت زندگی عشایر تهیه کرده که با استقبال بسیاری از مخاطبان روبرو شده است. امسال به خاطر ویروس کرونا ممکن است برای عشایر ایران به خصوص برای کوچروان بختیاری سالی سیاه باشد؛ عشایر بختیاری به خاطر گرمای خوزستان باید دشت‌های تفتیده خوزستان را از اواخر فروردین پشت سر نهند و به مناطق سردسیر ییلاقی کوچ کنند، اگر این کوچ دیر انجام شود، آنها در دشت‌های گرمسیری زندگی سختی خواهند داشت، دام‌‎ها یا تلف خواهند شد و یا به قیمت اندک به فروش خواهد رسید.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار  در حوزه‌های مختلف به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه‌ها از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.