نتایج گزارش سالانه از میزان خودکشی در ارتش آمریکا نشان می‌دهد میزان خودکشی در میان سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح این کشور در حال افزایش است. تفنگداران دریایی ارتش آمریکا بیش از دیگر بخش‌ها پرسنل خود را بر اثر خودکشی از دست می‌دهند. با این حال، این میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در میان نظامیان و غیرنظامیان تقریبا برابر است.

وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه گزارش سالانه خود را در خصوص مرگ و میر نظامیان آمریکایی بر اثر خودکشی، اقدام ناموفق به خودکشی و عوامل مرتبط منتشر کرد.

در سال ۲۰۱۸, ۳۲۵ مورد خودکشی در میان سربازان وظیفه ثبت شد به عبارت دیگر، ۲۴.۸ مرگ در هر ۱۰۰ هزار نفر بود.

در این گزارش آمده است، تعداد مرگ و میر ناشی از خودکشی در میان تفنگداران نیروی دریایی آمریکا از دیگر نیرو‌ها بالاتر و ۳۱.۴ مرگ در هر ۱۰۰ هزار نفر بوده است. نیرو‌های مسلح نیز با ۲۹.۵ مرگ ناشی از خودکشی در هر ۱۰۰ هزار نفر پس از آن قرار گرفته است.

میزان مرگ و میر بر اثر خودکشی در میان نیروی دریایی و نیروی هوایی آمریکا به ترتیب ۲۰.۷ و ۱۸.۵ مرگ در هر ۱۰۰ هزار نفر گزارش شده است.

با وجود افزایش خودکشی ها، در این گزارش آمده است بر اساس اطلاعات نظامی، میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در میان سربازان وظیفه و ذخیره در سال ۲۰۱۸ هیچ تفاوتی با میزان خودکشی در میان غیرنظامیان در سال ۲۰۱۷ نداشته است.

بر اساس این گزارش، سن ظاهرا یک عامل محسوب می‌شود، زیرا ۶۷ درصد از سربازان وظیفه که خودکشی کرده اند کمتر از ۳۰ سال سن داشتند. به علاوه، مانند سال‌های گذشته، اکثر سربازان وظیفه که مرتکب خودکشی شدند مرد بودند و ۹۴ درصد از ۳۲۵ مرگ ناشی از خودکشی در سال ۲۰۱۸ را مردان تشکیل دادند. با این حال، باید این موضوع را در نظر داشت که نظامیان جوان هستند و تعداد نظامیان مرد بیشتر از نظامیان زن است.