رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی پیامی، پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی نور را به فرمانده کل سپاه پاسداران تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

برادر ارجمند، سردار سرلشکر پاسدار سلامی ( دام عزه)

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

با احترام و آرزوی عزت، سلامتی و تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بر خود فرض می دانم به نمایندگی از نمایندگان معزز ولی فقیه و ائمه مکّرم جمعه کشور، پیروزی بزرگ سپاه اسلام و قرار گرفتن موفقیت آمیز اولین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران در مدار که در شرایط سخت تحریم های ظالمانه و مجاهدت هم زمان غیور مردان سپاهی و بسیجی در میدان رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه صورت پذیرفته است را صمیمانه تبریک عرض نمایم.

حق این بود که انحصار دشمنان اسلام و ایران در این زمینه شکسته شود و رژیم کودک کش صهیونیستی، پس از پذیرش واقعیت حضور مقتدر محور مقاومت در مجاورت مرزهای موهومش، حالا اشراف اطلاعاتی رزمندگان اسلام را، بیش از گذشته بر تحرکات و تأسیسات و سامانه های دفاعی سست و تار عنکبوتی خود احساس کند و امنیتش را گره خورده به اراده ولی امر مسلمانان بداند.

همچنین نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه، از این پس باید نگران تر و وحشت زده تر، بالای سر خود را رصد کنند و سایه موشک های نقطه زن ایرانی و نظارت ماهواره نور بر ذلت و خفتشان را تحمل کنند تا روند اخراجشان تکمیل شود.

با اغتنام فرصت، ضمن تحسین مجاهد رشید و مخلص، سردار حاجی زاده، برای ایشان و همه متخصصان پرتلاش نیروی هوا فضای سپاه آرزوی موفقیت روزافزون دارم.