این باند کلاهبردار برای رد گم کردن و اینکه به آنها شک نشود، به طعمه‌های خود اعلام کردند تعدادی شماره صفر را قبل از کد اصلی وارد کنند و سپس کلید ثبت را فشار دهند که پس از این کار مبلغ مورد نظر به حساب اشخاص کلاهبردار واریز می‌شد.

موضوع گم شدن دختر 21 ساله دومین خبر پربازدید در لیست حوادث بود. سهیلای 21 ساله ساکن زاهدان از صبح 19آذر‌ماه سال گذشته بود از مادرش برای رفتن به دانشگاه خداحافظی کرده اما از آن موقع تا کنون خبری از او نیست.

دفاعیات عامل دفن جوجه‌های یک روزه که طی روزهای گذشته با واکنش شدیدی از سوی مردم مواجه شده بود، دیگر خبر پربازدید بود. «صفدر پیرمرادی» مدیرعامل شرکت جوجه یک‌روزه باغملک با ذکر اینکه از این اتفاق خبر نداشته است گفته که معدوم‌سازی جوجه یک روزه امری مرسوم بوده است منتهی اصل قضیه به شیوع ویروس کرونا و کاهش مصرف مرغ مربوط می‌شود. 

وی همچنین توضیح داده که دوره تبدیل تخم مرغ به جوجه یکروزه ۲۱ روز است که ۱۸ روز تخم مرغ‌ها در یک دستگاه و ۳ روز بعد به یک دستگاه دیگر منتقل می‌شوند. وقتی ستاد تنظیم بازار تصمیم خود را اعلام کرد؛ جوجه‌ها در دستگاه دوم بودند که متاسفانه کاری از دست کسی برنمی آمد و این اتفاق ناخواسته بود است و دیگر رخ نخواهد داد.

پربازدیدترین خبر دیگر مربوط است به 18 تصویر از غسل و کفن اجساد کرونایی. در این تصاویر چگونگی دفن و غسل و برگزاری مراسم عزا برای فوت شدگان بر اثرکرونا، آمده است.

عکس منتشر شده از معده کودک 4 ساله بابلی که یک انگشتر بلعیده بود دیگر خبر پربازدید  حوادث روز و مورد توجه کاربران بود.  این کودک 4 ساله پس از خارج کردن جسم خارجی و کسب هوشیاری ، با حال عمومی مناسب مرخص شد.