در پایان دوره مدیریتی اصغر ثمربخش بر هیئت کشتی مازندران در روز 19 اسفند، ثبت‌نام از کاندیداهای شرکت در انتخابات پیش رو در روزهای پایانی سال صورت گرفت که 11 نفر برای نشست روی صندلی ریاست این هیئت ثبت‌نام کردند.

مجتبی ابراهیمی، محسن بابایی، حبیب‌الله جعفری، عمران زارعی، نقی کلانتری، مرتضی قربانی، بهنام طیبی، سیدجواد هاشمیان، عسکری محمدیان، حمید محمدنژاد و فرامرز نقیبی نفراتی بودند که برای حضور در این رقابت انتخاباتی اقدام به ثبت‌نام کردند و در ادامه نیز اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران روز 4 اردیبهشت را به‌عنوان زمان برگزاری انتخابات به فدراسیون کشتی اعلام کرد که همان وقت نیز مشخص بود که با توجه به وضعیت شیوع کرونا و تعطیلی عمومی در کشور، بعید به نظر می‌رسید امکان برگزاری انتخابات در این تاریخ وجود داشته باشد.

ضمن اینکه در مورد زمان برگزاری انتخابات هیئت‌های ورزشی، باید هماهنگی لازم بین فدراسیون و اداره کل ورزش استان ایجاد شود و آنها روی یک تاریخ به توافق برسند.

با توجه به عدم اعلام تأیید صلاحیت کاندیداها، عملاً برگزاری انتخابات هیئت کشتی مازندران در روز 4 اردیبهشت منتفی است. عادل عالیشان تا زمان تشکیل مجمع انتخاباتی، سرپرستی این هیئت را برعهده دارد.