به گزارش روابط عمومی شهرخبر، یکی از پربازدیدترین اخبار مرتبط با باشگاه پرسپولیس در سال 99 به اعلام کل هزینه‌ای که مدیران این باشگاه برای به خدمت گرفتن کالدرون و گل‌محمدی پرداخت کردند، مربوط بود. این مبلغ که معادل 22 میلیارد تومان برآورد شده، بسیار دور از ذهن و انتظار اهالی فوتبال بود.

یکی دیگر از پربازدیدترین و پرتکرارترین اخبار پرسپولیس در شهرخبر به بی‌پاسخ ماندن درخواست قرمزها از فیفا مربوط بود. در این خبر آمده که فیفا علیرغم آرای انضباطی که برای پرسپولیس صادر کرده اما به درخواست پرسپولیس برای تسویه بدهی‌هایش به فرناندو گابریل و سرتن چوک از حساب‌های بلوکه شده این باشگاه پاسخی نمی‌دهد. پرسپولیسی‌ها با توجه به شرایط تحریمی و سخت شدن ارسال پول برای افراد خارجی، این درخواست را از فیفا کرده تا مطالبات این دو نفر از حساب پرسپولیس نزد فیفا پرداخت شود. بی‌پاسخ ماندن در درخواست در شرایطی که قرمزها باید تا 20 فروردین پول گابریل و چوک را پرداخت کنند، پرسپولیسی‌ها را به شدت آزرده کرده است.

اظهار نظر آنتونی استوکس، مهاجم جنجالی پرسپولیس در مورد تمایلش به بازی کردن در اسکاتلند یا انگستان نیز همچون نمکی بود بر زخم پرسپولیس. این خبر نیز جز پربازدیدترین اخبار پرسپولیس در سال جدید بود. استوکس که با قرارداد ۶ ماهه زمستان به پرسپولیس پیوست، ولی بعد از چند بازی از ایران خارج شد. او به دلیل شیوع ویروس کرونا دیگر به ایران برنگشت.

او چند روز پیش در گفتگو با یک رسانه ورزشی اروپایی گفت: دوست دارم به فوتبال اسکاتلند یا انگلیس برگردم. نمی‌دانم فوتبالم در کجا به پایان می‌رسد. صادقانه باید اعتراف کنم دوست دارم برای چهارمین بار به تیم هیبرنین برگردم، ولی این اتفاق بعید به نظر می‌رسد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد. بسیاری از هواداران پرسپولیس به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این باشگاه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.

انتهای پیام