طاسی و راه های درمان ان با کاشت مو

تا کنون علت های مختلی برای طاسی ذکر شده است که اصلی ترین عامل ان را میشود ژن های ارث رسیده از پدر و مادر برشمرد. متاسفانه طاسی راه درمان و پیشگیری موثری ندارد و تنها با روش کاشت مو میتوان فرم موهای فرد را به حالت طبیعی بازگرداند.

خوشبختانه راه های گوناگونی برای کاشت مو تا به امروزه یافت شده که در همه ی این روش ها نوع کاشت تارهای مو یکسان است و تنها در شکل برداشت کردن گرافت ها از بانک موی فرد با هم تفاوت دارند.

v1

DHT و تاثیر ان بر روی الگوی طاسی در مردان

در بیماری طاسی ژنتیکی عامل DHT یا دی هیدروتستسترون با متصل شدن به فولیکول های مو باعث کوتاه شدن تار مو شده و با گذشت زمان و نازکتر شدن ، تار موها کلا از بین میروند و فرد طاس میشود.که میتوان با کاشت مو ان را به حالت طبیعی برگرداند.

 

کاشت مو برای خانم ها

برخلاف الگوی ریزش مو در مردان برای خانم ها ابتدا لازم است که علت یابی انجام شود و ریشه این موضوع را یافت. اگر بدون درک درست از علت ان شروع به پیوند و کاشت مو نمود ممکن است نتایج دلخواه به دست نیاید و این ریزش ادامه یابد ،که تنها باعث از دست رفتن بانک موی فرد خواهید شد.

روش های قدیمیتر در کاشت مو

روش FIT : در این روش متخصص فولیکول های مو را به صورت یکی یکی و انتخابی از قسمت بانک موی فرد برداشت میکند و در ناحیه ی طاسی یا کم تراکم کاشت میکند با روش FIT در هر سانتی متر ازپوست سر فرد حدودا 20 تا 30 گرافت ، البته باتوجه به تراکم بانک موی فرد کاشته میشود که حدودا 40 تا 60 تار مو میشود و در جلسه ی بعدی ترمیم جاهای خالی باقی مانده انجام میشود.

این روش دو مرحله ایست و زمانبر است و باید حدودا 9 ماه میان کاشت و ترمیم فاصله باشد پس برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه باید صبور باشید.

روش FUT : در این روش با توجه به بانک موی پشت سر فرد که حدودا لازم است بین 5 تا 7 سانتی متر باشد با استفاده از جراحی نواری به عرض 2 سانتی متر برداشته و همانند روش FIT در ناحیه ی گیرنده کاشت میشود. با این روش حدودا از 1500 تا 2500 گرافت به دست می اید که در هر گرافت از 1 تا 4 تار مو وجود دارد.

v2

کاشت مو به روش فوق ترکیبی چیست

برای افرادی که طاسی سر در انها وراثتی بوده و پهنای وسیعی از سر را شامل شده باشد برای انکه از کاشت مو نتیجه بهتری بگیرند بهتر است که از هر دو روش  FITو FUT به طور همزمان استفاده کرد یا در واقع از روش کاشت فوق ترکیبی. برای استفاده از روش فوق ترکیبی کاشت مو ابتدا باید بررسی کرد که فرد شرایط انجام این عمل را دارد یا خیر.

با استفاده از این روش میتوان 15000 تار مو در سر بیمار پیوند زد وبرای افراد با طاسی وسیع که لازم است بین 5000 تا 15000 تار مو از بانک موهای انها برداشت و کاشت شود استفاده از روش فوق ترکیبی بسیار مناسب است.

مراحل انجام کاشت مو به روش فوق ترکیبی

برای انجام این روش ابتدا از روش FUT یا همان برداشت گرافت های مو به شکل نوار پوستی از بانک موی پشت سر فرد استفاده میشود و تار موهای اماده شده از این روش را معمولا در جلوی سر فرد کاشت میکنند. پس از ان از روش FIT برای پر کردن فضاهای خالی باقی مانده بین تارهای کاشت شده در جلو ی سر و قسمت عقب تر ناحیه ی طاسی استفاده میشود.

به طور معمول در کاشت مو به روش فوق ترکیبی تمامی پروسه در یک مرحله و یک روز انجام میشود اما با توجه به شرایط فرد و نظر پزشک ممکن هم هست در دو روز کار انجام شود.

در روش فوق ترکیبی باید به زاویه ای که تارهای مو کاشت میشود و همچنین عمق کاشت توجه شود. گرافت های تک مویی باید در قسمت جلوی سر فرد و گرافت های چند مویی در قسمت های وسط سر کاشت شوند.

 

مزایای کاشت مو به روش فوق ترکیبی

صرفه جویی در زمان: برخلاف روش های گذشته که زمان بر و چند مرحله ای بود روش فوق ترکیبی در یک مرحله و یک روز قابل انجام است.

کاشت گرافت های بیشتر: در کاشت مو به روش فوق ترکیبی حدودا بین 1500 تا 4500 گرافت به دست میاید که تقریبا تراکم ان 30 درصد بیشتر از روش های گذشته است .

 

معتبرترین مراکز انجام کاشت مو به روش فوق ترکیبی

از انجایی که این روش نسبت به روش های قبلی نوظهورتر است متخصصین کمی تجربه ی انجام این روش را با موفقیت بالا دارند.

متقاضیان انجام کاشت مو به روش فوق ترکیبی میتوانند در کلینیک رز با بهترین کادر پزشکی متخصص پوست مو و زیبایی کشور از جمله دکتر رضا روحانی ، ابتدا مشاوره های پزشکی اولیه را انجام داده و در صورت داشتن شرایط لازم اقدام به کاشت مو با این روش نمایند.

 

کاشت ابرو در کلینیک زیبایی رز

کاشت ابرو امروزه در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است که مهم ترین علت ان ، ریزش شدید موی ابرو هاست. با کاشت ابرو میتوان قسمت های خالی شده ان را ترمیم و ابرو ها را به حالت طبیعی بازگرداند.

امروزه از روش FUE برای کاشت ابرو استفاده میشود که بسیار عوارض کمی دارد و حتی با کاشت ابرو به این روش میتوان اثرات باقی مانده از تاتوهای ابرو را پوشش داد ، و زیبایی طبیعی به چهره ی فرد بخشید.

برای کاشت ابرو باید به نکات زیر توجه داشت:

_ در کاشت ابرو باید از سوزن های بسیار ظریف برای ایجاد حفره ها استفاده کرد و همچنین حفره ها باید نزدیک به سطح پوست باشند.

_ در کاشت ابرو باید به شکل ماهرانه زاویه کاشت موها تعیین شود ، تا جهت رشد انها طبیعی باشد و حالت ابرو در هر قسمت ان حفظ شود.

در کلینیک رز با جدید ترین تکنولوژی های کاشت ابرو ، زیر نظر بهترین پزشکان این حرفه مانند ، دکتر رضا روحانی، میتوانید با خیالی اسوده برای کاشت ابرو اقدام کنید و از به دست اوردن بهترین نتایج اطمینان حاصل کنید.

v3

تزریق چربی یکی دیگر از خدمات زیبایی کلینیک رز

تزریق چربی در واقع گرفتن چربی از خود بدن در قسمت هایی با تراکم چربی بالا ، و تزریق ان به قسمت هایی دیگر از بدن که دارای فرو رفته گی ی، چروک و یا قسمت هایی که دچار کاهش حجم شده اند ، است.

تزریق چربی به صورت برای جوان سازی و بر طرف کردن چروک ها یکی از پر طرفدارترین نوع تزریق چربی است و به دلبل دایمی بودن ان نسبت به روش های موقتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه  است.

کلینیک پوست و مو رز یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک های پوست و مو در تهران می باشد . جهت مشاوره رایگان با شماره 02144067005   در تماس باشید.

www.rozclinic.com